PS.
Volgens JP gaan ze naar Praag! :vak01:Gek stel!!!
:lol:
PS.
Volgens JP gaan ze naar Praag! :vak01:Gek stel!!!
:lol:
@Roanna: Volgens sms Barcelona⦠dus ik heb gezegd niet teveel tapas en vino te nemenā¦
Ik hoop dat ze plezier hebben!!!
@Viva: Ja de koffiepot was meteen niet goed. Terug gegaan naar de MM, maar die ānemen een gebruikt app niet terugā(PAS OP MM IS GOEDKOOP MAAR SLECHT ALS JE KOMT OM GARANTIE!!)
Ik wilde een app geen geld terug maar DeLonghi geeft garantie aan huis⦠En ik moet zeggen: KLASSE
!!! Ze komen al voor de 2de keer. Het blijkt dat de deksel net tekort is, waardoor hij geen contact maakt. Vandaag komen ze met een nwe deksel, en kijken of het nu goed is!(normaal sturen ze die op, maar ze willen zeker zijn dat het goed is omdat ze anders het app omruilen!) KLASSE echt!!!(wat een service!)
Ik heb zomaar eens het idee dat ze de boel zitten te stangen en gewoon naar Volendam zijn ;)!
Mijn idee Beps.
Ik heb ff zitten kijken⦠er gaat rond deze tijd heel geen plain naar Lissabon. Wel Istanbul, Praag, en verschillende Italiaanse steden.
Nouja, as se maor leut hebbe. >>>
Ik ff aan de slag hier.
Weten jullie het al�
Ik denk nog steeds Istanbul
heeft ze jullie nog niet gesmst�
Jawel, maar steeds iets anders hahaā¦
Roanna dat het Lissabon wordt, je vader dat ze naar Praag zijn, en mij dat het Barcelona isā¦
Dus⦠Volendam denk ik ![]()
Nee ze zijn wel vliegen, ze zijn om 9:14 vertrokkenā¦
Istanbul!!!
En toen gaf Wendy geen antwoord meer(EN OHHHH wat ben ik JALOERSSSSS ;)!!)
Ze zijn inderdaad naar istanbulā¦
Jaaaaa Toos naar Istanbul, met de klm geloof ik zo te zien op schiphol, nou heerlijk hoor. Hopelijk hebben ze een beetje weer.
Beps nou beter toch dat ze goede service hebben van delongi, zit je echt op te wachten zoān dure machine en dan gelijk al panne, hopelijk komt het nu goed.
meiden dit is het huisje waar we heen gaan 13 maart.
ziet er rot uit hoor.
@Wendy: zijn Tulin en haar surfarie er dan ook??
@Viva: GAAF!!! L*llig huisje hoor ;)!!
@ Beps. Ze gaat Tullin als het goed is wel zien daar, maar die was naar ankara en ze wist niet of ze op tijd terug zou zijn, of devrim er is dat weet ik nietā¦
@viva, gaaf huisje hoor⦠ze zijn met klm ja
morgen iedereen !!
Toos naar Istanbul ⦠hopelijk iets beter weer dan hier. Willen wij ook echt eens heen.
Viva : ik kan de foto van het huisje niet zien. Zijn het die villaatjes van ADR ?
wijzigingetje : is niet in Turkije hƩ ? ![]()
Had ik toch wel de goede foto geplaatst he!!
:lol::crybaby:
@Viva: Ziet er zeker nie verkeerd uit. ![]()
@Wendy: :dag: Wel goed de guppebak van moeders schoonhouden he!!
@roanna, ja ik hou de guppenbak goed bijā¦
Goedzo⦠wel van die rode dingen posten (ohhh ik wil er 1 haha)
(ZOOOOO gewoon alle visjes verkocht⦠dan is het goed bij te houden Wendy!! haha)
Leuk Toos naar Istanbul⦠Roanna,wist jij dat al niet stiekem??
Beps,goede service van delonghi.
Bloem,hoe gaat tie,hou je het nog een beetje vol?