Beps,gefeliciteerd forumbeheerster…En op zoek naar een kado voor rubbie.
Zussie,gave tattoo …
Bloem,geen nieuws hier omtrent het appartement.
Toos,stem in Istanbul achter gelaten goede rede om weer terug te gaan.
Marion,hou je het wachten nog een beetje vol?
Raak,weer terug uit Belgie.
Zo … even rustig hier met een bakkie en een peuk. Pffff … ik ben er moe van. Veel gebeld vanmiddag, J weg gebracht, haren gekleurd en geknipt, pasfoto’s gemaakt en een nieuw paspoort aangevraagd. En dat noemen ze dan een vrije middag ![]()
En nu maar eens met terugwerkende kracht bij lezen!
@TRL
Nou niet echt, op het moment valt het wachten me ff zwaar. M is vannacht weer naar Antalya vertrokken op zoek naar werk. En zou het liefste in het 1e het beste vliegtuig springen wat die kant op gaat.
@Beps
Forumbeheerster? Ufff hoe kan je het allemaal bij houden. Maar gefeliciteerd hoor!!
@Damber
Mooie tattoo! Lijkt me pijnlijk op de zijkant van je voet.
@viva
Heeft een offday. Kunnen we elkaar de hand geven want ik ben nu ook niet bepaald het zonnetje in huis :). Het ene moment gaat het goed en het andere heb ik me toch een pesthumeur en kan iedereen maar beter uit mijn buurt blijven.
@Toos
Asblonde haren weg maar ook je stem. Dat is knap lastig hoor, zal wel stil zijn bij jullie nu ![]()
@Roanna
Ja echt waar, de buurman stond hier vanmorgen om 7 uur lekker te krabben. Gistermorgen ook al trouwens. En ik had geluk, toen ik moest gaan was het al lekker gedooid.
Wanhopen is nog niet nodig hoor. Jullie hebben nog de tijd wat het huis betreft.
@Bloem
Haha … flodder en de tokkies. Dat is nog eens wat anders dan tulpen en molens he. Heeft je colllega nog steeds een goede indruk van Nederland?
@Raak
Een ander mens door de zon!
niets om te feliciteren hoor meiden…gewoon een oplossing gezocht…
ik kan niets zonder jullie, alle lezers, en mensen met inbreng…
Zo en het is DRUK!!!
Beps : toch verrassend hoor, forumbeheerster. `suc6 en tuurlijk verandert er verder nix alleen heb jij er weer een taakje bijlol2
Damber : gaaf hoor !, nu nog buiten kunnen lopen zonder panty’s of laarzen aan
Toos : nog steeds zeer rustig
Roanna : wil gifts
Viva : off day:kus:
Bloem : tokkies uitgelegd:kus:
@Raak: Hoe is het met jou? Met je dochter op bonaire?
Moest ff reageren op het andere topic…bah.
:kus:ik heb het verwijderd…tenminste het ‘bah’ deel ![]()
@Raak: Ja hoe is het daar in het verre land…veel contact??
@Beps: Vind eigenlijk dat je het had kunnen laten staat. Waarom zou hans zijn mening niet mogen zeggen, ook al is het al dan niet correct. Zou betekenen dat als hans iets zegt waar iemand het er niet mee eens is, het weer weggehaald zou worden, is naar mijn mening ook niet goed
Nee dat klopt, maar het heeft niets te maken met het turkijeforum
Als Hans problemen heeft met de beslissingen die de redactie neemt moet hij daar zn beklag doen, en niet hier zn gal spuwen. Vandaar dat ik het weggehaald heb, om te zorgen dat lezers(want die zijn er nu eenmaal heel veel) niet gaan lopen smullen van de oorlog hier(omdat iemand best rot reageerd naar mensen)
Ik vind sowieso een bericht hoe de redactie heeft gereageerd er inderdaad niet thuishoren. En het is jammer dat hij met modder gaat gooien. Wat ik er eigenlijk mee wilde zeggen dat ook Hans het recht heeft om hier dingen neer te zetten zonder dat het weggehaald wordt, maar wel zolang het door de beugel kan. Dus ben het wel verder eens
Dan mogen ze die Eylem ook wel even aanspreken, want die doet precies hetzelfde als Hans. Wat hebben wij daar mee te maken? Ik vind het nu gewoon op een soap gaan lijken.
Ik zou zeggen… Beps meid, zet 'm op. Je kunt kunt het!!!
Jammer Hans!!!
@Roanna: Vind dat je daar groot gelijk in hebt. Het gaat ook zeker niemand wat aan hoe zij vindt hoe hans met moderators omgaat. Dus beps…
Zo is dat Toos!!!
Nou ladies… voor zo weltrusten en tot morgen weer. :slapen:
:kus: Allen :dag:
cheer vind ze zo grappig he!!! lol2
Ik ga met je mee de koffer in, nou ja mn eigen mandje dan he .Hoop dat de rust dan weer een beetje teruggekeert is. Slaap lekker en tot morgen maar weer:kus::dag:
meiden ik probeer het te negeren, verder nergens op in te gaan…
Ik wil alleen niet dat het ‘forum vervuild’ en hierdoor mensen gaan meelezen die alleen komen voor de ‘oorlog’
ook ik naar bed!!
Tot morgen!
Nee Beps heb je gelijk in, maar vind dat als eylem ook met modder gooit dat ook weggehaald moet worden dan he
Wees wijs en haal alles weg behalve je eigen bericht dat je forumbeheerder bent en zet er een slot op. Is dan einde discussie voor iedereen
Zie je nu wel dat we niet zonder elkaar kunnen: Wijze tip Toos…
Trusten meiden!!!
:NETHERLANBeps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt):NETHERLAN
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02: