Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

@Raak: Denk dat het aan je belgische accent ligt:D

@Jill
Nee, je krijgt geen bericht als het toegewezen is. Op de site kan je dat bekijken. Gisteren was ie nog niet weg en vandaag heb ik nog niet gekeken.

@Toos
Zoiets had ik dus ook. Jaren klets je mee, en dan opeens zonder een woord vertrekken. Sorry maar dat zou ik niet kunnen. Jac was er veel minder en die heeft wel het fatsoen om even te zeggen hoe of wat. Misschien een beetje grof gezegd maar zo denk ik er nu eenmaal over.

@Jill
De aanhouder wint he. Gewoon door gaan met posten.

@Raak mmmmm je zou het haast zeggen he!!!

Ik weet van niks maar zou het kunnen dat Jac en Linda misschien woorden hebben gehad?

Waar kan je dat zien dan?

@Marion daar heb je gelijk in,ik kom ook vaak een hele tijd maar kom na een poosje toch weer als het me wat beter gaat?
De dag dat ik beslis om niet meer te komen kom ik het jullie zeker vertellen en afscheid nemen.

@Marion: Ik denk er precies hetzelfde over, nou ze zoekt het maar uit hoor

Ze vinden ons niet meer lief denk ik :biggrin:
En dat is al helemaal niet te snappen :stuck_out_tongue:

@toos
Heb je al echte tickets gekregen of is het bij de gemailde tickets gebleven.
Ik heb de mailbox nog een keer nagekeken, maar ik heb er echt niet overheen gekeken. Kon ik me ook al niet voorstellen hoor :wink: Heb je bij een reisbureau of via internet geboekt?

Keek op haar profiel of ik misschien gemist had waarom ze weg gaat. Zag het daar dus :confused:.
@Jill: We willen je hier niet kwijt , je haalt het niet in je bolle hoofd hoor

@Mk: Tot nu toe is het bij de gemailde reispapieren gebleven. Ik heb via vakantiek**rt geboekt

We wachten nog even rustig af…
Beps niet meer gezien, is nu toch aan het genieten daar, gelukkig maar zo hoort het ook!

@Jill
Als jij er een poos niet bent dan weten we waarom en daar is begrip voor. Nu weet je niet hoe of wat en dat stoort me. Druk met de liefde en daardoor minder tijd. Oke daar hebben we ook begrip voor maar zeg dat dan gewoon. Maar goed, als Linda er zo klaar mee is ben ik er ook klaar mee.

Toos : denk het ook, dat accent valt te errug op he:question:
MK : Ikke heb mijn tickets wel, mag dus volgende week
Marion : wij niet lief ??? hoe kan iemand dat nu vinden:frown:
Jill : dat duurt toch nog wel een tijdje mag ik hopen ???
van ruzie weet ik ook nix maar vond het wel raar dat Jac ook meteen al Linda dr vakantie in september gewist had

@Jill: We willen je hier niet kwijt , je haalt het niet in je bolle hoofd hoor
[/quote]

@Toos thx :redface::redface::redface:

Zie dat Beps online is
Beps::dag::dag::dag:, Hoe is het daar?? Errug vervelend zeker

@Beppie,meid toch is het daar een beetje vol te houden? Als het niet meer lukt kom je maar terug he.:kus:

misschien eens wat harder roepen

BEPPIE!!!

@ trl ja had nog 3 dagen over en neem er nu 2.5 op… ach t zal wel loslopen

@ vertrekkers… graag of niet… tis alles of niet… niet? nou ja dan… laaa maaa

voor de rest heb ik t ook weer ff gehad… bleghhhh hou vol hou vol hou vol

@ raak, ik heb nu 0.01 mg en komt dus 0.0025 bij geloof ik
we hebben t echt over mini eenheden, maar weet nog dat ik beetje hartkloppingen kreeg van 2 naar 3 tabletjes…
mn broer heeft het andersom, bij hem hebben ze een stuk schildklier verwijderd dus ben er niet vreemd mee… maar blijkt nu dat schilfklier groter probleem is dan mn crohn

Beps vindt ons in ieder geval nog wel lief want ze blijft maar online komen :wink:

hela hela subiet geen koffiekoeken for you he!!!