Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

@toos: nee we gaan gewoon naar adr hoor, zal nog effe met jac overleggen of ie er weer tussen mag

@Roanna,thx maar dat hoeft echt niet hoor probeer alleen een beetje aangenaam voor mijn omgeving te blijven he,als ik thuis constant loop te klagen en te zagen dan maak je het voor je gezin ook niet gemakkelijk he.
Die kennen mij trouwens zo goed dat ze het wel zien als ik een off day heb en gelukkig hoef ik dan geen uitleg te geven waarom ik nu niet zo gezellig en zwijgzaam ben.
Weet je als je er bijna geweest bent ga je heel anders denken en ik zie die tweede kans als een geschenk dat je moet koesteren.

@toos: duurt alleen nog even moet nog iets van 11 weken werken zo uit mijn hoofd gezegd

@cyn/beps: ben er mee bezig om kaarten voor jochem meijer te krijgen voor voorstelling in enschede, komt hier 3x maar hoop dat ik er tussen zit hengelo en almelo snel uitverkocht wat ik gehoord heb

@Roanna,ben je aan je tweede cocktail begonnen?

@jill:denk dat ze naar bed toe is haha

Ja denk het ook wat alcohol al niet met een mens doet.

Daar weet ik alles van. Engeltje op mijn schouder gehad 10 jaar geleden en nu mag ik naar ADR, dus wat een geschenk.

Slaat miss nergens op, maar ben zo blij met de dingen die ik kan en mag doen.

Nou, dit wordt al mijn 3e. Hik, hik. Ook zo fijn!!!

Nu wel. Ik ga. :biggrin:

:slapen:

>>> >>> >>> >>> >>> Droom. >>>

@Roanna inderdaad dan weet jij precies wat ik bedoel maar dat kan je soms niet uileggen he.

@Roanna,slaap lekker meid en sweet dreams

@roanna: slaap lekker tot morgen

Ik ga ook lekker slapen morgen nog werken tot 18 uur en dan lekker een lang weekend. slaap lekker allemaal en tot morgen

Slaap lekker Linda!

Ik ga naar mn mandje, dus meiden slaap lekker en tot morgen :kus::dag:

@Toos slaap lekker meid tot morgen!

zo zo dames, nog flink doorgekletst
Linda : ben morgen naar Frankrijk, weet niet hoe laat ik thuiskom maar alvast een heel fijn familieweekend toegewenst.
Vond het ook heel vreemd dat je zomaar uit de lijst was maar ben blij dat je weer gezellig meekletst hoor
Jill : heel sterk hoe je met je ziekte omgaat, vooral nu in mindere tijden
hoop dat je je in Turkije beter voelt, want je gaat in augustus lekker weer voor lange tijd he
Toos : ga jij als reserve belg (zo noemen wij de zeeuwen) die inburgeringscursus zelf geven ? hahaha
Roanna : lig je al te draaien in je bedje van al die coctails:p
Beps : heb ik nog ff vanuit dr luxe kamer voorbij zien komen. ben niet snel jaloers maar nu… oh ik wil oooooook;)
Bloem : weer ff bij Jill te hulp geschoten. Wat zouden we zonder jou toch moeten doen he
Marion : lekker op appartement, zonder animatie
Hoop dat ik niemand vergeten ben.
Ga lekker naar mijn bedje en weer een daagje dichterbij >>>
Tot morgenavond hoop ik
Carla : mocht ik jou niet meer spreken : voor jullie ook een heel fijne vlucht en van de rust genieten want…wij zijn er de 17e :smile:

@Raak goede reis morgen en veel plezier!!! en slaap lekker hoop dat je er niet te vroeg uit moet.

Ik ga nog lang niet naar bed ,heb nog een uurtje of vier te gaan maar zal vast het licht uit doen.
Slaap lekker iedereen en morgen gezond weer op.

@OMA CARLA EEN HELE FIJNE VAKANTIE EN DE GROETJES AAN BEPPIE EN HAAR HUBS,>>>

Ssssssst, ik zal zachtjes doen, droom lekker allemaal, van ADR enzo…:slapen:
Ik ga ook slapen nu, is alweer veel te laat…
Morgen kom ik wat vroeger, maar ben nu de hele avond niet thuis geweest…:kus:

mogguh

tis donker hier…
gisteravond veel gekletst. moest zowaar bijlezen…

@ jill ik hoop dat je zonder al te veel troubels in turkije geraakt. is al snel en met koorst :finger: is nie goed he?

@ linda, aanvaring gehad met beps? ze heeft gewoon gevraagd om aub toelichting te geven als je een lijstje plaatst. alleen een lijstje plaatsen met ergens een of ander uitje erin en dan weer te verdwijnen wordt niet opgepikt. op zn minst even toelichten. dat is alles wat ze gezegd heeft. nu heeft toos toch ook gevraagd waarom je zo raar doet? is dat ook een aanvaring dan? we zijn hier met zn allen een groep, delen lief en leed en we spreken elkaar gewoon erop aan.

maar goed… nog 2 daagjes werken :retard: gek word ik ervan… zucht… bedacht me gisteravond dat ik toch eigenlijk best nog veel moet doen :frowning: