Ik vind het trouwens ook een mooi toestel. Is wel iets voor kokkie voor vaderdag of niet dan? Nou, denk toch dat ik een iets simpeler toestel moet kopen… maar deze is echt mooi :nod:
Oh het is droog en zelfs een flauw zonnetje erbij…alle zegen komt van boven. Hij weet dat ik zo weg moet! :idea:
thanks!! die andere foto moet OOK mee!! vanaf 15 juni stemmen!! woiieeoo kan nog net voor er een aantal op vakantie gaan!!
@ cyn ach arme… zo’;n grote vissie… ik vind het ‘enger’ dat dat gewoon rondzwemt waar ik ook wel eens zwem
@ toos, owh echt hahaha nou ja, ze zijn dus allemaal mooi!!
Toos,dochter lekker op tijd vertrokken dat is al wat
Wij kregen trouwens in het vliegtuig eten en op de terug weg zelf een toetje/ijsje
Als dat de rede is dat Linda heeft besloten dat ze niet meer wil komen,vind ik dat een beetje flauw,hoeven toch niet altijd te reageren als iemand het lijstje aanpast en ja weet ook niet wat er precies instaat en als iemand wat toevoegt en niks zegt.Heb mezelf er tijdje terug ook weer ingezet,maar ook niet verder vermeld zien jullie dan tegen de tijd wel toch als ik weer boven aan sta…
@allemaal:
wil graag even vertellen aan jullie waarom ik hier de laatste tijd nauwelijks of niet heb meegekletst.
We hebben te maken met verdrietige omstandigheden rond de scheiding van onze dochter en schoonzoon. Er worden heel wat tranen vergoten, maar het lijkt er toch dat nu echt de kogel definitief door de kerk is en zij hebben besloten uit elkaar te gaan. Zal jullie de details besparen, maar er wordt hier dus heeeeeeeel veel gepraat met alle partijen. Hoop dat jullie kunnen begrijpen dat mijn hoofd er niet echt naar stond om hier te kletsen (heb trouwens wel heel regelmatig meegelezen hoor).
Deze hele situatie is natuurlijk toch een domper op onze vakantie, jammer genoeg, maar helaas…het zij zo.
Mijn man en ik gaan proberen om er desondanks toch enorm van te gaan genieten en reserves op te bouwen voor de komende tijd.
Spreek de meesten van jullie i.i.g. nog persoonlijk ook hoop ik in ADR.
Voor de rest hier in huis nog wat dingetjes doen, ook de koffers nog inpakken en dan morgen wachten tot 16.00 u. op de taxi.
Nogmaals sorry voor mijn INactiviteit hier van de laatste tijd,…heeft niks met jullie te maken, maar alles met mij !
Bloem,de rest gaan allemaal 2 weken,is hun grote vakantie en voor de meesten de enige dus.
Oma Carla,sterkte is niet makkelijk en dat allemaal zo vlak voor de vakantie.Hoop dat jullie in Adr de gedachten even kunnen verzetten en de batterij weer kunnen opladen.
En Linda, voor het geval je toch nog meeleest, heel veel plezier dit weekend met de familie. Weet niet precies waar jullie heengaan, maar er zal vast wel een zwembad zijn.