Turkish Tea Time 137

Ik nu weer online met M… Hij is nu een stuk vrolijker :smiley:

ja doe dat ik ook,maar krijg niks te zien van FV,misschien heb ik het per ongeluk uitgezet,maar geen idee hoe en waar ik het weer aan moet zetten

Cyn,gelukkig geeft je toch een beter gevoel

Goedemorgen ladies. :dag:

Eindelijk het :zon02: hier. Zoals het nu uitziet, krijgen we een mooie week, dus kan kokkie nu echt even door met het balkon. Vorige week al nieuwe, waar nog nodig, balken voor gehaald, dus hij kan weer aan de slag.

Ik zat trouwens even op zo’n site gisteravond en zag daar dat er alleen al in onze omgeving zo’n 188 woningen te koop staan en sommigen al meer dan 13 tot 18 maanden. Pffff… nou, daar wordt ik niet vrolijk van, maar ga er nou ook net nog niet wakker van liggen. We zien het wel!! We geven de moed nog niet op!!!

Over FB. Ging vanmorgen even mij nichtje feliciteren en de vissebak verzorgen en zag opeens ook zo’n bewerkte foto van mij staan, die ik dus niet zelf geplaatst heb. Ik heb vorige week wel even zitten knoeien op die site en kreeg toen een foto van mezelf in die ballon. Vind het wel grappig, maar van deze wist ik echt niets van, want toen lag ik nog in bed.

Enneh… op FV zit ik niet. :slight_smile: De rest komt bij mij ook wel aardig door. Ook niet altijd hoor. Kan soms ook dingen niet plaatsen enzo.

@Cynthia: Wat een toestanden daar bij jou. Lijkt me ook niet lekker weggaan. Hopenlijk spreek je 'm vandaag nog even en komt het goed, zodat jij met een gerust hart kunt weggaan.

Zo, nu eerst ff koffie.

Hij is nu echt heel vrolijk… maar heeft al aangegeven dat hij vanavond of niet komt… of huilend online is… Pfff nou ja… dan maar huilen… beter dan niet online toch!

Raak,weet je ook waar ik dat weer kan aanzetten?

Roanna,daar wordt je zeker niet vrolijk van,maar wie weet gaat jullie woning wel snel

@TRL: Bij je profiel heb je instellingen…

Nou ben er nog niet uit…ga ik werken of niet…

@Cyn
Een drukke dag vandaag. Koffer pakken en dan tussen de bedrijven door nog kletsen met M. Is ook belangrijk he :). Gelukkig is ie wat vrolijker vandaag en wie weet valt het allemaal nog mee vanavond.
In ieder geval wens ik jou een hele fijne tijd in Thailand. Geniet er van!!!

http://www.nationalgeographic.com/adventure/images/0611/adventure-travel/thailand.jpg

@TRL
Geen meldingen meer van FV. Ik zit niet daar, heb mijn handen al vol aan de guppen.

Ik onverwacht een paar uurtjes vrij. Het mannetje ging op vakantie en vond dat ik ook maar lekker vrij moest nemen vandaag. Nog snel even wat kleine dingen gedaan en samen wat gekletst en gedronken. Kan ik nu nog even de was weg werken, mag ik vanavond eerder de bank op :wink:

@Roanna
Zo hey, dat is niet mis, maar liefst 188 woningen te koop bij jou in de buurt. Maar je hebt geen keuze en moet gewoon afwachten. Komt allemaal goed hoor!

@Beps
Nog aan het twijfelen. Werken of niet? Bij twijfel lekker thuis blijven hoor :kus:

Goedemorgen meiden, nog net op de valreep.

Cynnie heel veel plezier in Thailand, en geniet ervan, ondanks dat je M gaat missen. misschien wat vaker smsen.
Beps nog gammel beterschap
Marion even vrij
Toos weer op de terugweg.
Roanna algehele uitloop bij jullie in de buurt…(reden misschien al die branden?).
Hier aan het werk, en het is koud, heel koud. Iedereen een fijne dag.

Trl : bij je profiel, account, toepassingsinstellingen. Suc6 !!!
Viva : heb je het zo koud meis?
Marion :Lekker wat eerder weg zo onverwachts

Roanna : nou nou dat zijn aardig wat huizen te koop bij jou in de regio. Is er soms een nieuwe wijk die binnenkort opgeleverd wordt want dan hebben wij daar in Tilburg ook last van. Wil iedereen daar gaan kopen. Is idd nog te vroeg om je al heel druk te maken hoor

hoop dat de migraine voor iedereen uit de lucht is en dat iedereen toch een fijn weekend heeft gehad!!!
@cyn: EEN HELE FIJNE GEZELLIGE VAKANTIE!!!

Nou douchen koste zoveel energie, dat ik spontaan weer ging spugen,…blijf maar thuis denk iik
Nu eerst boodschapjes en langs het UZB en dan ga ik beslissen

@Cyn:

Ik denk ik doe een eigen foto, omgeving Chiang Mai…
GENIET MEIS!!!

ik ben braaf geweest, heb me voor vandaag nog ziek gemeld…zo nog een paar uurtjes naar bed

@beps: goed zo!!! doe kalm aan!!!

Thanks meiden!!!

Ik sluit hier voor vandaag waarschijnlijk af… M. is nu online… dus moeten nog even van elke moment samen genieten… Dus spreek jullie morgenochtend nog wel!! Wil om 5 uur me bed uit gaan… dus dat komt wel goed!!

:dag: :kus:

Komt goed Cyn…

Zo nou daar ben ik al weer… M. werdt gebeld door zijn baas dat hij naar kantoor moest komen voor bespreking… Nou een en al geschreeuw dat hij niet wilde komen omdat ik morgen wegging, maar hij moet komen… Dus hij is nu richting zijn werk, en hopelijk komt hij nog op tijd weer thuis… Zodat ik hem nog kan spreken vanavond…

We wachten het maar even af :frowning:

:dag: :kus:

Cyn,heel veel plezier in Thailand en ook genieten hoor !!!:kus::kus::kus: