Turkish Tea Time 137

Wat een geboefte zeg Roanna…(lekker buurtje hihihihihi, nee hoor geintje), je zou ze toch.
Beps lekker al thuis.
Bloemmie de uren aan het aftellen, misschien nu even plat, om er om 3 uur vannacht tegenaan te gaan.

@Roanna: Wat Viva al zegt: WAT EEN BUURT!!! Daar zou ik ook uit wegwillen ;)!!!

Roanna: nou ja belachelijk zeg!!! :frowning:

Beps: morgen naar zm?? Ben je weer aardig dicht in de buurt… :smiley:

Aaaah zo lief… mijn mams vertelde net dat ze me zondag mee uit eten neemt… naar een valentijnsbuffet… omdat M. dat nu niet kan doen… Doet zij het :wub:

Wat worden jullie toch allemaal weer verwent met Valentijnsdag. Ik mag blij zijn, als ik de velletjes krijg. :stuck_out_tongue: Maarja, ik klaag niet hoor, want voor mij is het altijd valentijnsdag, wat dat betreft. :wub:

Nou meiden, deze buurt is op zich niks mis mee, maar ik vraag me werkelijk af, wie op zo’n idee komt, om dat te doen. Net zoals b.v. die bushokjes, die bijna ieder weekend weer aan diggelen liggen. Hoe haal je zoiets in je botte harsens?

Nouja, morgen bij licht gaat kokkie even een poging wagen om hem er weer neer te zetten en anders maar even aan de makelaar een ander vast bord vragen.

@Beps: Lekker genieten van je toch nog onverwacht vrije avond en morgen lekker naar de “markt”.

@Cynthia: Super idee van je moeder hoor!!! :wub:

@Roanna: Was ook een grapje he…;)!!! Ik snap dat nl ook nooit! Ik durf eigenlijk niet eens iets in mn voortuin te zetten omdat ik bang ben dat ze dat weghalen of slopen

Nu lekker naar bed, en morgen weg…
Ik meld me morgen ergens wel weer…

:thailand:Cyn: 2 Maart Thailand:smiley: :thailand:

Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Toos,veel plezier vandaag met het zoeken naar een trouwjurk.

Beps,veel plezier op de ZM

Roanna,snap niet wat ze eraan hebben,maar gelukkig heb je het bord wel weer terug gevonden.
Hier hebben ze wel eens in het weekend alle borden te koop die in een straat stonden allemaal bij andere woningen neergezet of allemaal bijelkaar op een rotonde geplaats.

Bloem,en genoten vanacht?

Cyn,lief was M dat hij terug gekomen is uit Istanbul.

Toos,nee nog niet op fnda,wel op dmo maar nog geen foto’s erbij.

Miere,waar zit je toch???

Marion,:kus:

MK,ook al een tijd niet gezien.

Viva,hoe was het bij je paps gisteren was hij weer wat beter te spreken?

Raak,al weer terug uit Frankfurt?

Goedemorgen, ik achter de tv…pfff het is toch wat nu een dode bij de os.
Tlr, ben niet bij paps geweest, ja donderdag en dat ging dus helemaal mis.
Ik lekker tv kijken, kachel hoog en genieten maar.

Trl: ja heel lief!!! Hij zegt dat zijn baas het prima vond als hij eerder terug zou gaan… Dus is hij meteen de bus in gesprongen haha :wub: Gisteravond weer tot 23.30uur online… Dus mijn dag was weer goed :smiley:

Viva: ja sneu he… maar ja… is wel het risico van die sport…

Goede middag meiden …
Wat een dag vandaag :). Was ik gisteren helemaal chagrijnig en down. Hoe snel kan alles veranderen. Vanmorgen een wakeup call en dat was lang geleden. Daarna was ie op msn, zo vroeg is ie zelden 's morgens. Zijn we aan het praten gaat de deurbel. Ik balen, wie komt er net nu we zo gezellig aan de babbel zijn. De bloemist met een rode roos. Uhhhh van wie zou die nu zijn? Ik kan er maar 1 iemand bedenken, zal toch niet? Dat is veel te duur. Ik weer naar binnen. Ping ping, een hoop buzzers vanuit de kamer. Are you busie? Ik vertellen dat de deurbel ging en de bloemist aan de deur stond met een roos. Van wie, vraagt ie? Weet ik niet want heb het kaartje nog niet kunnen kijken, jij was aan het buzzeren. En dan haal ik het cellofaan er af, draai het kaartje om en lees zijn lieve berichtje. De tranen schieten in mijn ogen, wat een verrassing. Daarom was ie zo druk gisteravond, daarom het telefoontje vanmorgen want hij wilde dat ik wakker was, daarom dus op msn want hij wilde ‘erbij zijn’ als zijn kado bezorgt werd, de schat. En al is ie dan niet hier nu, als ik naar mijn roos kijk is ie toch wat dichterbij. Ik kan er weer even tegen :wink:

@Roanna
Bord uit de tuin getrokken, belachelijk gewoon.

@Beps
Naar de ZM vandaag.

@Cyn
Word verwend met een valentijnsetentje en M eerder naar huis gekomen … de lieverd

@Bloem
Hyper bij de openingsceremonie

@Viva
Nog steeds last van de schouder … kus erop.

@TRL
Bedankt voor de post he … ook een kus voor jou

@Raak
Waar ben je? Alles goed met je?

En nu … de douche in en boodschappen. Tot straks!!

Marion: aaaaaaaaaaaaaaah wat ontzettend lief!!! :wub: :wub:

@Cyn
Echt wel :wub::wub:
Hier kan voor mij de grootste fles ch*nel niet tegenop :slight_smile:

Marion,OWWWWW wat lief zeg …Daar kan het voorlopig wel even op teren toch.

Marion: echt super lief!!! :smiley:

Marion hoe romantisch, en hoe goed geregeld zeg…chapeau voor M. Geniet er maar van meis.

@Marion: Wat lief :wub: !!!

Ik op het werk, van alles gekocht… maar goed…
meld me straks

Goedenmiddag all :dag:

Zo, het bord staat er weer en kokkie heeft 'm voor de zekerheid maar vast gezet met een stuk touw aan de lantaarnpaal, die in ons voortuintje staat. Stel dat die wel uit z’n eigen omgevallen was, ( wat ik haast niet geloven kan ) dan is het nog gevaarlijk ook. Had dan zo op iemand, of op iemands auto kunnen komen.

@TRL: Dat van die borden pikken om op een rotonde te zetten, gebeurd hier ook weleens. Vooral rondom oud en nieuw en met EK/WK voetbalwedtrijden.

@Marion: Ohhhhhhhhhhhhh… wat lieffffffffffff. :wub: :wub: Ik smulde van je verhaal hier. Echt!!! Iemand die zover weg, zo aan je denkt. Geweldig!! Kan me voorstellen dat je weer in een goed humeur kwam.

@Beps: Was het nog een bietje druk op de ZM? Veel gekocht? Nou, werkse weer he!!! :dag:

@Viva: Lekker voor de buis met de kachel hoog de hele dag? Ha, ha. Gezellig!!!

@Toos: Kunnen slagen vandaag met de trouwjurk? Ik hoor het graag!!!

@Cynthia: Vandaag nog met :wub: gesproken?

@Raak: Al een tijdje nergens gespot. Alles goed meisie, of ff eruit na al de spanningen van de afgelopen weken?

Ik vandaag niet zoveul gedaan. Bietje thuis gerommeld. Vanmiddag ff naar de stad geweest om haarspulletjes te kopen bij de goedkope drogist. Straks ff de haartje weer in de verf zetten, maar nu eerst ff een hapje eten.

Roanna: Je haar al in de kleur???

M. nog niet gesproken… Had hem wel gemaild dat ik had gezien dat zijn clubbie om 18.00uur (nu dus) moet spelen en dat hij dat eerst maar lekker moest gaan kijken voordat hij online komt… Dan kan ik ook mooi even een filmpje kijken haha… Hij had wel terug gemaild dat ik te goed voor hem ben… en dat hij dus voetbal gaat kijken…

Ik nu aan de film!!:dag:

En of ik genoten heb vandaag :slight_smile:

@Beps
Van alles gekocht op de markt … vertel!!

@Roanna
Het bord vast gebonden vandaag. Wordt er bij jullie ook carnaval gevierd of gaat het er rustig aan toe in A?

@Cyn
Aan de film nu. Maar hopen dat zijn cluppie wint he? Anders is ie straks misschien niet te genieten :wink:

Ik achter de pannen nu. Even snel rendangvlees maken voor morgen. Kan ik straks ook rustig beppen, nu waren de buren nog op bezoek en is ie toch druk.

Marion: haha… nou ze hebben met 2-0 verloren… En hij komt net online… Eens kijken hoe het met hem gaat :wink: