Toos naar Istanbul… ik had gewoon echt zo’n idee… Toos gek op TR, JP gek op foto’s maken… dus perfecte combi!! Super gaaf!! Zou ook wel willen… maar nee ik mag niet klagen hihi
Nou meiden ik weer te werk… Laatste dag!! YES!!! Paps en mams hebben mijn lieve autootje al naar de garage gebracht… Kan nu niet eens afscheid nemen
Ik heb besloten om M. in juni te gaan vertellen dat ik in september weer kom… maakt het afscheid voor hem ook een stuk makkelijker… En denk dat zijn hart het begeeft als ik opeens voor zijn neus sta in september
Toos : lekker in Istanbul, heerlijk hoor, is zo’n mooie stad
Roanna : goed gedaan hoor meissie !!
Viva : dat zijn idd mooie huizen, ik ben er ook eens geweest, was van de r…mpot.
Cyn : autoloos, maarre ben je al gepakt ??
Wendy : krijg jij het druk he met de vissies
Zo ik ook weer terug, boodschappen binnen, maar heb echt geen zin vandaag blehhhh, je kunt wel eens zo’n dag hebben he.
Cynnie nieuwe auto??? ik heb het ook niet meegekregen.
ja akelig lelijk hutje hoor waar we heen gaan yaccusi/sauna/zonnebank…bah.
Hèhè !!! Bijna weekend !!!
Maar ventje werken … dus … zal Facebooken worden :evil:
Is geen weer om in de tuin te zitten met een boek en een drankje hé ?
Wou dat ik in Toos haar plaats was … lekker Istanbul :vak01:
Ik ben volop aan het zoeken voor een vlucht naar Baku (Azerbeizjan). We zijn uitgenodigd door vrienden en mogen komen wanneer we willen. Ja hoor … is natuurlijk niet even een weekendje. Zou niet weten hoelang je vliegt en zal natuurlijk wel met tussenstops zijn :tssk:
Ik lees net een smsje van Toos om 13.52 onze tijd verstuurd, dat ze vanaf ataturk airport onderweg waren naar Istanbul en dat was “echt” waar, zei ze.
@Kaylo: Echt geen idee, maar zal vast moeten kunnen. Even goed googlen.
@Cynthia: Wist ik ook even niks van. Jij andere auto? Wat voor een gaat het nu worden dan?
@TRL: Nou, Toos en ik hadden het er van de week wel over gehad via msn, maar alleen dat ze het idee had, dat het daarheen zou kunnen gaan, maar het was echt tot het laatst toe een verrassing voor haar, wat het uiteindelijk zou gaan worden. Lief he zo’n hubs vol met verrassingen. Hi, hi.
@Viva: Oh jee. Toe maar. Luxe van het luxe, maar jullie verdienen het ook hoor!
Merhaba meiden,
Heb wel even gelachen, was wel humor jullie commentaar, hahaha. Zitten dus in istanbul en niet in volendam. Weer is niet geweldig, maar maken er gewoon een leuke trip van. Zitten hier vlak bij de hagia sofia, grote bazaar en het topkapi paleis. Kijken uit over de zee van marmaris en de blauwe moskee. Gaan we morgen ook naar toe, ook naar de vismarkt en willen aan de bosporus gaan eten. Verder zien we wel wat we gaan doen. Vind het in ieder geval geweldig om hier te zijn. Hopen dat we Tulin nog zien, devrim is in izmir dus die zien we niet.
Wens jullie een fijn weekend en spreek jullie dinsdag wel weer.
Inderdaad een “nieuw” bakkie… 4 jaartjes oud… (nog niet eens) 20.000km op de teller en van een oud mannetje geweest… Oftewel van mijn paps en mams Zij hebben een andere auto gekocht en ik kon deze voor een prikkie kopen
Ik wist er echt niks van, had wel een vermoeden. Maar vind het echt leuk, ook zo’'n man vol verrassingen. @Cyn: Als ik je niet meer spreek, een hele fijne vakantie in thailand!!! @MK: Bedankt voor je smsje:kus:
Toos: dankje!!! Tip voor Istanbul: köfte eten bij Köftecisi aan de Divan Yolu (de trambaan) Super lekker!!! De mensen staan buiten in de rij voor een tafel, maar echt de moeite waard! En wat ook heel mooi is>> het Dolmabahce paleis!! veel plezier!!!
Roanna & Viva: ja tof he!! Ik voel me er ook best wel stoer in!!