Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

Kaylo ; snuffelse en fijne avond:dag: tot morgen

@Raak
Ik vroeg me ook al af of de vakantie van Linda en Jac niet meer doorgaat. Linda heeft gisteren hier het lijstje weer geplaatst. Maar misschien is het haar niet opgevallen dat Jac hun verwijderd heeft.

@Roanna
De familie weer op Nederlandse bodem, dan heb je meteen eters met zo’n kok als kokkie.

@Beps
Al op onderzoek uit geweest in ADR. Gezwommen, gegeten (niet praten over de toetjes pls) en de internetverbinding getest. En … hij werkt!!

@Cyn
Heeft de koffer al klaar. Nu nog wachten tot je in kan checken.

@Bloem
Die stomme koppijn nog steeds niet helemaal weg. Ik had er ook vaak last van. Wat zijn we eigenlijk een zielig ras he? Dan hebben die mannen het maar wat gemakkelijk. Geen maandelijks probleem, ze hoeven geen pil te slikken, geen kind te baren en voor het plassen hoeven ze niet in de rij. En dan nog heb je erbij die klagen.

@TRL
Gelukkig dat de koffer van C terecht is. Nu alleen nog ff naar Schiphol. Kun je misschien nog een paar vertrekkers van hier uit gaan zwaaien.
Lekker he, dat goedkope eten! Wij hadden ook met 3 man gegeten voor ongeveer 10 euro. Had in het begin ook zoiets van die hebben een telfout gemaakt.

@Toos
Een bui op je … gehad. Hier zonet eentje, verder de hele middag lekker weer gehad. Gewoon geshopt in mijn t-shirt.

@Jill
Die stroopwafels doen het goed he! Er gaat bij mij ook altijd een hele lading mee richting Turkije.

Het gaat in etappes, mams was net op de koffie en jullie hebben ook niet stil gezeten he.

@TRL
Misschien toch nog mee naar Kroatie. DOEN!!!

@Kaylo
Komt ook nog ff kletsen. Ook jij al druk met de voorbereidingen. Wel makkelijk, oma die de boel in de gaten komt houden.

Marion : nee de verandering in het lijstje was dat het familieweekend 12 juni van Linda er ook uit is ???!!

Zag ook dat het familieweekend van Linda uit het lijstje verdwenen is en haar verjaardag ook:confused:

@Marion: Heb je nog wat gehoord over het huis of heb ik dat gemist?

@Raak
Nou ik vind het maar raar hoor. Er is bij mijn weten niets gebeurd. Om dan zo, zonder iets te zeggen te nokken. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.

@Toos
Ik heb begin deze week nog gebeld of er al iets bekend was. Wat ik begreep waren er 6 voor mij die ze nu aan het aanschrijven zijn om het huis te bezichtigen. Zegt 1 daarvan ja, dan heb ik pech. Dikke pech want het is echt een ruim huis van binnen.

@Marion ,pffff is ook wat he nu maar hopen dat niemand ja zegt he maar dan laten ze jou toch zeker wel weten als het weg is hoop ik?

Moet zeggen vind het ook een beetje vreemd. Als je geen zin meer hebt om mee te kleppen om wat voor reden dan ook, vind het een kleine moeite om dat ook even te zeggen. Maar goed, het zij zo.
@Marion: Ga heeeeeellll hard voor je duimen dat de anderen het niet willen

Marion : jazeker is dat raar en dat ligt niet aan jou hoor.
Blijf voor je duimen:biggrin:

@Bloem ik heb mijn medicijnen voor een paar dagen in mijn handbagage en de rest in de koffer
(morfine) dat is wel een goed systeem in nederland met een medisch paspoort dat kennen ze hier niet.

Iemand een idee hoe het komt dat ik steeds een melding krijg van error en dan eruit gegooid wordt?

@Jill: Misschien vinden ze je niet aardig, niks van aan trekken hoor, gewoon doorgaan:D

@Toos daar zou je nu wel eens gelijk in kunnen hebben:nod:

@Jill: Wij vinden je wel aardig. Denk erom dat je ook niet weggaat hoor:kus:

Zie trouwens dat Linda ook gevraagd heeft of haar account verwijderd kan worden, snap er echt geen fluit van

Jill : heb ik de laatste tijd ook vaak en krijg dat ook bij plaatsen van foto’s. heb het al gemeld aan Jeroen
Hebben ze hier iets tegen Belgen en halve Belgen ??:wink:

Ik heb nergens last van, denk dat je gelijk hebt Raak, ze hebben iets tegen reserve belgen

Toos : dat is toch wel heel vreemd of niet ?