@ trl en… misschien heel stom maareuhm… venetie?
met de boot ben je daar in 1 uur. trein of bus brengt je naar de lowbudget vlieghaven en binnen 1.5 uur sta je weer op duesseldorf. neem je een oude koffer mee, die je jouw vrienden weer mee terug laat nemen en klaar…
als je ff de datum doorgeeft kan ik het precies uitdokteren voor je.
denk aan max 50 pleuries.
pfffffffffff kan geen postings meer doen,hoe komt dat nu?
evt. dubrovnik- amsterdam voor 157 euro, enkele reis, maar wel via london
maar goed… ik ga slapen, moe. morgen weer werken en sporten… pfew
:dag:
Pfffff ik was al een kwartier aan het klungelen,kreeg geen enkel bericht meer geplaatst,kreeg steeds de melding dat mijn bericht te kort was.
@Bloem slaap lekker enne morgen gezond weer op!
Hey meiden zal er nog even goed over nadenken of ik jullie definitief verlaat zou t wel fijn vinden als ik mag blijven kletsen hier, zal komende dagen alleen en toe zijn ivm familieweekend en volgende week wel weer vaker meekleten, voorlopig blijf ik dus nog even
zo te zien lukt het alweer aardig. heb je pb gestuurd
truste!
@bloem: weltrusten
@Linda: Nou inderdaad. Zou het wel gezellig vinden hoor, maargoed… dat is aan jou. :dag:Nu zeker nog druk met het regelen van jullie familie weekend, neem ik aan?
@TRL: Nou, kiek es an… Allemaal hulp om je te helpen zoeken naar een zo voordelig mogelijk ticket.
Bloem,het zou dan alleen gaan om de terug reis,heen kan ik met hun meerijden met de auto,maar omdat hun 2 weken blijven en ik het niet 2 weken vol hou in een caravan,wil ik dus maar een weekje
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR:TURKEY:
Linda: 12 t/m 14 juni familieweekend
Kaylo : 13 juni - 19 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Jill: 14 juni 9 dgn Alanya
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Miere011**:** 28 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
@Linda,hoe meer zielen hoe meer vreugd maar we zouden het wel op prijs stellen dat je het ons laat weten als je niet meer komt.
Nu waren we een beetje aan het gissen wat er aan de hand was .
@Trl: Is inderdaad goedkoop om via venetie te gaan. Heb even op transvertragia gekeken en kost €95 retour. Wij zijn ooit in Opatija, Kroatie, geweest, was ongeveer een uur met een bus naar de boot
@Trl,op welke datum heb je die vlucht nodig?
@Bloem: Weltrusten en tot morgen weer. :dag:
@Jill: Wat vreemd dan. Zeg anders even de datum dat je weggaat dan kan een van ons, ook ik wel
even de datum aanpassen.
@roanna: fijn dat ik toch mag blijven meekletsen haha, ja nog effe druk met familieweekend organiseren kost heel erg veel tijd
@jill: ja sorry was wel zo netjes geweest blijf toch maar meekletsen als je goed vind
@Roanna probleem is opgelost lieve bloem gad me geholpen.
Ik vertrek 17 augustus tot 19 september als jijj le er even tussen wil zetten,zou ik superlief vinden.
@Linda natuurlijk is toch alleen maar gezellig,ik kom ook vaak een hele poos niet maar als ik op een dag beslis om niet meer te komen dan zou ik het wel even melden anders blijft iedereen met zo een rot gevoel zitten.
Ik denk dat een foum zoals hier echt uniek is als ik zie hoe lang sommige al komen het is hier altijd heeeel gezellige je vind er altijd een luisterend oor.
Als ik zie dat ik soms weken of maanden niet kom en dan opeens binnen spring dan heb ik het gevoel dat ik nooit ben weggeweest.