Turkish Tea Time 137

Trl: ja natuurlijk ga ik ook genieten… Nu is het even moeilijk… maar als ik daar ben gaat het vast beter :wink:

Cyn,dat zal best wel,afleiding genoeg daar dus gaat vast goed komen.

@ cyn veel plezier in thailand en als het te erg wordt, er zijn ook internetcafe’s… waar een wil is is een weg

@ TRL als je deze link bij je favorieten zet, dan krijg je alleen FV messages (maar heb je misschien per ongelijk FV geblokeerd??)
http://www.facebook.com/home.php?filter=app_102452128776&show_hidden=true

Cynthia: Mocht ik je niet meer spreken… ik wens jou en je familie een hele fijne vakantie in Thailand toe. Ga in ieder geval ook heel veel genieten weer. Enneh… echte liefde…:wub: kan wel even wachten, dat is pas echte liefde. :wub: :kus:

Ook een hele goede reis. :dag: :dag: :vak01:
Groetjes en dikke :kus: van mij.

Bloem,dank je dat is wat ik zocht nu zie ik alles weer…

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

:thumbsup:

Toos is weer op Nederlandsebodem, misschien dat ze vanavond nog weel even op ww komt…!

Thanks lieve meiden!!

@TRL: Weer helemaal tevreden gesteld. :slywink:

@Cynthia: :kus:

@Wendy: Bedankt voor je berichtje. Lief van je. Ik wacht op haar hoor!!! :slywink:

Ik weet niet of iemand van jullie in de vooravond dat debat op tv heeft gezien. Ik dus wel en op een gegeven moment was Wilders aan het woord tegenover Wouter Bos en het ging over de belasting uitgaven en wie dat allemaal moet gaan betalen. Toen zei Wilders… weet je wie dat moeten gaan betalen? Dat zijn Henk en Anja… en al die andere mensen. Oh, ik lag dubbel. :smiley:

@Raak: Ja, hier wordt momenteel ook een hele nieuw wijk ( zuidbroek) opgezet en daar vertrekken vooral de 30+ sers naar toe, dus je zou weleens gelijk kunnen hebben.

1 like

Jeeeeeetje wat enorm irritant als ze het tijdens het 8uur weerbericht steeds over die storm Xynthia hebben, en ik steeds opkijken omdat ik denk dat iemand me roept… grrr :smiley:

Nu gtst!! Daarna Next Topmodel! :wub:

En zo blijkt maar weer> elk nadeel heeft z’n voordeel :wink:

hahahahaha O Roanna, jammer ik heb het gemist, kunnen jullie eens zien wie hier de boel overeind houd hahahahahahaha. Hoezo allerdaagse namen.

Toos welkom terug meissie.

Cynnie nogmaals een hele fijne vakantie.

Tlr, weer zichtbaar op fb.

Hahahaha… natuurlijk betalen die alles: GELD ZAT!!!

Ik ga CSI-night kijken

tja als ik het mocht houden wel…leve de belasting

owh goed dat ik het weet, stuur ik mn belastingaangifte voortaan door naar Henk&Anja

ps: ik ben officieel geen moderator meer
pps: hans is volgens de redactie (nog) niet turkijeforumbeheerder

:wub: Hij is onderweg!!! en met 30 minuten online:wub:

Cyn, heel veel plezier in Thailand!

http://www.dromen.be/uploads/bestemmingen/12/13/Thailand.jpg

Oeps beetje groot…

@roanna
Heel veel huizen te koop in de buurt, er is er vast eentje die precies die van jullie uitzoekt.

@beps
Dagje thuis, erg vervelend migraine.

@trl
Ook al last van migraine, maar wel alvast de tickets geboekt!

@marion
Veel visite gehad, maar vandaag lekker een paar uurtjes eerder vrij.

@bloem
Van harte met je Canadees.

@viva
Die Henk en Anja toch… :smiley:

@viva en beps
Ik kan niet meer in jullie aquarium komen, dus helaas ook geen flessenpost sturen.
Bij een aantal ‘vrienden’ verschijnt geen foto, maar blijft zo’n rondje draaien…

Mk gelukkig even "tijd"gevonden om wat op ww te posten, dat facebook werkt niet naar behoren hoor, van de week kon ik niet in mijn eigen bakken komen, en ik heb heel vaak dat mijn vriendenlijst niet wordt geladen…

Zo, de buurman heeft even een andere virusscanner op mijn pc gezet, zodat ie weer wat sneller werkt.

MK en Viva: Dat rondje draait momenteel bij mij ook bij alle namen bij HA, maar als je daar op klikt, kom je alnog in je burens bak hoor en kun je gewoon flessenpost sturen. Heb het net nog geprobeerd.

Dat het vaak niet goed werkt is wel zo. Die foto vanmorgen van mij… ik weet er niks van en nu vanavond die peiling van 94% had ik ook niet zelf aangeklikt, want toen was ik offline, omdat de buurman hier was. Onbegrijpelijk. Soms denk ik/lijkt het, dat iemand anders via mijn account dingen plaatst. Maargoed… verder is het wel vermakelijk daar. :slight_smile:

@Toos: Welkom terug hoor. Laat gauw ff weten hoe jullie het hebben gehad. :dag: