Ik met een hoofdpijn/migraine aanval thuis…spugen en last vh licht…
even snel mn mail gecheckt…tot straks
mijn canadees heeft goud!! yeaaaaa!!
Beps: he bah!!! Rustig aan hoor!!
Bloem: jeah!!! ![]()
Ik zag het, en hoe hij versnelde in de laatste bocht: KLASSE!!!
(ik gun het hem zo, zeker na alles deze spelen ;))
Beps : hoop dat je migraine weer beter is
Bloem : goud !!! goed hoor ![]()
Kon iig weer wat eten vanavond. Zit nu even alles bij te werken…
Pfff kan een mens zich verrot voelen…
Hopelijk verder met iedereen wel goed…
Goedenavond. :dag:
Zo, uitgespeeld voorlopig op FB. ![]()
@Beps: Ja hoor. Verder hier in ieder geval wel alles z’n gangetje hoor. Ben je nog naar het werk gegaan of toch maar thuis gebleven? Toch niet geschrokken van mijn mailtje he? :unibrow: Maar het kan knap lastig zijn hoor. Heb het in verleden ook dikwijls gehad als ik … je weet wel, was. Bah!! Ben je nu weer een bietje opgeknapt dan?
Zo, verder aardig rustig hier geweest. Wij waren vanmiddag nog even een poosje naar de achterhoek geweest. Hier gelukkig (nog) niet zo’n erge storm, maar wel harde wind en de hele dag regen. :so:
@TRL: Meid toch. Heerlijk hoor dat je in ieder geval al de vliegtickets hebt geboekt. Kun je maar beter al gedaan hebben. Heel fijn weer voor jullie hoor! >>>
@Raak: Ook daar de rust wedergekeerd? :dag:
@Marion: :dag:
Verder iedereen: :dag: :dag:
@Cynthia: Hmmmm… bijna. ![]()
Roanna: ja inderdaad bijna… Al gaat het morgen een zware dag worden denk ik… M. net al helemaal in tranen offline gegaan, en hij komt niet meer terug, en neemt ook zijn mobiel niet op… Zo wordt het alleen nog maar moeilijker…
Maar goed… we will see…
Slaap lekker all! :kus:
@Roanna: Ja eerst naar het werk gegaan. We mogen niet alleen zitten op kantoor(veiligheid) dus ik heb mn collega opgehaald, naar kantoor gereden en gewacht tot de 1ste binnenkwam. Naar huis gegaan, bed in en tot 16 uur(nou ja bijna continue) geslapen…(even FB open gehad…maar kon er niet bijblijven met mn hoofd!)
@Cyn: mannen…;)!! Maar jij gaat bijna…daar gaat het om…
Wanneer komt Toos weer terug eigenlijk??
Wij zijn toch heel voorzichtig aan het kijken voor of juni, of in augustus…ruim een weekje weg… ben er nog niet uit…eerst april maar en OHHHH saampjes met mn BFF naar Turkije…(haha daar moet je 46 voor worden om voor het eerst met een vriendin saampjes op vakantie te gaan haha)
Ben wel wat opgeknapt, al denk ik dat dit vooral door de Brufen komt… zo naar bed, en dan hopen dat ik morgen beter genoeg ben om te werken…
Goede avond meiden …
Hier ook nat en er staat een behoorlijke wind. Vandaag de hele dag visite gehad. Eerst mams en daarna zus en broer met man, vrouw en kids. De heren ff geklust voor mij, de dames gekwebbeld en later gegeten met zijn allen. De afwasmachine heeft net zijn laatste ronde gedraaid en ondertussen heb ik gezellig met M gekwebbeld.
@TRL
Geboekt … Yes!!!
@Raak
Nog iets leuks gedaan vandaag of lekker relaxed op de bank gezeten?
@Beps
Een migraine aanval. Pfff das knap balen. En of het nu door de buprofn komt of niet, gelukkig voel je je al een beetje beter. Beterschap en een :kus: erop.
@Bloem
Weer helemaal happy met de gouden plak ![]()
@Roanna
Naar de achterhoek geweest. Nog een beetje kunnen hoken daar ![]()
@Cyn
He wat vervelend dat M zo offline ging. En ja, als ze het moeilijk hebben nemen ze ook de telefoon niet op. Dan willen ze het liefst met rust gelaten worden. Lastig als je ze ff op wil peppen. Maar dat leren ze wel hoor. Kwartje gaat bij hem ook wel vallen dat dat hier niet zo werkt en hij het voor jou ook alleen maar moeilijker maakt zo. Ook een :kus: voor jou!
En nu ik ook het bed in want morgen is het weer vroeg dag he!!!
goedemorgen, is al laat en ben ik de eerste ??
Cyn : laatste, zware, daagje:kus:![]()
Beps : hopelijk weer beter
Roanna : gisteren naar de achterhoek geweest
Marion : lekker veel visite gehad
Wij door de storm alleen maar ff naar de M.kro in Breda, weer was te errug, daarna naar de griek en lekker vroeg weer thuis. J. gaat vandaag weer werken maar is nog steeds niet alles Fijne werkweek weer voor iedereen en voor de rest ; heerlijke :vak02:
Cyn: 2 Maart Thailand…
![]()
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:
En de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Cyn,:kus: ik hoop dat je M nog wel te spreken krijg vandaag.Wat kunnen ze eigenwijs zijn he…
Beps,weer opgeknapt en misschien toch nog een weekje Turkije.
Marion,hoe gaat tie?
Ik gisteren na het voetbal ook een lichte migraine was lang geleden dat ik dat gehad heb,tegelijk met C maar naar bed gegaan,nu nog wel een beetje last van.
Goede morgen …
Nog niet veel te melden vanaf hier. Nog steeds erg nat maar zo te zien is de storm gaan liggen, gelukkig.
@Raak
J had het echt zwaar te pakken he? Nog niet helemaal fit maar genoeg om weer aan het werk te gaan. Jullie ook rustig aan gedaan en lekker uit eten geweest. Was echt erg met het weer he, zelfs hier in het dorp ging het er soms hard aan toe. Hier ging de kliko tegen de vlakte, zat amper iets in dus hij was niet zwaar, maar toch.
@TRL
He toch, ook jij migraine. Balen dat het nog niet helemaal gezakt is. Beterschap en een :kus: erop.
Hoe gaat het hier? Wisselend, op het moment kan ik niet echt iets plannen wat vakantie betreft en dat breekt soms op. Van beide kanten trouwens. Maar daar komen we ook wel weer door samen.
En nu snel mijn eigen klaar maken voor het werk. Ik ben eigenlijk nog niet klaar hier want moet nog op zoek naar een mooi plaatje maar dat doe ik op mijn gemakkie ![]()
Goeiemorgen!! Pfff tot 2 uur vannacht wakker gelegen, draaien, kijken of M. al heeft gebeld gesmst… Maar nee niks… Ik weet echt wel dat hij vandaag online komt… maar het doet me echt pijn als hij enorm in tranen offline gaat… Dan weet ik dat hij het moeilijk heeft… en daardoor wordt het voor mij ook weer moeilijker…
Maar goed… hij is vandaag vrij dus ga hem zeker nog spreken!!
Beps: in juni nog een weekje (of in augustus?, is wel veel duurder he… is het schoolvakantie
)
Migraine: zit in het weer denk ik… Werd net ook wakker met hoofdpijn…
Nou ik ga de koffer maar eens doen!
weet iemand waarom ik geen meldingen meer krijg op FB( startpagina) van FV,zoals get a bonus of adopt a cow ??? Vind er zo niet veel meer aan
Trl : ik zit niet op fv maar heb je misschien meldingen verbergen per ongeluk aangegeven voor fv? dat zou het verklaren, ik zie nl wel meldingen bij andere mensen over fv. Hoop dat je hoofdpijn gezakt is
Ik ga via de startpagina, dan naar recent. Soms wat extra klikken op verversen maar… ik krijg wel de meldingen…