Roanna: sommige dingen op FB worden automatisch elke dag geplaatst…
Oke, maar dan wel vanaf vandaag zeker, want op die sites was ik al weleens geweest, maar heb er nooit op gelet dat sommige items dan automatisch gaan.
Nouja… ik zal er eens beter op gaan letten, maar bedankt anyway.
Bloemmie: Jammer dat je weg bent: Bedankt voor al je inzet en energie. Wat derest betreft, ik moest nog even wachten…dus ik wacht en zal dan wel stoppen denk ik…
@MK: Ook bij mij een aantal draaiende vrienden, maar ik kom wel in die bakken gelukkig(bij mij draaien vriend 32 t/m 61 zonder foto en ik kom wel in die bakken gelukkig hihi
@Viva: ik stuur dan ook mn aangift maar naar jou haha…
Ehhhh ja verder, morgen weer werken, hubbie thuis deze week, uren opmaken
Nou, werkse allen dan weer morgen en voor nu weltrusten all :slapen: :dag:
@Bloem: Ja, ook namens mij nog bedankt hoor. :nod:
@Cynthia: :vak01: :kus:
Gelukkig is ze alleen maar weg als moderator haha…
Ik ook zo naar bed, even kijken naar het laatste deel van de csi avond en dan: SLAPEN!!
Tot morgen maar weer
Goeieavond,
Kom heel even langs, maar eerst…
@Cyn: Een hele fijne vakantie in thailand samen met je familie. Goeie reis en heel veel plezier!!!>>>
Toos: welkom back… en thanks!!!
Ik ga zo maar slapen ofzo…
Wat een geweldige stad is Istanbul. Hebben veel gezien en vooral veel gelopen. hebben vrijdag niks bijzonders meer gedaan. Waren doodversleten. Zaterdag vroeg op gestaan en zijn eerst naar de Blauwe moskee geweest, de Hagia Sofia en het Topkapi paleis. Wilde 's middags naar de vismarkt, lopend want leek niet zover. Kwamen in een achterbuurt,maar voelde ons daar niet veilig. Dus maar weer terug naar de hoofdstraat en daar een taxi genomen. Zondag zijn we naar taksim (winkelstraat) gegaan, maar was niet veel open, gelopen naar een van de bruggen en daarvandaan een taxi naar het dolmabatce paleis. Goeie tip Cyn…was echt de moeite waard. En nog naar een shoppingcenter, maar zo duur dus daar weer snel weg. Vandaag was het 18 graden, dus eerst naar het hippodroomplein, terug naar het plein van de moskeeen en daar lekker in het zonnetje gezeten. Kortom het weekend zit er weer op, maar was zeker de moeite
heb het voor vandaag wel gehad, dus slaap lekker en tot morgen
Toos: ja mooi het dat paleis… Ook omdat daar wel alle meubels nog staan!
Nou meiden… afscheid nemen is zwaar… zo ook vandaag… Ben echt kapot… ga een poging tot slapen doen!!
:kus:
Cyn: 2 Maart Thailand…
![]()
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:
En de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
@Cyn: Geniet, doe de kleine taaipopjes de groetjes…en geniet…(JALOERSSSS ;)!!!)
@Toos: Welkom terug, wat een heerlijke verrassing, en wat een heerlijke dagen lijkt me…wat een genieten(JALOERSSSSSS :))
ik vroeg op, Rubbie thuis, en straks werken…geen idee wat we gaan doen vandaag
Goeiemorgen!!!
Het was de bedoeling dat ik om 5 uur wakker zou worden, maar ben dwars door de wekker geslapen haha…
Nou ja dan slapen we maar niet in het vliegtuig!!!
Nu nog lekker even 2 uurtjes in bed hangen… ![]()
Goedemorgen,
Toos : welkom terug, jullie hebben genoten zo te lezen, goed zo !!! Is ook echt een zalige stad
Viva : nou nou, ze kennen jullie ook overal he
Cyn : toch uit kunnen slapen en er klaar voor, nogmaals : heeel fijne vakantie voor jou en je familie
Roanna : ben benieuwd wat er vandaag weer (niet) door jou geschreven wordt op FB. Ik kan noooooit flessenpost sturen of tanknamen veranderen maar de rest allemaal wel
MK : gaat het weer meisje, weer wat tijd over?
Bloem : uiteraard ook namens mij bedankt:kus:en je bent er vanaf nu gewoon weer bij hier
Trl : gelukkig kun jij ook weer alles bekijken
Goede morgen …
@Viva
Goh … ik wist niet dat je Wilders kende ![]()
@Cyn
Askim weg geroepen gisteravond, die bazen houden ook nergens rekening mee he. Maar gelukkig weer op tijd terug om te kletsen. Nog ff en dan op weg … geniet van al dat moois he!!!
@Mk
Heeft draaiende vrienden op HA. DAt heb ik nog niet gezien, wel dat de vrienden weg zijn. Och ja, zelfs verwijderde vrienden komen er gewoon terug ![]()
Hoe is het met je studie? Lukt het een beetje?
@Bloem
Officieel beheerder af nu. Bedankt voor al je tijd meid. Je hebt het goed gedaan!!!
@Beps
Jij dan nog niet officieel moderator af, voordat ik het straks vergeet, ook jij bedankt meis.
@Toos
Welkom thuis! Genoten in Istanbul. Mooie stad he?
Toos,welkom terug,lekker genoten zo te lezen,maar tijd te kort.
Cyn,nogmaals een hele goede reis,hoe laat vlieg je? Misschien kom je de olympische sporters nog wel tegen,die landen geloof ik om 3 uur.
Viva,bekend hahaha
Miere :kus:
Goedemorgen.
Cynnie nog ff en je zit in de plain, nogmaals heel veel plezier
Bloem weg, maar toch nog hier gelukkig
Toos genoten zo te horen maar wel vermoeiend lijkt me zo.
Ja meiden we zijn beroemd en berucht jullie zien het maar weer, zelfs in hogere sferen weten ze ons te vinden, nou kom maar op met die belastingbrieven hihihihihi
mogguh
@ raak heb je nog kunnen kijken voor hetgeen ik je gisteren vroeg… heel misschien?
ik mot er nog een beetje inkomen…
Ik heb helemaal niet geprobeerd om in de draaiende vrienden te komen.
@raak
Ik kan alleen de tanknaam veranderen en flessen sturen als ik een klein scherm heb, niet als het scherm gemaximaliseerd is.
@viva en marion
Ik ‘mag’ volgende week examen doen voor het eerste onderdeel. Afgelopen week heb ik 3 proefexamens gemaakt en die zijn allemaal goed gegaan, dus we gaan ervoor!
Op het werk heb ik aan de bel getrokken omdat ik het continu te druk heb, nu gaat een collega helpen met een bepaald deel. Eerst dus nog even investeren, maar daarna moet het wel verlichting gaan geven.
@ MK
aan de bel trekken is altijd goed
meaaannnhh ik heb echt een positivo mood vandaag!!
we gaan niet sporten, maar lekker buiten wandelen met de hondjes. Ik heb vrijdag een gesprek voor een speciale opdracht hier op het werk (websites gebeuren) en kaartjes gekocht voor een kookshow van Gordon Ramsay als verrassing voor mn ouders
ennnnnnnnnnnnnnn
ik heb me net aangemeld als vrijwilliger en gereageerd op twee vrijwilligers-vacatures voor het beheren/opzetten van enkele websites! alles in het teken van mijn nieuwe carriere ![]()
ennnnnnnnnnnnnnn
nog 7 weken en beps en ik zitten aan een grote cocktail om te vieren dat we saampjes op rondreis zijn door turkije!!
whiheeeeee
party!
sorry, ben een beetje hyper
owh en ik mag ook nog eens naar huis ook! party