goedemogge op deze meer dan stralende dag:zon02:
ga er allemaal lekker van genieten, doe ik ook ![]()
Jill : mocht ik je niet meer spreken want je bent tenslotte al bijna helemaal ingepakt : een heeeeeeel fijn tijd daar in Alanya en leuke meeting :vak02:
Jill: fijne tijd in Alanya!! :kus:
Wendy: jaaaa foto!!! ![]()
@bloem, zal vanavond een foto plaatsen.
Gaan buiten klussen vandaag
Das raar: Ik dacht dat ik al gereageerd had…staat er niets:
GOEDEMORGEN!!!
Gisteravond bij mn zus geweest, haartjes weer goed, lekker bijgekletst en kleertjes gepast(hihi zij is kleiner dan ik dus 1-2 maten minder nu… kan ik mooi haar kleertjes aan nu)
@Jill: Hoelaat vliegen jullie?? Lekker hoor: Geniet maar weer!!!
en toen: Blanco…
Oh ja:
@Wendy: PB!!
Goedemorgen all.
Iedereen wel wat te doen vandaag, al zou het alleen al genieten van het :zon02: zijn, dus lieve mensen… geniet ervan. Misschien ook nog de laatste dag. lol2 Dussssssssssssssss…Hihihii. Neem het ervan!!!
Onze kids komen straks, dus we komen de dag ook wel door.
@Jill: PB.
Fijne dag all en voor diegenen die moeten werken :mad: werkse.
Latersssssss :dag:
@jill
Alvast een hele fijne vakantie en natuurlijk een gezellige meeting daar!
Ohhhh Te laat… we zijn niet vergaan(zou om 11 uur zijn)…of ik geloof toch niet genoeg, en ben ik ‘niet opgehaald’…
(of toch een andere tijdlijn,… of… )
hihi
misschien is het 11 uur east pacific tijd??
@ beps wanneer moet je weer aan de slag??
hier net terug van de info van de school. erg interessant, veel mogelijkheden en ik denk echt perfect voor schoonzus. kan haar alleen maar stimuleren om dit te doen!
nu ff paar boodschapjes doen, heb zin in een mini BBQ, dus ga lekker wat kipspiesjes maken voor op de grill. kan ik wel enkele dagen van eten denk ik.
en dan aan de studie…
Morgen als de wereld niet vergaat lol2!!! Om 9 uur is mn vakantie voorbij!!!
Wij vandaag bij ouders een BBQ(pffff ik ben weer aan het ‘eten minderen’ JA!!!)
lastig is dat hoor…
hier even een spiesje geproeft… was erg lekker met mijn zelfgemaakte mayonaise… ok ok, knoflookmayonaise ( nu was ie wel gelukt met zonnebloemolie ipv olijfolie en citroensap ipv wittewijnazijn) … mmhhh dat wordt smullen vanavond… had verse ananas gekocht… mhhh
@jill: HELE FIJNE VAKANTIE! EN EEN LEUKE TIJD IN ALANYA!!! EN NATUURLIJK VEEL PLEZIER MET DE MINIMEETING!!! ![]()
@Bloem,we blijven tot 3 july dus een week of 6.
We vliegen vanaf luik om 16.30 uur
Meiden alvast bedankt maar ik kom vanavond en volgende week echt wel af en toe langs.
het is je geraden hoor!! lekker hoor!
hebben jullie trouwens nu een vaste taxi-chauffeur of jullie eigen auto…? en heb je wifi in jouw huis of ben je wel afhankelijk van internet in hotels ofzo…
het is je van harte gegunt dus geniet maar lekker
ikke zo blij als een kind in een snoepwinkel :drool: op dreamweaver
@Bloem,we hebben zelf een auto,want zonder kunnen we niet de dolmus is niet te doen voor mij en huren werd op een gegeven moment erg duur.
We laten onze vriend er mee rijden als we er niet zijn zo hebben ze een extra auto ter beschikking.
Die haalt en brengt ons naar Antalya,moet altijd lachen zijn ouders rijden altijd mee ons wegbrengen en dan huilen dat ze doen en ik ook natuurlijk is echt onze tweede familie.
In het apartement hebben we draadloos internet,tjs je kent dat wel he traag en soms geen maar daar kan ik alleen maar om lachen.
Goedenavond.
Zo te zien zijn we er allemaal nog, alhoewel…de dag nog niet om is he!!! lol2
@Jill: Genoteerd. Nogmaals… een hele goeie reis morgen en maak er weer een leuke en fijne tijd van daar in Alanya. Tot daar dan he!!!
@Bloem: Welke opleiding wil je schoonzusje gaan doen? Wel spannend dan he! Jou sausje/knoflook mayo klinkt heeeel lekker. Mmmmm… jammie hoor.
@Beps: Als ik het goed gelezen heb, heb je de vakantie erop zitten en morgen weer werken. Nou, succes he! Nog even werken en dan alweer de koffer inpakken.
Ik heb vandaag weer heerlijk genoten van het weertje en van me kids. Zijn in de vooravond naar… je weet wel…:cheer: lol2 geweest en hebben ons weer tegoed gedaan aan het een en ander. Zijn nu weer naar huis, dus de rust is terug.
Iedereen nog een fijne avond… en tot morgen weer.
@Jill: :kus: :vak01:
:dag: Vandaag een lekkere dag gehad… Met mams de stad in geweest… En super mooie ketting van haar gehad… Zal wel binnenkort een foto posten…
Erg blij mee!
Verder ook gegeten bij ze en vanavond met een drankje en wat zouts lekker gekaart… Lekker zo’n avondje… Vond het bijna jammer dat ik weer naar huis moest hihi… ![]()
Morgen verjaardag van broer + kleine Gwenn… Ze wordt alweer een jaar… :wub: Ze was vanmorgen nog even bij ons en het is zo’n lekker ding! ![]()
Foto’s houden jullie tegoed, batterij van de camera was leeg… Hoop morgen foto te kunnen plaatsen.
@beps, heb ook nog een kitten die nu al weg mag…
Ojhhhhhhhhhhh BIBI IS WEER THUIS!!!
We komen net binnen lopen is ze er gewoon weer. Wat mager en vreselijke dorst. We denken dat ze ergens opgesloten gezetten heeft
So what: Ze is er weer
Nu proberen te slapen morgen vroeg op
@Beppie oooo dat had je zeker niet meer verwacht he ik ben blij voor jullie,leg ze maar goed in de watten je wil er toch niet aan denken dat iemand haar heeft opgesloten he pffffffff
Hoe later op de avond hoe schoner volk zeggen ze toch allemaal.
Jill meissie heel veel plezier in Alanya, nou ja mahmutlar…enne tot over een week of 4 dan gaan we proosten.
Bloem aan de mayonese/knoflook met spies.
Beps…o meis wat een heerlijk bericht meisje weer thuis…gelukkig maar.
Roanna jij nar je stamrestaurant geweest en genoten van de kids.
Linda fijne vakantie.
Cyn toe maar nog maals verwent door mams. Alvast gefeliciteerd met je nichtje.
Wij de hele dag in de tuin geweest, zoonlief en schoondochter met ons kleine meisje lekker hier gegeten bbq en zijn net weer weg was heel gezellig.