Hallo, ik ook weer terug uit Belgie, heerlijk weertje overal onderweg, je wordt er een ander mens van he
Bloem : geef maar seintje wanneer je kan
Beps : weer aan het werk, ga zo ff kijken of je nieuw level gehaald hebt
Viva : nou dat was dus exit vriendin bij je vader, is ook steeds wel iets he:kus:
Roanna en Marion ook nix speciaals te melden
Toos : stem kwijt, irritant he en dan is thee en honing idd het beste
Linda : ook weer de oude
@Raak: Nee, ik heb het nog steeds niet, wacht nog op 10 flessenpost, en 5 adopties(van dieren) ik denk dat ik er dan ben haha…
ok… nu vergaderen…
Goedenmiddag. cheer
Hee…een nieuwe icoontjes. lol2 Leuk!!!
Zo, wij zijn al wezen stemmen en gelijk door even de schapjes gedaan en heb ook de bakjes al verzorgd en hier en daar even getraind.
@Beps: Werkse… enneh… daar kan ik wel ff voor zorgen hoor. Stuur je zo een lading flessen op hoor. lol2
Trouwens … ik geef iedere dag altijd gifts aan jullie, maar krijg zelden wat terug. :mad: :crybaby:
@Raak: Naar Belgie geweest voor je werk, neem ik aan. Ja, het is echt lekker weer he!! In het zonnetje was het zelfs een bietje warm. Wel met de jas aan dan he!!
@Bloem: Ja he!!! We houden de moed er in hoor!! Ckers. Hi, hi.
@Toos: Je stem kwait? How come? Wat zal het nu rustig zijn bij jou thuis. En ook niet meer zingen onder de regenboog even dus. Ik weet wel een heel goed middeltje… maarja… kan ik hier niet zeggen. lol2 Gelukkig dat veel nu via de mail kan he. Hoef je ook niet te telefoneren. Hou maar even goed rust ermee.
ik krijg nooit FV gifts van jou
je bent nie eens nie mn neighbour
we leggen hier mn hongaarse collega uit wat flodder is en wie/wat de tokkies zijn
hahahaha hilarisch haar reactie… (ik zei dat duiven de tokkies onder de vogels zijn…)
@Bloem: Van wie? Van mij niet? Nee, dat kan kloppen, want ben ook (nog) geen boerin, dus ook geen buur. Ha, ha.
Wij hebben op het werk een collega uit Macedonie werken en hebben dat precies hetzelfde. Heel veel dingen snapt ze dan niet en dan liggen we ook dubbel op haar reacties van onze uitleg.
ja grappig is dat he?
ik dacht dat je wel een farm hebt hoor… ik weet niet, nou ja, maakt niet uit, ik ben bijna bij level 70 en dan kun je nie meer hoger dus ben bijna klaar
@Bloem Nee, ik heb voor zover ik zelf weet geen farm, maarja dat dacht ik van die guppebak ook en ineens had ik er wel een. Maar ben nog geen enkele keer aktief geweest op FV en staat ook niet bij mijn toepassingen.
Jij bijna klaar en dan? Ga je dan een ander speeltje zoeken?
geen idee
dan delete ik em en begin ik overnieuw ![]()
Hello meiden, nou wij weer thuis…geshopt, en Damber een tattoo op haar voet laten zetten, en nu nergens geen zin meer in.
Beps op zoek naar een kadootje voor de abraham hahahahaha volgens mijn hubs voel je er niets van, ik ben volgend jaar aan de beurt.
Toos geen stem meer, verloren in het vliegtuig denk ik.
Cynnie heeft het warm en is moe, maar zit wel lekker in de zon…OOOOO ik wil ook
Bloemmie bijna op level 70, misschien gaat hij wel door tot level 100 tegen de tijd dat je bij 70 bent aangekomen.
Marion heeft in de zandbak gespeeld, en kijkt de kokussen de grond uit.
Beps poest zich een ongeluk, en wil flessen post zal er nog een paar naar je toe sturen.
En ik heb ff geen zin meer, bah…een beetje een offday, zonder reden
Mooie update Viva:thumbsup:
, niks aan toe te voegen.
Denk dat ik mn stem in istanbul heb laten liggen, zou terug moeten dan he. Wendy vroeg vanmorgen in welke kroeg ik was geweest lol2.
@Beps: Wanneer is Rubbie jarig dan? Nog flessepost nodig? Wie wil er nog een stuk of 40 sturen naar mij dancheer
@Roanna: Heb je een kadootje gestuurd hoor
@Toos: Heb het ontvangen en bedankt ervoor. cheer
Ik heb deze en gene ook ff flessepost gestuurd en wie nog meer wil… zeg het maar . Vanavond ga ik weer ff verder daar.
Ja Beps… wanneer is het?
@Viva: Nou, da geef nie hoor. Die dagen hebben wel allemaal wel eens en ik zelfs regelmatig. :kus:
Zo, ff hapje eten. We zitten al weer bijna aan het einde van dit deel he, zag ik net.
Latersssssss :dag:
Meiden niet stressen, het is pas in mei hahahaha…(de 6de)
Genoteerd. cheer
lol2lol2lol2lol2
(zag ineens deze!!! HAHAHA)
@Beps: Zag net je bericht dat je forumbeheerster wordt. Maar wil je uitleg geven waarom hans nu ineens niet dan, snap er geen bal meer van. Begrijp me niet verkeerd want gun het je van harte
voor de nieuwsgierig dames ![]()
http://94.100.118.236/891600001-891650000/891644201-891644300/891644249_6_TsDh.jpeg
@Damber: Gaaaaaffffffff en wat een super mooie tattoo. ![]()
![]()
Kijk… dat vind ik mooi.
@Beps: Ja, ook namens mij dan gefeliciteerd cheer en natuurlijk gaan we het met z’n allen weer doen, maar wat gaat Hans nu doen dan? Samen met jou? Nouja, succes ermee.
Meiden: Hans wilde wel, maar er was nog niet besloten dat hij het ook ging worden, achter de schermen werd er nog over gedacht.
Ik heb vandaag gemeld dat ik het anders wel doen wil maar wel hulp nodig heb.
Dat werd door de redactie goedgekeurd en dus ben ik nu beheerster
(echt… niets veranderd hihi!!!)
Zo nu over naar ‘de orde vd dag’
IK zit op mn werk…tot 23 uur…morgenvroeg weg voor hondenvlees
Meld me nog vandaag…
@Damber: BEAUTY!!! Echt mooi!!
Beps gefeliciteerd hoor jij forumbeheerder…hoop werk erbij, en dan ook nog zaaien, oogsten, koken, poetsen, voeren ect…pfffff begrijp ik dat je 40 uur per dag wil, ondertussen ook nog werken, en voor de woefjes zorgen en Rubbie ook nog niet vergeten…nee hoor alle gekheid op een stokje, het is je van harte gegunt.