N*ckermann heeft inmiddels de reisbescheiden met vertrek tot 21 juni verzonden… Die van jullie zullen dus vandaag of morgen op het reisburo wel zijn :chin:
Ja ik heb ook bij meckermann geboekt en reispapieren via vakantieka*rt. Bij ons was het vemdetravel in heerde
Die Beps, die heeft het maar slecht zo, niks aan.
Het menu voor morgen… visdag
Goedemorgen ladies.
Oh… ook hier komt momenteel niks uit me handen en moet nog zoveel doen. ![]()
Nouja… over dat geval met Linda… ik bemoei me ook nergens mee, maar heb er wel mijn mening over. Waarom zou Linda haar familieweekendje moeten toelichten, terwijl ze er nog mee bezig was om het te organiseren, maar wel de datum weet. Vorige jaren heeft dat weekendje er ook altijd bijgestaan en nu ineens gaan we er moeilijk over doen. Nouja… zal dan wel aan mij liggen. :disgust:
Maargoed Linda. doe wat je goed dunkt en wil je toch zo nu en dan mee blijven kletsen, je bent wat mij betrefd, altijd welkom.
Ik had vanmorgen vroeg een sms van Beps dat zij, ja ja, al lekker aan het zwembad zat, met in haar rug de zee. Oh… nog eventjes en dan mogen wij ook. :vak02:
Nou verder heb ik niet veel te melden. Het motregent hier, maar ga toch maar op de scoot, anders ben ik veel te lang onderweg.
@Toos: Oh, dat is weer wat voor kokkie die vis. Wat heeft hij gesmuld vorig jaar.
Ik kreeg vanmorgen nog een lijstje met lastminutes van vakantiekaart via de mail en dat zag er niet verkeerd uit, als je nog niet geboekt hebt. :unibrow: Leuke aanbiedingen zeg.
Toos: ja dat dacht ik al dat het dat reisburo was…
Volgende keer ff Castricum erin zetten
hahaha
Roanna: nog even… dan mag jij ook…
Maar ik eerst…
Ennn ohh die vis… GADVER!!! De visboer staat verderop dus ik zie die foto en ruik nog vis ook… Blegh!!
Er zijn wel leuke aanbiedingen ja… Had een aanbieding voor 199 een week naar griekenland enzo…
@roanna
De foto even aan kokkie laten zien, hij zei toch dat hij die vis nooit had gezien vorig jaar.
@MK: Klopt dat hij die niet gezien had, omdat toen hij met zijn bord er naar toe liep de vis al bijna op was. :biggrin: Ik zal hem vanmiddag deze foto laten zien. Ik heb ook wel zo’n dergelijke foto vanaf mijn balkon gemaakt, maar door de rook zag je niet dat het die vis was. ![]()
@Cyn: En die werd vlak voor ons balkon klaargemaakt, dus kun je nagaan wat wij roken. ![]()
Haha die vis kon je echt niet missen:biggrin:
Maar mijn favoriet… de toetjes
nee uiteraard. maar destijds had beps haar aangesproken, omdat Linda zei. dat ze het niet leuk vond, dat er geen reactie van onze kant was geweest omdat ze een aangepast lijstje had geplaatst. maar ja, als je er niet bijzet WAT je verandert, dan weet ik het ook niet hoor… kan niet alles onthouden of precies weten wat er al wel of niet stond. daarom had beps aan linda gevraagd wat duidelijker te zijn… dat was alles.
Ohhh krijg alweer de kriebels, R. moet over een half uur vertrekken en ze zijn nog niet aan het boarden
jeetje toos! wat een fotos! zijn die van jouwzelf?? anders had je die mooi bij de foto-wedstrijd eten en drinken in turkije kunnen plaatsen, een paar maandjes geleden
Volgens mij waren ze hier die vis aan het grillen.
@Bloem: Ja zijn foto’s van mezelf en zo heb ik er nog veeeelllll meer. Weet eigenlijk niet of ik toen een foto bij de wedstrijd had gezet
Oh Toos… hou op. :zon02: Wat een lekkere dingen weer.
@Bloem: Het zal wel. Daarom… laat maar.
We gaan eerst lekker op vakantie allemaal. >>>
En ik zo weg naar het werk. Nog 4 uurtjes. >>>
nee weet t ook niet meer… maar igg niet deze!! terwijl ik die van die vis wel echt een winnaar vindt!
over winnen gesproken… heb nog steeds jullie hulp nodig!! http://www.wereldwijzer.nl/reisfotoverkiezing
Heb even teruggekeken, had een foto van de groentemarkt in turgutreis.
@Bloem: Heb op je gestemd hoor:thumbsup:
@Roanna: Werk ze voor straks:dag::dag:
brrrrrr wordt helemaal naar van die vis… Bah!!