@Roanna: Ben je weer als nieuw? @Viva: Lekker een weekendje weg met de buurtjes, op visite geweest en met een stuk in je kraag weer thuis. Kan jou het schelen, als ge maar leut heit @Marion: Duim voor je dat het bezwaar gaat helpen @Cyn: 4 dagen bijgeboekt, je hebt gelijk hoor @trl: Nog maar eens even met mams praten of ze met je mee wil @Beps: Je bent toch niet nieuwsgierig toch:D @MK: Ook weer even langs geweest, hoop dat het wat beter gaat:kus: @Wendy::dag::dag:, nee je mag niet mee:evil:
Toen was ik het weer even kwait, ik ga zo naar mn mandje, dus slaap lekker voor straks:kus::vak01:
@Cyn
Ja vreemd is dat dan he? Heb ik ook, normaal ben je net een mol als je wakker wordt en dan zie je meteen alles helder
@TRL
J wilde ook zijn cluppie kijken. En hij vond het zo interessant dat ie op de bank in slaap gevallen is.
Jij ook weer druk aan het plannen voor de vakantie?
@Beps
Mindering van uren? Zou het lukken denk je? Ik vermoed dat ze weer vaak bij je aan de bel trekken. Maar zou wel mooi zijn als het weer mooier wordt he?
Nou, ben er weer helemaal klaar voor. Alles weer netjes in de plooi hier en tevens weer het een en ander geleerd, want het was tevens een workshop.
@MK: Ben blij weer even wat van je te lezen.
@Viva: Leuk meissie. Naar Makkum. Hebben ze ook zulk mooi aardewerk. Hebben wij wat van aan de muur hangen hier. Ga er maar lekker van genieten, alhoewel je dat vanavond ook al deed, las ik.
Enneh meiden… ik lees even terug en dachten jullie nu echt dat ik niet wist dat ik die foto van Istanbul had geplaatst? Natuurlijk weet ik wel dat je in Rome niet zulke moskee’s aantreft, maargoed, enkelen hadden de clou wel door dus. Toch Raak? :lol:
@Toos: Ja, wij zijn een soort van de “thuisblijvers”. :vak01:
Oke dan, weltrusten all en tot morgen weer. :slapen: :dag: :kus:
@Marion: Ja ik denk dat het dit keer gaat lukken… ik hoef niet zo nodig dit jaar…
Nog volgende week, dan bijna 1 wk vrij!!!
Volgende maand ook 1 wk vrij…komt weer goed haha
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
Goedemorgen
Roanna : weer lekker opknapbeurtje gehad en ook nog geleerd hoe het moet.
Leuk hoor
Viva : gaat lekker verwend worden, je hebt het dik verdiend hoor meisje
Beps : minder werken en begint al met een weekje vrij, lekker hoor. Tenslotte kan de boog niet altijd gespannen staan he
MK : gaat het weer meisje ?
Toos : ik wil SMSSSSSSSSSSS :redface:
En zo is het weer vrijdag,kwam van de week een dag tekort
@Roanna
Dat is me ook wat, denk je verwend te worden moet je nog werken ook!! Maar je loop er weer stralend bij. Nu schiet die meter op FB helemaal naar de top
@Beps
Gaat het wat rustiger aan doen dit jaar en begint al goed, bijna een week vakantie. Gelijk heb je, de boog kan niet altijd gespannen zijn.
@Raak
Uren te kort deze week? Rustig aan meis, de dagen komen op een rij.
@TRL
En … wat had het cluppie gemaakt gisteravond?
Marion,helaas gelijk gespeeld niet genoeg dus uitgeschakeld :tssk:.
Pfff Ik vanmorgen een uur vergist zag op me telefoon op half 7 stond dus gaan douchen,daarna brood geen smeren kijk in de keuken op de klok staat die op 6 uur,nog een keer kijken en nog eens op een andere klok is het gewoon 6 uur !!! Denk dat de tijd op de telefoon versprongen is ofzo …
Beps wachten op de man van de koffiepot, volgens mij heb ik gemist wat er mee aan de hand is, nu al een storing ofzo??
Tlr, vakantie aan het plannen, en vanochtend een uur te vroeg het bed uit, ja dat is balen, aan de andere kant wel lekker relaxed.
Raak een dag verloren deze week, doe rustig aan, een mens heeft maar 2 handen.
Roanna gisteren een opknapbeurt gehad, en ook nog wat geleerd, kijk aan nu dus met een keurig gezicht aan de poets in de badkamer.
Cynnie zich bijna verlult nou daar kom je dan nog maar net mee weg.
Wij vanavond gourmetten bij zwager en schoonzus, en mijn week vakantie zit er dan weer op, kunnen we er weer vol tegenaan.