Beppie lekker op haar plek en heeft het naar haar zin,kan ze het personeel daar al een beetje voorbereiden op wat komen gaat,hahaha die weten niet wat hen overkomt.
@Bloem vergeet dan zeker niet die pillen in je koffer te doen.
Ik ben vandaag even boodschappen gaan doen,zorgen dat mijn mannen goed achterblijven he.
En natuurlijk wat stroopwafels meegnomen voor de vrienden in Alanya.
Bloem : thyrax is hetzelfde als levothyroxine.ik heb 150 mcg.Ook al meer dan 20 jaar en dat slik je echt levenslang.Soms idd een aanpassing in dosering.Daar kun je die moeheid en hoofdpijn ook echt van hebben
Toos : ja hoor bloeddruk is nu mooi 140-80.Moet dus zorgen dat ie zo blijft he
Jill : ik heb ook altijd medisch paspoort met mijn medicijnen bij en reserve recept op andere plaats
Beps,goed aangekomen en is helemaal tevreden,gelukkig…
Bloem,tripje naar Boedapest,heb je nog vrije dagen dan?
Ik zit nog te denken om toch een weekje met de vrienden mee te gaan naar Kroatie,maar hun blijven 2 weken dus moet ik een ticket voor terug zoeken,maar kan niets vinden wat vanaf Pula vertrekt iemand een idee?
Enkele dagen geleden, maar ook heel druk hier … Sorry !!!
Beps goed aangekomen en super kamer, leuk !!! :vak02:
Wij nog 2 daagjes…
Al wat druk gehad met voorbereidingen, de laatste dingetjes die nog moeten gewassen/gestreken worden. Morgen koffers klaarmaken
Vrijdag komt schoonmoeder voor die 3 weken, dus dat wordt een rondleiding. Winkels, markt, hoe het fornuis werkt, de microgolfoven, enz… En de vogeltjes natuurlijk !!!
Dan 's avonds hondjes weg en hééééééééél vroeg in bedje, ik blijf niet wakker.
Vrienden komen ons halen om 03.30 u en om 13u zijn we ADR !!! EINDELIJK !!! Waar we al het ganse jaar naar uitkijken, komt er nu aan !
Ik was inderdaad van plan om in september nog een weekje te gaan, maar had pas daarna de prijzen gezien :disgust:
957 euro voor 1 week in een 1-persoonskamer : vond ik echt IETS te veel, dus maar niet gedaan dan.
Er wordt tenslotte een nieuw bankstel geleverd binnen 4 weken … Heeft voorrang
Toos : daar was ik in september,hadden een heel goed hotel en hebben, wel georganiseerd (durfde niet alleen), een boottocht gemaakt en een dagtrip. was ook echt de moeite waard
Kaylo : 1 persoon 778 is echt niet duur, behalve als je natuurlijk het geld voor andere dingen nodig hebt.Ik vind trouwens in een korte check 200 euri verschil nogal aanzienlijk
Toos : dat is idd wel verstandig hoor om het georganiseerd te doen
ik ga nog even wat snuffelen in de kleerkast om te zien wat er nog allemaal mee moet.
Iedereen nog een leuke avond, kom morgen nog wel eens langs ! :dag: