Volgens mij is ze sprakeloos:biggrin:
Waarvan???
Ik ga er even van tussen want dochter komt langs, dus tot laterssss
@Beppie sprakeloos? mmmmmm onmogelijk!:biggrin:
Jill : Toos is een ambetante kapoen zenne
:biggrin::biggrin::biggrin:
Ja jemmig ik moest gewoon tig pagina’s doorworstelen,…en dat op een volle/overvolle maag met Baklava kippedöner en zulke lekkere salades en toetjes…(was turkse avond…) Na een bakkie koffie lekker naar de kamer…jullie trusten zeggen en zo naar bed…
@Bloemmie: Ok dus meer medjes… hopelijk helpt het
@Mensen die weggaan: ALS EEN VAN JULLIE GAAT ZONDER AFSCHEID KOM IK JULLIE AFMAKEN ![]()
Ik vond het al raar, maar echt meekletsen deden ze allebei al niet meer. Laatst een soort van aanvaring met Linda omdat ik vond dat ze gewoon moest doen en meekletsen, en anders was ik er een soort van klaar mee…en toen vond zij dat ze dan maar eens goed moest nadenken of ze dan überhaupt wilde meekletsen…blijkbaar niet…(jammer maar haar keuze…ik ga niemand bidden en smeken…)
EN NU…SLAPEN…des te eerder is het morgen
LAF JOE ALL :kus:
@Raak: Kijk maar uit, zometeen gooien ze je er weer af:biggrin:
amaai dat kun de zeggen he!
Ben er ook ff vandoor. zoon is hier :kus:
@Toos
Of van al die mooie Ali’s!!
ik was al langs geweest…maar nu ga ik slapen
Geniet ervan Beps, groetjes aan hub en je ouders enne als je Tulin (guest relations)tegenkomt geef haar een dikke :kus: van mij
@Beppie kan van jou niets lezen zijn allemaal turkse letters ,hoe zou dat komen?
En … ben ik nou de Remy hier :crybaby:
@Marion dat appartement in side heb je dat via een particulier gehuurd?
ik ben ff tussen de reclames door
@ beps ga je nu al naar bed?!?! waaattttt dat wordt echt nix daar! hahaha
die cocktails zagen er wel super lekker uit… cker wel erg zoet… als je daar niet van aankomt!
Goedenavond ladies.
Zo, wat moest ik weer ouderwets veel bijlezen. Kan ook niet eens even weg he!!!
@Jill: Was jij dat nu die er steeds afgeooid werd? Ik denk, dat ze schrikken van je foto op je avatar en dan loopt de boel hier vast. ![]()
Mijn bezoek ook weer weg en we zijn net nog even naar de bouwmarkt geweest voor een boormachine van de reklame, maar die hadden ze natuurlijk niet. ( meer)
Ik snap ook echt niets van Linda’s actie. Zeg er verder maar ook niet al teveel over, maar vind het best jammer dat ze niet meer mee klept.
@Beps: Oh… maak ons nog lekkerder. Enneh… slapen? Nou… ik neem nog wel zo’n lekkere cocktail van Toos.
Wat vinden je ouder het er tot nu toe van?
Ps. Beps… de "markt " is zaterdag pas hoor.
Ja, de Mi-hoen was echt lekker. Hij had er veel verse groenten en paprika ingedaan. Mmmm… lekkel hoor. Enneh… dat hij zo lief is om altijd maar te willen koken… dat wil hij zelf hoor. Hij houd nu eenmaal van lekker eten en ach… ik heb tot aan zijn pensioen altijd voor hem en het gezin gekookt. Oke, ik geef toe… gewoon de hollandse pot met zo nu en dan eens nasi of zoiets, maargoed de kinderen zijn er mee groot geworden. Ha, ha. ![]()
@Bloem: Toch nog aan de meer medicijnen. Is ook wel weer wat he, maarja als het moet…!!! Ik doe altijd mijn weekdoosje in de handbagage en overal een reservestrip van in de grote koffer. Heb ik hoop ik, altijd wat bij me, voor het geval dàt.
@Bloem: Nee, daar kom je niet van aan. Gewoon nadien een paar rondjes rondom ADR en LaBlanche en het is er weer af. :lol:
@Marion: Ik ben er ook nog hoor!!! :dag: :dag: