Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

Toos,ben ook nooit van de pilletjes,is voor het eerst dat ik er 1 nam,is geloof ik oxepan( of hoe schrijf je dat).

Heb niet meegekregen wat er met de vader van Crazy is gebeurt,maar wens haar sterkte.

Miere,zag dat jij naar Adana gaat,samen met je askim?

fijne dag allemaal

mogguh

zo… de laatste dag is hier… lekker geslapen zeg! hier schijnt nu ook het zonnetje! jippiee

Goede morgen meiden.
Ik heb volgens mij verkeerd geslapen, last van mijn nek en een barstende hoofdpijn. Maar goed, de douche in en naar het werk. Nu ff lekker ego he, straks ga ik op jullie reageren.

@ marion werk ze en succes met de stijve nek enzo :dag:

Toos : komt vast goed hoor met die traning, we coachen jullie wel:teeth:
Marion : stijve nek en hoofdpijn, dat is minder
Bloem : laatste daagje !!!
Trl : is beter te proberen zonder pilletje

Goeiemorgen!!!

Bloem: Ik check vanavond wel in hoor… Ga lekker op mijn werk wat eten laten komen en dan is het zo tijd… :wink: Anders zit ik thuis alleen te eten… Dus maakt voor mij niks uit…

OmaCarla: ik denk dat dat inderdaad de reden was dat het niet lukte… :frowning: Vreemd want ik weet dat Beps wel kon inchecken… :frowning:

Nou meiden ik ga vandaag nog even “hard” werken… en dan VAKANTIE!!! :biggrin:

Goedemorgen.

Ook hier nog even 2 uurtjes hard werken en dan…>>>

Ook hier thuis even aan de slag en dan vind ik het wel goed.

@Toos: Oh, je hebt helemaal gelijk… wij gaan met sapair. :biggrin:

@Raak: Jij ook nog succes met de laatste loodjes op het werk.

@Carla: Nou, vandaag is het dan eindelijk echt zover.

:vak01::vak01: Doei, doei, >>> >>> Goede reis :vak01: :vak01:

Ps. Doe Beps en de rest alvast de groetjes van mij.

Verder even niet veel te melden, dan voor de meeste meiden… jullie ook nog een goede laatste werkdag. :thumbsdown: De rest natuurlijk ook :dag:

de laatste loodjes wegen t zwaarst he?

Morgen zal wel een hele lange worden!! Wachten tot ik kan gaan rijden… of >>>

naaahhh ik vrees dat ik tijd te kort ga komen
ontbijt, boodschappie, afwas, douchen, koffer inpakken, konijntjes doen, opruimen :eek: mag wel om 7h opstaan hahaha (as if!)

Goedemorgen meiden!!!

@Marion ik hoop dat je snel van je nek en hoofdpijn bent verlost.

@Oma carla,NOGMAALS EEN HELE FIJNE VAKANTIE EN GENIET ER MET VOLLE TEUGEN VAN.

Bloem: ah joh komt wel goed toch!!! :biggrin: Ik hoef morgen alleen nog mijn opladers & borstel in de koffer te smijten… koffer dicht… en klaar… :smiley: Handbagage heb ik vanmorgen maar gedaan :D:D

Goeiemorgen,
Hier weinig nieuws te melden, ben net wezen darten bij de assistente van dokter van der ploeg. Wil vandaag de toko rechttrekken, kan maar gebeurd wezen.
@Trl: Oxazepam is een kalmeringsmiddel en dat het na een week pas wat doet is kletskoek. Na een half uur moet je van dat ene tabletje wat merken en werkt maar een uurtje of 4. Wat je misschien wel kan helpen is sint janskruid, is homeopatisch, helpt bij een depressief gevoel, is niet verslavend en je wordt er niet suf van. Het duurt wel een week of 2 voor je er wat van merkt.
@Cyn: De koffers klaar en aftellen maar
@Bloem: De zware laatste loodjes, straks heb je een superrrrr lang weekend
@Roanna: Sapair, geweldige maatschappij, comfortabel vliegtuig met veel beenruimte. >>>Stewardess moet je erbij denken en goed eten van te voren:D

Toos: is je dochter goed aangekomen???

@Toos: Goed eten van te voren, zodat het er vanzelf wel weer uitkomt tijdens de vlucht? Maar daar staan de koffers toch al? ( op toilet? )

Zo, ik even staan strijken en alvast het een en ander voor mezelf klaargelegd op het logeerbed, kan het binnenkort zo de koffer in. Weekend ff nog het een en ander uitwassen en kan dan ook de koffer in en dan schiet ik al aardig op. Oh, moet nog wel naar de kapper. Ik denk maandag maar even nog.

Verder alles nu weer klaargezet om voor de laatste ( nouja) keer te gaan werken. Wat een heerlijk gevoel. >>>

@Cyn: Ja ze is goed aangekomen, is gisteravond om 8 uur onze tijd in punta cana geland. Ze hebben een goeie vlucht gehad en vonden het best snel gaan.
@Roanna: Toilet hebben ze wel, maar staan inderdaad koffers in. Gebruik je toch een tena voor dat effies, je neemt toch een tas vol mee:D:D

Ohhhh ben jaloers, voor jullie laatste dag werken, moet er nog 4 :crybaby::finger::crybaby:

@Toos: Tja… je kan niet alles hebben he? :dope:

Mooi zeg van jullie dochter en vriend. Goed aangekomen en ook nog wel een goede reis gehad met de vlaaien. Mooi toch!!!

Ladies ik gaaaaaaaaaaaaaa voor voorlopig de laaaaaaaaaaaatste keer.

Tot latersssssssssssssssssssssssss :dag:

>>> >>> >>> >>>

@ roanna, bij ons zijn alle kappers op maandag gesloten!

Bij ons ook…

Ohhhh nog maar 6 uur werken… Dan pizza denk ik… :biggrin:
Zou het bij Beps aan naar vis stinken?? :wink: