Turkish Tea Time 137

Nou dan ga ik mee hyperen hahahaha!!!

@MK: Ik kan ook alleen in een klein scherm geven… maar ik doe ook bijna alles in een klein scherm…

Cyn is op tijd vertrokken…ohhh ik wil ook!!!

MK : dank je voor de tip, ik doe alles in groot scherm. zal het zo eens gaan proberen.Hoop dan dat je het wat rustiger krijgt he
Bloem : ik verzin me gek, heb de foto’s bekeken, staat ook nix op. laat je iets weten hoor. uitgestuiterd??? hihi
Beps : jij ook al aan het meestuiteren, goed zo !!!

Bloem : pb

Goedenavond. :dag:

Zo, zal ook mijn stem weer even doen gelden. Oh nee… dat is morgen pas he!!!

@Bloem: Mooie berichten en ik vind het fijn te lezen… dat je weer wat positiever in het leven staat, na al de ellende die je hebt doorgemaakt. Hopenlijk gaat alles nu weer een beetje beter. Succes met je plannen in ieder geval.

@MK: Och jee… nou daar heb je het mooi druk mee dan. Jij ook heel veel succes gewenst.

@Toos: Echt de verhalen die ik zo’n beetje had verwacht. Dus ook echt de moeite waard geweest. Heerlijk toch!!

Verder weet ik het ff nie meer.

Oh ja… ik doe alles daar ( HA ) alleen maar in kleinbeeld en kan over het algemeen overal bij. Wist niet eens dat je het ook in grootbeeld kon doen. Tja… blond he!!! Nouja??? :frowning: :unibrow:

zo ik ben al weer een uurtje of 2 thuis. was maar 2 uur werken, daarna eten koken(hutspot met sudderlapjes. Die doe ik altijd per 2-3 kilo sudderen, en dan met jus invriezen. Kan je altijd suddervlees eten, 5 min ontdooien en klaar!)
Net even mn boerderien geklaard, gepoetst in HA, en toen nog gekookt …

Nu even met Rubbie tv kijken.

@Roanna: ik doe ook bijna alles op kleinbeeld, alleen op FV als ik ga oogsten, zet ik het nog wel eens groot…is wat ‘overzichtelijker’…
@Raak: Ohhh zo lekker gevoel, ik ben gewoon volgende week bijna de hele week vrij, en dan ook nog eind april met Bloemmie een weekje weg…(hihi laptoppen mee…haha)

Nu maar naar de tv dus

Beps is idd een heerlijk vooruitzicht, geniet alvast maar van het gevoel. En ja… je reis met Bloemmie oh oh wat zullen jullie genieten. Ik geniet er nu nog van:smile:

goeiiieeen avond!

ik heb heerlijk met mams door de polder gelopen, een hondje voor ons met stok, andere hondje achter ons met bal. zonnetje op mn gezicht. wel veel wind maar lekker!

was daarna alleen wel helemaal dood en toen mams voorstelde om even in het logeerbed te kruipen, was ik al boven en lag ik al te slapen. zo vervelend dat zoiets me dan toch nog overvalt, maar ach…

hier alles okey?
@ TRL & roanna hoe gaat het met het huizen-gebeuren
@ raak, thanks voor het graven. binnenkort cappu doen?
@ toos hoe is het met de schouder en de dochters het huis uit?
@ mk ik las al over de studie en het werk enzo, vind je het nog wel leuk ook?
@ viva, hoe gaat het met paps? heeft damber het naar het zin bij d’r nieuwe baan?

cynnie is weg, verder nog nieuws??

Zo Bloemmie: Meteen maar goed terug dan haha… Heerlijk gewandeld met het zonnetje erbij. Is ons vandaag niet gelukt, maar wel een electrische deken voor onszelf gekocht. Kouden voeten-periode voorbij haha…

Nu aan het house kijken, wachten tot ik nog van 8 mensen(of 8 bakken) kan schoonmaken op HA, dan heb ik weer een medaille… en misschien 1 level erbij…

Zo ik poets me een ongeluk in die bakken, schiet echt niet op om door die hoge levels te komen, dan nog mijn poesjes en ook nog de boerderij, mensen kinders je hebt er een dagtaak aan.
Bloemmie lekker gewandeld, maar wel helemaal afgestoffeerd.
Beps aan het rundvlees, heerlijk draadjesvlees, en gelijk heb je door meer te maken en in te vriezen.
Bloem met mijn paps gaat het af en aan, vanavond belde hij dat hij de vogel niet kan vinden die is uit de kooi, maar hij heeft geen idee waar hij is, hij geeft hem weg, en dat zijn vriendin dood gaat, ze heeft darmk…r volgens zijn zeggen gaat hij er niet meer naar toe.
Damber heeft nu 2 weken vrij en begint 15 maart bij haar nieuwe werkgever. Dus die is lekker thuis.
Jij ook aan de toekomst werken zo te lezen, en gelijk heb je.
Beps en Bloem allebei aan het aftellen tot capadosie…lekker hoor, ik nog 10 en een halve week, klinkt ver weg maar is zo om.

Het scheelt precies 1 maand he…tussen jou en ons Viva… Heerlijk hoor…
Ja en het poetsen en schrobben en voeden en oogsten en poesjes en weet ik veel wat nog meer…Dagtaak!!! Ik geloof dat ik liever 40 uur in een dag heb wil ik nog ergens aan toekomen

Ik naar bed… en dromen over…haha… morgen ofzo…!!(haha weer oogsten/poetsen/voeren/koken haha)

:NETHERLANBeps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt):NETHERLAN

Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

hoi hoi laatste maanden erg druk geweest en had gewerkt aan het herstel na mijn operatie, maar weer helemaal hersteld, ga proberen weer regelmatiger mee te kletsen

Good morning …
Het is mistig hier en het wordt krabben zo meteen. Gisteren in de ‘tuin’ gewerkt, de zandbak beter gezegd want op wat krokussen na staat er niets in :wink:
Verder niet zo heel veel te melden vanaf hier, saaie boel he?

Wat hebben we gelezen? MK krijgt wat versterking, Bloem weer terug na de OS, Cyn zit lekker in Thailand, de vogel van paps is zoek en verder iedereen druk met de bakken.

Goedemorgen all. :dag:

@Marion: Oh, echt waar? Hier wel rijp op de daken, maar het zonnetje was er al vroeg bij en het belooft weer een mooie dag te worden. Pept gelijk mijn hum weer een bietje op. Hebben jullie dat nu ook?
Heb inderdaad eerst ff de guppen verzorgd en nu zo even showeren.
Jij vrij of later beginnen?

@Linda: Dat zijn weer mooie berichten en goed plan van je om dat toch weer eens wat vaker langs te komen om mee te kletsen.

@Bloem: Weinig tot geen nieuws hier wat betreft het huizenfront. Het loopt naar mijn idee niet zo hard. Maargoed, we hebben nog ff, dus gaan nog niet wanhopen, als ik dàt al zou doen. :slywink: Geen kopers… dan geen nieuw appartementje. Helaas, maar alles is nog mogelijk he!!!

Verder sluit ik me ff bij de mini update van Marion aan en zeg alsvast… een fijne dag verder. :dag:

Ook ik weer wakker, net genoten van mevr Jorritsma(burgemeester van Almere) RTL4 wilde haar uitspraken ontfutselen ivm met het meedoen van de PVV…haha ze stond haar vrouw… ik ga verhuizen!!! Echt!!!

Verder ben ik ineens van naam veranderd lijkt het, ik krijg steeds mailtjes van ‘iemand’ die steeds een verkeerde naam gebruikt. Zo raar… maar goed, ik laat het vanaf nu…

Sluit me volledig aan bij de up-date van Marion(lekker makkelijk)
Vandaag stemmen, en met de meiden naar het bos hoop ik. Werken va 15.30-23 uur, dus…
:dag:

OHHHHHJAAAAAA sta B O V E N aan!!! Lekker een week vrij volgende week…maandag nog werken en dan vrij tot de volgende maandag!!! !JAAAAAAA

Goeiemorgen,
Hier ook weinig te melden. Gister naar de kapper geweest, moest het asblond wegwerken, dus kleurtje er in. En ben sinds gisteravond mn stem kwait, dus lekker rustig hier.
@Roanna: Wat het huizenfront betreft, je hebt er maar 1 nodig en als het weer beter wordt zal er misschien wel wat komen
@Bloem: Gelukkig ook weer mee aan het kleppen. Met mijn schouder gaat het, zal met veel geduld vast goedkomen. De meiden zijn allebei het huis uit. Wendy stapt op 23 juli in het huwelijksbootje en R. volgend jaar mei
@Beps; Bovenaan het lijstje
@Viva; T is toch wat met paps, vogel kwijt en vriendin is geen vriendin meer omdat ze ziek is

mogguh

@ roanna het komt allemaal goed, cker weten cker weten!
@ toos lekker rustig dan, wat heb je gedaan?
@ marion lekker in de zandbak gewerkt?
@ beps jjaaaa ik ook lekker een weekendje heerenveen/lelijkstad :stuck_out_tongue:

@Bloem: Wist ik het maar, had ik zo mn stem weer terug.
Vandaag alleen thee met honing

@Toos: Wat een verschrikking!!! Niets zo erg als de stem van een krassende kraai!!! Sterkte meis…(fijn he, die airco in vliegtuigen, ik heb het vaak daarvan!)

Meiden sms van Cyn:

Het is heet , ze heeft niet geslapen in het vliegtuig, dus is al wakker va gistermorgen 8 uur. Nu aan het buffet(is daar 6 uur later) en dan slapen!! Ze hebben dezelfde gids als wij hadden, dus dat is wel grappig…

Nu even snel mn spullen pakken, waren nog even naar Amsterdam, met mn ouders voor een kado voor Rubbie kijken(hij wordt 50 dit jaar) en toen naar huis. Over 30 min stemmen en naar mn werk