Turkish Tea Time 137

Raak: ja zou ik wel heel graag willen zien :smiley:

Raak sorry verkeerde info gegeven, was in de war met het andere programma…hihihihihihi

Haha mijn collega en ik gaan aan de dƶner… :wub:

Goedenmiddag :dag:

Zo hee… mega update van Viva en daarna nog van Raak. Geweldig meiden.

@Raak: Oh, dus alles wel voor zover goed gegaan. Ben ook benieuwd naar de uitzending. In ieder geval hebben jij en J. weer heerlijke reisjes in het vooruitzicht en dat is ook wel weer leuk. :zon02:

Zijn al weer even thuis en inmiddels wat schapjes gedaan en net even een broodje gegeten.

@Viva: Inderdaad. We hebben nu nog niet met al te veel poespas besteld en gelukkig dat de verkoper met ons mee dacht, hoe het in ons geval zat. Heb een mooie lichte eiken kleur keuken uitgezocht. ( ietsje donkerder dan we hier hebben) met ook weer een donker aanrechtblad ( zie je niks op, ha, ha ) en cremekleurige tegeltjes met een klein stippeltje erin tegen een kleine meerprijs.

Verder al het sanitair standaard gelaten, met donkere tegels op de toiletvloer en badkamervloer en witte wandtegels. Niks geen luxe dus eigenlijk. Wel jammer, want ze hadden wel echt mooi spul hoor, maarja…

De keuken kunnen we eventueel nog wel tot het laatste moment aanpassen, mocht het allemaal toch doorgaan.

hij gaat lekker, vanochtend dus verslapen maar nog wel tijd genoeg, naar de garage, die man was er niet
autootje bekenen maar het hele motorblok zit dus onder de olie
even afwachten wat we gaan doen… we gaan het zien…

Bloem : dat is geen goed teken meis
Roanna : jullie goede keuze gemaakt met de nieuwe keuken, wordt nu allemaal heel erg echt hoor !!
Viva : meissie ik had jouw post heel niet gelezen, sorry hoor:kus:
geeft nix die verkeerde info hoor:wink: tuurlijk is het voor jou ook iedere keer een moeilijk moment naar van die gevaarlijke gebieden je zoon zien te vertrekken.Doet zo’n pijn he, maar ja het is hun eigen keuze en dat kan je niet veranderen omdat wij het niet fijn vinden he. Gelukkig is het deze keer een minder gevaarlijke bestemming, maar toch…

Waaahoe… ben weer aan het stuiteren… Ga denk ik volgende week weer een ticket boeken… Heb echt een heel goedkoop ticket gevonden voor 9 september vertrek en terug op 14 september… en hij is de 9e jarig… dus een mooi kadootje lijkt me :wink: En het is het einde van de ramadan… lijkt me ook wel grappig :wub:

Cyn gewoon doen, mooier kadootje is er toch niet.

Haha ja… ik ga het ook doen ja… Moet er alleen even achter zien te komen of die familie het ook goed vind dat ik dan kom… is dan suikerfeest he… :wink:

En moet ook vervoer van en naar zijn huis regelen… Haha wil hem dan eigenlijk gewoon niks vertellen :smiley:

Cyn: Gewoon doen: Neem je een taxi, of gewoon de trein of bus :wink:

Zo wij thuis, leuke dag gehad…nou ja een beetje, en net gourmetsetje neergezet. Rubbie zit nog te eten, ik lekker ontspannen. Dat willen we er nu nog even van maken: ontspannen avondje…

@Viva: weer een rotvertrek op komst…:kus:

Beps: ik charter zijn broer wel :smiley:

Beps,hoe was de hondenshow?

Cyn,boeken !!! Is altijd wel wat te regelen toch qua vervoer en je er ook wel welkom,anders kan je altijd nog een hotelletje pakken :wink:

Ik net terug,had de sleur een beetje gehad hier en ben vanmiddag met C naar Hardenberg gegaan,naar een 'oude’vriend,was gezellig en de anderen ook gelijk weer gezien.

Trl: heb net al stiekem even zijn broer gemaild… haha en die schreef meteen: JAAAAAAAAAAA komen!!! :smiley: Kun je niet eerder M. wordt gek zonder jou… haha… Maar goed… ga morgen maar even bellen voor een optie denk ik :smiley:

Ik ga slapen!! :dag: :kus:

Hondenshow was klein, niets bijzonders, en keurmeester besloot weer rare dingen(ik liep niet he…hihi)

Ik ga naar bed, morgen vroeg op…7 uur beginnen

Cynnie lekker boeken, en broer al ingelicht.
Beps morgen aan het werk.
Tlr, even andere lucht ingeademd…en de sleur ontlopen.
en wij…ik ga even het lijstje erbij pakken.

Nou het lukt me niet om het lijstje goed gekopieerd te krijgen dus Tlr aan jou de eer…

Viva 17 augustus tot en met 28 augustus Alanya

:thailand:Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley: :thailand:

Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Toch gelukt.

lekker viev het kan maar beter geboekt zijn!