Turkish Tea Time 137

Toos: nee niet meer… M. moet ook morgen weer om 6 uur beginnen, en ik om 9.30… dus mooie tijd om weer te gaan slapen!!

:dag: :kus: slaap lekker!

owh da ging nog best wel snel allemaal

maar ik ga ook lekker naar bedje toe… truste!

Zo een nieuw deeltje, gefeliciteerd maar weer…
Ik ga ook plat, ben helemaal gesloopt…truste allemaal.

Raak sterkte morgen meis, ik denk aan je…

Ik lig al een paar uur, net ff wakker geworden, TE wakker, dus ff de klepdoos open…

Iedereen wel trusten, ik ff naar FV en mn vissies en dan verder slapen

@Raak: :kus: voor morgen…

:thailand:Cyn: 2 Maart Thailand:smiley: :thailand:

Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Goede morgen meiden!!!
Al weer een nieuw deel … GEFELICITEERD!!! Jullie zijn ff niet bij te benen en ik heb dus alleen maar dit deel bij gelezen. De rest doe ik straks nog want moet wel bijhouden wat er allemaal met jullie gebeurd he.
Gistermiddag wat hoognodige klusjes gedaan en na het zoveelste telefoongesprek kan ik nu eindelijk ook bellen via mijn vaste telefoonlijn. Zal de rekening van mijn mobiele heel wat lager uitvallen want dat liep de spuigaten uit. Ging te ver over mijn belminuten heen en dan ga je flink betalen he. Verder het wekelijkse taxien van J naar vaders, de playstation was terug van reparatie en moest gehaald en voor je het weet is de middag dan al weer voorbij. Gisteravond werd de buurtsuper hier in de buurt geopend, een internationale winkel met (jawel hoor) een turkse eigenaar. Daar zijn we ook even gaan kijken en als je dan de computer aan zet is daar meteen een ongeduldig gepingel … waar was je nou? Ik wordt dus lekker bezig gehouden.

Voor nu …

@TRL
Ik heb een heel stuk van de lijst ingevuld. Het gedeelte van M zit erin. Nu het mijne nog en dan kan ie op de post.

@Raak
Sterkte voor vandaag meis. Ik denk aan je :kus:

mogguh

ik kan maar niet wakker worden… burlkkkk

Goeiemorgen iedereen ! Gefeliciteerd met het nieuwe deeltje !!

Heb nog niet veel bijgelezen, dus heb ik waarschijnlijk iets gemist van Raak ? Is er iets mis ?

Verder eigenlijk niet veel te melden, behalve dat de zomer nu wel mag komen van mij. Ben die rotregen meer dan beu !!!

@Kaylo: De dochter van Raak(en haar vriend/man) gaan vandaag naar …ehhh … Bonaire…emigreren en daar een surfschool beginnen…

@Bloem
Al wakker inmiddels? Het is ook echt weer om te slapen he, ik zou er ook niet echt een probleem mee hebben als ik nu ff een middagdutje kon doen.

@Kaylo
NOg even geduld he. Het duurt nog even voordat het zomer is.

@Beps
Aan het werk of een vrije dag vandaag?

@Marion: TWEE(!!!) vrije dagen!!! HEERLIJK!!! Niets anders dan FB en ontspannen…Morgen Rubbie ook vrij!!!

ik baal…
zucht… mn auto is nu al 16 dagen bij de garage… vooral omdat meneer toch wist dat ik er 10 dagen niet zou zijn maar nu blijkt, dat het liften en schoonmaken van de koppakking de truck niet doet…

er zal een nieuwe motor in moeten…

zucht…

ik hoef jullie niet te vertellen hoe erg ik hiervan baal…

reperatie valt sowieso dubbel zo duur uit en in april moet ook nog de handrem gemaakt worden om door de apk te komen…

heb ik helemaal geen geld voor, maar ander autootje aanschaffen al helemaal niet!

baal baal baal…

Bloem: jeetje wat een drama zeg!!! :frowning: Kan me voorstellen dat je dat nou niet 1,2,3 even ophoest :frowning:

Bloem,dat is zeker balen,is je auto het nog wel waard om hem te laten maken??

Ja dat vraag ik me ook af… Een motor is ook al een hele uitgave… En als dat nog niet eens genoeg is om hem door de apk te laten komen… is hij het dan nog wel waard??

tja… morgen ff met de garage beppen…
allicht dat we een deal kunnen sluiten dat ie nu alles in 1x, voor 1 prijs gaat regelen…

ik heb gewoon geen nieuwe auto voor het geld van de reparatie
heb al gekeken, kom niet eens in aanmerking voor de slooppremie, daarvoor is ie te jong…

sigh… frown

Bloem,ken je geen beun de H**s?

Hmmm dat is wel echt balen ja… Nou ja dan misschien alles maar in 1x… Hoop dat je er uit kan komen…

@ trl dit is een betrouwbare garage maar wel type beun de haas… anders had de reparatie al wel 700 euro meer gekost…

we gaan het zien, afwachten maar

@Beps
Heerlijk he! Ikke morgen nog en dan is het gelukkig weekend want ik ben snotverkouden.

@Bloem
Jeetje wat een pech weer met je autootje. Is meteen een hoop geld als er iets aan mankeerd he? Geld wat je liever ergens anders aan uit geeft.