goedemorgen meiden, weer vrijdag.
Raak meissie, kan me voorstellen dat je een knoop in je maag had gisteren, afscheid nemen blijft moeilijk. Gelukkig ben je in de positie om naar haar toe te gaan. Desalniet te min is het zwaar en leve het internet, cammen,msnen en bellen ja gelukkig kun je dat. Ik weet als geen ander hoe het is om afscheid te moeten nemen van je kind (die van mij ging dan wel niet emigreren maar Irak en Afghanistan is ook niet niks, bidden en hopen dat hij weer heel terug kwam, en jippie 7 april sta ik er weer…nu gelukkig bosnie). Heb de hele dag aan je gedacht gisteren.
Roanna lekker vrij, en gelijk heb je om niet te veel poespas uit te zoeken voor de keuken, als je je huis kwijt bent, kun je misschien altijd nog iets uitbreiden in de keuken als je daar zin in hebt.
Beps naar de hondenshow, zonder de meisjes…ff sfeer proefen dus.
Toos, hoe gaat het met je, merk je al iets van de spuit??? Ik hoop het voor je, en kan me zo voorstellen dat je het thuiszitten goed zat bent.
Marion, een huishouden van Jan Steen, nou dat zal heus wel meevallen, maar kan me wel voorstellen dat je even uit je ritme bent, geef N. een dikke kus, het is nog te vroeg voor haar om alles te verwerken, misschien had ze al een beetje afscheid genomen voor dat haar moeder kwam te overlijden. Ikzelf kom nu een beetje uit de dip van het verlies van mijn moeder en ik ben bijna 2 jaar verder.
Cynnie gaat het nog een beetje, gelukkig heb jij ook internet om met M. te praten…
Bloemmie, getver een dikke rekening voor de auto ik vind het altijd zonde geld, maar ja alles beter dan geen auto. Maar het blijft balen.
Mk ook druk, maar wel met de visje bezig…hihihihihi…dikke kus voor M. en G.
Kaylo geen bal te doen op het werk nou fijn ik weet hoe het is om de hele dag duimen te draaien, gelukkig van de week geen last van gehad, het was echt mega foei druk op het werk.
Tlr, nog wat gehoord wat betreft de rechtzaak van je fiets???
Ik woensdag bij paps weer een nieuwe vogel gebracht deze keer een valkparkiet, hij bleef maar vragen om een vogel, nou een papagaai daar begin ik niet meer aan. Mooi beestje een pareltje, dus grijs met witte kleine streepjes op haar/zijn vleugels 10 weken oud. Maar hopen dat hij deze niet weer laat ontsnappen.
Ik gisteren mijn hut weer strak getrokken, en vandaag rustig aan, straks even boodschapjes doen en dan vind ik het wel goed voor deze week.
Wie ben ik vergeten??? ik weet het niet meer…een fijne dag allemaal