By the way…zijn jullie allemaal aan het veranderen geweest in HA? Ik zag vanmorgen zoveul lege/andere bakken? :retard:
Die zag ik ook Roanna…
Nee ik heb wel in bak 1 eea verkocht…
Zo ikke thuis… zo stil, ik ben lekker thuis
Sttttt…heel stil…stttttt.
In de vooravond eerst weer even wezen tippelen met de buurtjes en daarna ff bij een van hen koffie wezen leuten en daarnet ook ff een bak anders ingericht. Heb de H**reclub :redface: weggedaan en even wat anders geprobeerd. ( Heb een tijdje terug zo’n rood beesie in de aanbiedeing gedaan dus… wie nog wil!!!)
Morgenmiddag receptie van de buren, die twaalfenhalf jaar getrouwd zijn en het hele straatje heeft uitgenodigd.
Iedereen een fijn weekend verder. :dag: Voor zo alvast truste.
ikke ook weer thuis, lekker naar de italiaan geweest , oudste kleinzoon en kleindochter hier logeren, dus we zitten het regent gehaktballen te kijken hahaha.
Ga nu naar HA, heb geen lege bakken hoor, tenminste niet door mij gedaan
Cyn: 2 Maart Thailand…
![]()
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:
En de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Cyn,mooi wagentje hoor,die andere had je toch nog niet zo lang?
Toos,heerlijk in Istanbul,wat zal ze genieten.
Roanna,weer lekker gewandeld en de HA weer opnieuw ingericht.
Miere,waar zit je,alles goed?
Raak,lekker gegeten bij de Italiaan.Je hubbie al weer opgeknapt?
Zo wij gaan er vandoor. Eerst naar mn ouders, daar laten we de hondjes achter, dan naar de ZM, ik wil een jas, en terug naar mn ouders en daar eten.
Morgen werken dus…
Tot laat!
Trl: ik had die ander 2.5 jaar… Maar wilde toch met maximaal een ander… Die liep toch al tegen de 8 jaar… en ja kon deze aanbieding niet afslaan… ![]()
Beps: have fun at ZM!!
Beps,veel plezier op de ZM.
Cyn,gelijk heb je…Denk dat ik vandaag ticket ga boeken voor juni,zag dat de terug vlucht die ik in gedachten had er ook al niet meer is,dus moet opschieten denk…
Trl: het is natuurlijk het wk… dus veel (vooral vrouwen) gaan lekker weg! ![]()
Cyn,zou dat het zijn :D.Wij kijken gewoon daar.
goedemorgen op deze druilerige dag
Trl : ja Hubs is weer meegeweest maar nog steeds geen 100%. Zou ook alvast maar boeken voor de zekerheid
Beps : veel plezier vandaag en doe de groetjes aan je ouders
Cyn : goed keus hoor, lekker autootje
Fijne dag allemaal:dag:
Goede morgen meiden …
Hier kijkt het ook nog grijs al lijkt het zo nu en dan wat ‘lichter’ te worden. Plannen voor vandaag … de boodschappen, het voetbal als het door gaat en dan naar de pazar. We hebben de Turkse Culturele Dagen hier het weekend. Er is van alles te koop maar vooral veel lekkere hapjes ![]()
Toos in Istanbul ipv Rome. De geluksvogel, wat zou ik er graag zitten nu, hoef ik niet zo heel ver meer te vliegen he ![]()
Cyn een nieuwe auto, ik had het ook gemist, maar hij ziet er super uit!
Beps naar paps en mams en naar de markt.
Raak uit wezen eten en gelukkig was hub zover opgeknapt dat ie mee kon
Roanna weer gewandeld, koffie gedronken en heeft een feestje bij de buren, veel plezier!!
TRL wil gaan boeken voordat de tickets weg zijn, groot gelijk, het kan maar vast staan he.
Kaylo ook op zoek naar een ticket voor Azerbeidjian, geen alledaagse bestemming he?
Ziet er super uit dat huisje Viva, daar gaan jullie je wel vermaken.
Bloem nog druk met de spelen.
Zo ik net lekker wezen shoppen… Weer nieuwe birkenstockies… 2 broeken, 1 vest en een shirtje… 6 kleuren oogschaduw, mascara en lipgloss en een ding voor de maxi-cosi voor mijn nichtje :wub:
Nu online met M. :wub:
Cyn : jij bent er volgens mij nu helemaal klaar voor hoor. wat zul je er weer chic opstaan:)
ellow ellow
ik loop helemaal te stuiteren. vanavond de finale. mn canadees heeft sowieso zilver… maar als ze winnen dus goud doink doink
en loop ook te stuiteren vanwege dit lees hier
nou ja, lezen hoeft niet, kijk maar gewoon naar de plaatsjes!!
en sorry, na de spelen doe ik weer mee… beloofd
Bloem : had het uiteraard al gezien op Fb, maarre meissie gefeliciteerd hoor, echte erkenning nu !!.uiteraard veel plezier vanaaf en tuurlijk kom je na alles weer gewoon terug:kus:
Goedenavond. :dag:
Volgens mij was ik hier vandaag nog niet geweest. Nouja, zal ook nie gemist zijn, want het is hier super rustig.
@Bloem: Nemen je echt niets kwalijk hoor. We weten hoe belangrijk de OS voor jou zijn en heb ook het een en ander al even op FB gelezen en dat is pas SUPER.
Take your time and we’ll see.
Vanmiddag dus even gezellig met het hele straatje naar de burens feestje geweest en dat was weer ff heerlijk lachuh. Ze hadden zo’n DJ, die enkel en alleen van die Hollandse meezingers deed. Dat was dus mee blère he!!! Oh, wat lachen weer. Maargoed… moet je ook niet te vaak doen. Ha, ha, ha.
Verder geen nieuws en dergelijke hier. Nog niemand voor het huis gemeld, maargoed… wat niet is, kan nog komen. We hebben nog ff de tijd.
Oh ja… en nu staat er schuin tegenover ons ook een zelfde huis te koop. We hebben dus concu nu!!! vlagnic
Iedereen een fijne avond verder nog. :dag: