Turkish Tea Time 137

Goedenavond. :dag:

Daar is ze weer.

Nou, had niet veul bij te lezen.

@Bloem: Jeetje, dat is echt balen he. Net nu je het eigenlijk niet kan gebruiken. Nou, hopenlijk vallen de kosten alsnog mee, want wat je zegt, meestal heb je voor geld niet zomaar een andere, die beter is.

@Beps: Lekker genieten van een paar daagjes vrijaf. :wub:

@Cynthia: Ook zeker aan het askimmen geweest? :wub:

@Marion: Hopenlijk nu een beetje rust in de tent, nu alles weer helder wit is.

@Viva: De Blauwe brieven al weg. :thumbsup: Vind het knap dat je dat zelf kunt. Ook wij laten het altijd doen. Ik heb altijd het idee, dat als ik het zelf zou doen, dat ik me eigen tekort doe, omdat er iedere keer zoveel veranderiengen zijn, waarvan mijn consulente altijd op de hoogte is. Zij weet precies de wel en niet aftrekposten.

Verder erg rustig geweest hier. :confused:

@Bloemmie: JEMMIG!!! ik hoop dat je eruit komt morgen!!’

Wij naar bed, morgen naar Eindhoven, is een hondenshow(jaja op vrijdag) Meisjes kunnen niet mee, dus op tijd naar huis

:thailand:Cyn: 2 Maart Thailand:smiley: :thailand:

Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Beps,veel plezier bij de hondenshow.

Bloem,hoop dat er wat te regelen is.

Marion,huisje weer spic en span. Hoe gaat het met N?

Goede morgen
Nog een paar uurtjes en dan weekend … :slight_smile:

@Roanna
Hier weer wat rust hoor, voor zover dat mogelijk is tenminste want het lijkt hier wel af en toe het huishouden van Jan Steen :wink:

@Beps
Naar Eindhoven vandaag. Veel plezier op de hondenshow!!

@TRL
Met N nog steeds hetzelfde, ze is gewoon N, en vind het eerlijk gezegd een beetje eng. Ik verwacht dat de klap komt als ze ‘helemaal thuis’ is. Nu is ze dat alleen overdag, en dan rommelt ze wat in huis, het moet ook een beetje haar eigen huis worden he. 's Avonds en 's nachts is ze nog steeds hier. Ik denk dat ze vanaf volgende week alleen met eten komt en in de loop van de avond naar huis gaat, daar had ze het een paar dagen geleden tenminste over. We zien wel hoe het gaat lopen.

@Marion: :kus: voor jou en N! Hopelijk heeft ze toch al een deel verwerkt in de jaren aanloop maarik vrees ook dat het nog komt…

Zo we gaan over 30 min dus :dag:

Beppie : veel plezier op de hondenshow !

Is ook niet niks voor Raak ! Ligt niet bepaald bij de deur om je dochter eventjes een bezoekje te brengen

Bloem : wat een pech met je auto. Zo kosten komen ALTIJD ongelegen. Hopelijk valt het nog mee

Verder weer geen BAL te doen hier … zal lange vrijdag worden

Goedemorgen all. :dag:

@Raak: Gaat het weer een beetje? :kus: Als je er aan toe bent, hoor ik graag hoe het gegaan is.

@Beps: Veul plezier bij de hondenshow, maar kijk goed uut hoor. Tis hier en daar glad.

@Marion: Nou, dat is toch ook wel weer gezellig, dan dat alles zo strak staat en strak moet in huis. Per slot van rekening is Jan Steen hier beroemd door geworden en ach…, zo erg zal het heus bij jou niet zijn. :wink: Wens N. ook weer even sterkte namens mij.

@Kaylo: Wat een leventje hebben jullie toch daar op het werk. Hi, hi. Nou, zie dat je de dag door komt.

Ik heb vandaag vrij en ga zo tegen tienen met kokkie naar de Bruynz**l om de keuken en eventuele aanpassingen, uit te zoeken. Ik denk dat het een lichte keuken wordt met hier en daar een extra kastje, maar verder geen al te luxe dingen erbij, want die moeten we per slot van rekening dan wel zelf bij betalen en … stel dat ik dit huis niet kan verkopen… stel dat he…, dan zit ik wel een strop. Dus het gaat voorlopig even een mooie standaard ( en die ook al mooi hoor ) keuken worden en de rest zien we dan wel.

Zo, weer een bietje bijgekletst en verder iedereen weer een fijne dag. :dag:

Goedemorgen, gefeliciteerd met het nieuwe deeltje
Beps : heel veel plezier zometeen
Bloem : zou toch echt even nadenken over de reparatie, zoveel geld
Roanna : ga strakjes ff kijken op de site voor je huisje
Toos : alle schilderwerk wordt nu een keertje gedaan en jij kunt toekijken,
vreemd he
Viva : alles ok daar meissie? nog steeds druk op het werk?
Marion : tijd kom je altijd tekort he. Sterkte voor N. en jou he
Cyn : jij lekker aan de babbel iedere dag
Kaylo : je hebt inmiddels al van Beps gehoord he. Maar ze gaan een B&B beginnen op Bonaire. Met div. tr
Dankjewel dames voor jullie lieve woordjes, was echt wel heel zwaar gisteren. Hoop voor hun dat het een groot suc6 gaat worden, is toch een heel avontuur.

Raak : is niet niks hé ? Afscheid was zwaar vermoed ik ? Wens hen in elk geval heel veel succes toe hoor !

Roanna : succes met de keuken !

En verder vul ik mijn dag wel (hoop ik …) Pfff…:o
Zit op google te zoeken naar een speciale taal : Azeri
Zit regelmatig op msn met iemand uit Azerbeidzjan en daar spreken ze Azeri
Lijkt beetje op Turks, maar kan er niet veel over vinden. :angry:
Iemand tips soms ? :teeth:

Marion,denk ook wel dat N nog een terug val zal krijgen is niet makkelijk om ineens alleen in een huis te zijn.Sterkte voor haar en voor jullie beide een dikke :kus:.

Raak,hoop ook dat het een succes gaat worden ook voor jouw een dikke :kus:

Roanna,veel succes met het uitzoeken van de keuken.

Roanna : waren met een man of 30 op Schiphol om afscheid te nemen, allemaal vrienden en wij met ons hele gezinnetje. Was uiteraard heel zwaar maar door de tranen heen ook wel veeel gelachen. waren er verkleed als frau aantje met kaas en flessen schrobbelaar en een brabantse vlag. De
tv had iig zat om 10 uitzendingen te vullen denk ik zo, Die zijn in hetzelfde vliegtuig meegevlogen. Gisteren was ik echt kapot en ben om 6 uur naar bed gegaan. Buikpijn, hoofdpijn, overal pijn :hihi: Nu gaat het wel weer, beetje rommelen in huis en vanaf maandag weer lekker werken
Kaylo : ja was wel heel zwaar maar zoals je in het lijstje ziet hebben we de eerste vlucht al geboekt en zal dit jaar ook wel niet de laatste keer zijn denk ik zomaar. Willen juli of augustus een hele maand gaan en eind van het jaar met de kids en kleinkids. enne we hebben msn en kunnen lekker cammen. Komt goed hoor

goedemorgen meiden, weer vrijdag.

Raak meissie, kan me voorstellen dat je een knoop in je maag had gisteren, afscheid nemen blijft moeilijk. Gelukkig ben je in de positie om naar haar toe te gaan. Desalniet te min is het zwaar en leve het internet, cammen,msnen en bellen ja gelukkig kun je dat. Ik weet als geen ander hoe het is om afscheid te moeten nemen van je kind (die van mij ging dan wel niet emigreren maar Irak en Afghanistan is ook niet niks, bidden en hopen dat hij weer heel terug kwam, en jippie 7 april sta ik er weer…nu gelukkig bosnie). Heb de hele dag aan je gedacht gisteren.

Roanna lekker vrij, en gelijk heb je om niet te veel poespas uit te zoeken voor de keuken, als je je huis kwijt bent, kun je misschien altijd nog iets uitbreiden in de keuken als je daar zin in hebt.

Beps naar de hondenshow, zonder de meisjes…ff sfeer proefen dus.

Toos, hoe gaat het met je, merk je al iets van de spuit??? Ik hoop het voor je, en kan me zo voorstellen dat je het thuiszitten goed zat bent.

Marion, een huishouden van Jan Steen, nou dat zal heus wel meevallen, maar kan me wel voorstellen dat je even uit je ritme bent, geef N. een dikke kus, het is nog te vroeg voor haar om alles te verwerken, misschien had ze al een beetje afscheid genomen voor dat haar moeder kwam te overlijden. Ikzelf kom nu een beetje uit de dip van het verlies van mijn moeder en ik ben bijna 2 jaar verder.

Cynnie gaat het nog een beetje, gelukkig heb jij ook internet om met M. te praten…

Bloemmie, getver een dikke rekening voor de auto ik vind het altijd zonde geld, maar ja alles beter dan geen auto. Maar het blijft balen.

Mk ook druk, maar wel met de visje bezig…hihihihihi…dikke kus voor M. en G.

Kaylo geen bal te doen op het werk nou fijn ik weet hoe het is om de hele dag duimen te draaien, gelukkig van de week geen last van gehad, het was echt mega foei druk op het werk.

Tlr, nog wat gehoord wat betreft de rechtzaak van je fiets???

Ik woensdag bij paps weer een nieuwe vogel gebracht deze keer een valkparkiet, hij bleef maar vragen om een vogel, nou een papagaai daar begin ik niet meer aan. Mooi beestje een pareltje, dus grijs met witte kleine streepjes op haar/zijn vleugels 10 weken oud. Maar hopen dat hij deze niet weer laat ontsnappen.
Ik gisteren mijn hut weer strak getrokken, en vandaag rustig aan, straks even boodschapjes doen en dan vind ik het wel goed voor deze week.
Wie ben ik vergeten??? ik weet het niet meer…een fijne dag allemaal

Goeiemorgen!!!

Raak: tv?? Komen ze op tv dan???

Viva: weer een nieuw vogeltje… :smiley: Hier gaat het wel… het moet maar he… Heb gelukkig wel de datum om naar uit te kijken en zolang we elkaar veel spreken komt het wel goed…

Beps: have fun vandaag!!

Bloem: succes!!

Kaylo: wikipedia misschien???

Ik weer te werk!! :dag: :kus:

mogguh

hiero verslapen, nice, maar nog wel tijd genoeg, viel gisteren in slaap met het idee van: ik ben nog niet klaar met het autootje, dus we gaan strax eens kijken of we iets kunnen regelen.
we gaan het zien. erg emotionele beslissing, zit nix rationeels aan maar mn gevoel zegt gewoon, dat ik nog niet klaar ben met dit autootje

@ raak :kus:

ja Cynnie bij hallo/goodbye geloof ik dat dat programma heet.hellogoodbye.ncrv.nl

Oh wat gaaf zeg!! :smiley:

Leuk programma, kijk ik ook altijd naar. Zal nog wel een tijdje duren voor het uitgezonden word. Ik hoor het hier wel hoop ik …

Cyn : Heb ondertussen al één en ander over de taal gevonden. Lijkt tamelijk goed op Turks

Cyn : ik vertrek heeft ze al een tijdje gevolgd en is nu mee naar Bonaire, uitzending in het najaar, maar hou jullie uiteraard op de hoogte hoor
Bloem : suc6 met je beslissing:kus:
Kaylo : wikipedia staat idd veel op. Die taal is een beetje als ned/belgie met het turks. is turks met wat andere dialekten en woorden ertussen. Turken kunnen het wel verstaan.Bij jullie wordt ik vertrek uitgezonden op Vitaya dus kan jij het ook gekijken tzt:hihi: