Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

@Bloem: Had ik van de week al gedaan.

Ik vind het trouwens ook een mooi toestel. Is wel iets voor kokkie voor vaderdag of niet dan? Nou, denk toch dat ik een iets simpeler toestel moet kopen… maar deze is echt mooi :nod:

Oh het is droog en zelfs een flauw zonnetje erbij…alle zegen komt van boven. Hij weet dat ik zo weg moet! :idea:

We zitten elkaar wel erg lekker te maken zo.
Niemand heeft meer zin om te werken, we willen nog maar 1 ding!

@Cyn: Heb er nog een, wil je hem zien:biggrin::biggrin:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE haha :ninja:

Oh oh… ik ga nog eens failliet… haha… Weer een capitool gekocht… India :smiley:

Niet,nou flauw hoor:evil:

@Bloem:
Huidige stand: 11x genomineerd :zon02:

thanks!! die andere foto moet OOK mee!! vanaf 15 juni stemmen!! woiieeoo kan nog net voor er een aantal op vakantie gaan!!

@ cyn ach arme… zo’;n grote vissie… ik vind het ‘enger’ dat dat gewoon rondzwemt waar ik ook wel eens zwem
@ toos, owh echt :stuck_out_tongue: hahaha nou ja, ze zijn dus allemaal mooi!!

Nog eentje dan om het af te leren, beps ligt ergens aan de linkerkant van het zwembad

http://www.wereldwijzer.nl/16098-albums82-picture3478.jpg

Het is niet te geloven, R. is vertrokken en nog op tijd ook:thumbsup::thumbsup:.
Zit nog steeds in mn doll, dus ga maar eens onder de grote regenbui

In ieder geval op tijd vertrokken, dat is al heel wat!

Bloem,heb op je andere foto gestemd…

Toos,dochter lekker op tijd vertrokken dat is al wat

Wij kregen trouwens in het vliegtuig eten en op de terug weg zelf een toetje/ijsje

Als dat de rede is dat Linda heeft besloten dat ze niet meer wil komen,vind ik dat een beetje flauw,hoeven toch niet altijd te reageren als iemand het lijstje aanpast en ja weet ook niet wat er precies instaat en als iemand wat toevoegt en niks zegt.Heb mezelf er tijdje terug ook weer ingezet,maar ook niet verder vermeld zien jullie dan tegen de tijd wel toch als ik weer boven aan sta…

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Denk dat Kroatie niks wordt hoor,zie 2 weken op een camping echt niet zitten.Misschien in oktober met vriendin en dochtertje nog weekje Turkije.

@ trl toch beetje afwegen qua kosten en gemakkelijkheid… wie is gaat er nog meer iemand mee die ook maar een weekje wilt?

@ toos, wow wat heb je veel foto’s die ik nog nooit gezien heb!! ppff nog 3dg kan ik het zelf zien
goed nieuws van R :thumbsup:

hier begint het zonnetje ook door te breken

@allemaal:
wil graag even vertellen aan jullie waarom ik hier de laatste tijd nauwelijks of niet heb meegekletst.
We hebben te maken met verdrietige omstandigheden rond de scheiding van onze dochter en schoonzoon. Er worden heel wat tranen vergoten, maar het lijkt er toch dat nu echt de kogel definitief door de kerk is en zij hebben besloten uit elkaar te gaan. Zal jullie de details besparen, maar er wordt hier dus heeeeeeeel veel gepraat met alle partijen. Hoop dat jullie kunnen begrijpen dat mijn hoofd er niet echt naar stond om hier te kletsen (heb trouwens wel heel regelmatig meegelezen hoor).
Deze hele situatie is natuurlijk toch een domper op onze vakantie, jammer genoeg, maar helaas…het zij zo.
Mijn man en ik gaan proberen om er desondanks toch enorm van te gaan genieten en reserves op te bouwen voor de komende tijd.

Spreek de meesten van jullie i.i.g. nog persoonlijk ook hoop ik in ADR.

Voor de rest hier in huis nog wat dingetjes doen, ook de koffers nog inpakken en dan morgen wachten tot 16.00 u. op de taxi.

Nogmaals sorry voor mijn INactiviteit hier van de laatste tijd,…heeft niks met jullie te maken, maar alles met mij !

:vak01::vak01: Tot gauw

Bloem,de rest gaan allemaal 2 weken,is hun grote vakantie en voor de meesten de enige dus.

Oma Carla,sterkte is niet makkelijk en dat allemaal zo vlak voor de vakantie.Hoop dat jullie in Adr de gedachten even kunnen verzetten en de batterij weer kunnen opladen.

Bij deze alvast:

Carla, heel veel plezier in ADR en tot volgende week.

http://www.arakea.be/site/images/18690_41a6171000.jpg

En Linda, voor het geval je toch nog meeleest, heel veel plezier dit weekend met de familie. Weet niet precies waar jullie heengaan, maar er zal vast wel een zwembad zijn.

http://landal.nl/db/cache/table=Dia/field=Image/width=400/height=200/crop=w/key=id/8616.jpg

Carla: sterkte vrouwtje!! Zal niet gemakkelijk zijn!! :kus:

@ carla das wel triest maar misschien, op termijn wel het beste. betekend niet dat het minder erg is… lekker batterijtje opladen in ADR

@ cyn, vind je het erg als er nog iemand mee gaat op vakantie? ik ben nu aan t orienteren op toyvoyagers :smiley:

@bloem
Op welke foto van de 2 moet ik stemmen, ik kan zo snel niet vinden welke de meeste nominaties heeft.

@carla
Triest als een relatie stukloopt… misschien is het wel beter dat jullie er even tussenuit zijn.