Linda: 12 t/m 14 juni familieweekend
Kaylo : 13 juni - 19 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Jill: 14 juni 9 dgn Alanya
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Miere011**:** 28 juli- 6 augustus: Adana Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet Jill: 17 Aug t/m 19 Sept. naar Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
@Linda,als ik eerlijk ben niet zo goed,als ik terug ben even onder de NMR ik heb de laatste weken steeds koorts en ik weet eigenlijk al wat dat betekent.Ik heb veel pijn de laatste maanden die niet te onderdrukken is met de morfine.
Er moet duidelijk eens herbekeken worden wat er kan gedaan worden.
Ik weet dat ik niet veel opties heb,enkel pijnbestrijding maar ik wil de morfine niet blijven verhogen.
@Linda: Vind het gezellig als je komt kleppen, maar… er zit me even iets een beetje dwars. Je haalt zonder wat te zeggen jezelf uit het lijstje, niemand snapt er iets van en dan kom je nu langs, is leuk, begrijp me niet verkeerd. Maar vind eigenlijk dat je misschien kan uitleggen wat je reden was. Het kwam op mij een beetje vervelend over. Je mag trouwens ook pben als je dat prettig vind
@Toos is niet erg hoor,zijn zoveel mensen die er veel erger aan toe zijn dus ik mag niet klagen.
Alleen de pijn wordt me zo nu en dan teveel,ik weet dat het stilletjes aan erger wordt en ik steeds minder kan maar ik heb dat wel geaccepteerd en kan er mee leven.
Alleen moeten ze de pijnbestrijding steeds bijstellen en dat is niet gemakkelijk.
Here the same hoor. Ik wil ook nog zooo graag naar Spanje, maar als ik dan Beps weer hoor daar in ADR, dan moet ik toch ook, al is het maar 1 x per jaar, daar naar toe. Nou, we zien het wel.
Ik neem ff een slokje. Heerlijk. Mmmm… nu zo een zopy erachter aan en wat zullen we weer pitten.
@toos: wil t je best keer uitleggen, maar gaat eigenlijk over dat zoals je inmiddels al wel hebt gelezen ik onlangs een aanvaring heb gehad met Beps, dit heeft me toch meer geraakt dan ik had verwacht, heb me er nu toch over heen gezet vandaar dat ik bsluit toch herzien heb