Turkish Tea Time 137

@Marion: Oh, rendang. Dat is ook een Indisch gerecht he? Hmmmm… best lekker van stukjes rundvlees.

Hier carnaval? Nou, heb geen idee eigenlijk. Volgens mij hebben we hier wel zo’n vereniging en ik zag vanmiddag in de stad op de hoeken bij het Marktplein wel politie staan met gele hesjes aan en even verder op een ander kruispunt ook en toen meende ik dat ik in de verte, praalwagens zag. Dus het zou best kunnen hoor, maar weet er eigenlijk niet veul van, want dit leeft hier, dacht ik niet zo.

@Cynthia: Nou, hopenlijk is die voor rede vatbaar na het verlies van zijn cluppie. Hi, hi.

Askim inmiddels online… is gewoon vrolijk hoor… want>>> mijn pakket is aangekomen… alleen ligt hij op het postkantoor… dus askim haalt hem maandag op… :wub: wel jammer 1 dag na valentijn… Als hij vandaag niet had hoeven werken had hij het vandaag kunnen halen :frowning:

Oh… da’s even pech hebben dan. Maarja… goed humeur is ook altijd goed en dan maandag nog meer, als de kadootjes gearriveerd zijn.

@TRL, hier is Miere, hoor, lief van je, dat je mist!
Maar ze zit ff niet zo lekker in d’r velletje, en heb niet zo’n zin om mee te kletsen.
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
**
Hier wel volop carnaval, gisteravond geweest, vanmiddag optocht, stukje gekeken, veel te koud! Daarna nog uurtje de kroeg in, veel te heet! En dan ga ik maandagavond en dinsdag nog.
Vanavond naar zoon toe, die viert z’n verjaardag, en morgen rustig an.
Fijn weekend allemaal!

Jaaaaa ben zo benieuwd wat hij ervan vindt… En hoe snel hij al die chocolade heeft weggewerkt :wink: hahaha :smiley:

@Miere: :dag: Hoestie?

Miere: :kus:

@Miere: Gelijk gepost denk ik en ik lees het al. Niet zo lekker dus. Nou meid, :kus: en sterkte ermee en we zien vanzelf wel als je weer zin hebt.

Jij ook een fijn weekend verder. :dag:

1 like

@Roanna
Klopt, is van Sumatra, zag ik op het doosje van de boemboe :wink: En het is heerlijk, vind ik tenminste. Sperziebonen erbij en rijst en smullen maar. Dan nog kip tandoori voor degene die het misschien niet lekker vinden. Is ook snel klaar dus heb ik het makkelijk morgen :slight_smile:
Carnaval … bij jullie niet zo dus anders had je het vast geweten. Hier barst het feest los vanavond. Nou ze doen maar. Ik heb er niets (meer) mee en blijf lekker thuis.

@Cyn
Gelukkig is ie in een goed humeur! Kadootjes doen wonderen he. Wel jammer dat ie het morgen niet heeft.

@Miere
Jij wel naar het carnaval geweest en vanavond nog een feestje in het vooruitzicht. Alleen … niet zo lekker in je vel op het moment. Pfff meis … das niet zo mooi. Dikke vette kus voor jou!!!

Trouwens … voor de liefhebbers. Er komt vanavond een turkse film op tv. Iklimler heet ie. Nederland 2 om 23.45.

Marion: ja dat vind ik ook jammer… maar hij moest het persoonlijk halen… en was vandaag aan het werk… (is aangetekend verstuurd) Haha ben benieuwd hoe hij reageert op die mp3… (en op het feit dat ik ben vergeten hem in het turks te zeggen… en dat ding dus nog op nl-taal staat :D)

@Marion: Oh ja… je hebt een feestje morgen. :king: Ik dacht ook al, wat gaat ze veel koken. Ja klopt, is Sumatraans. Kokkie zegt ( hij komt oorspronkelijk van Sumatra ), dat het dan eigenlijk met bruine bonen hoort, maar dit is ook vast heerlijk. Wat zullen ze (vr)eten morgen. Lekker!!!

Zo, nu zo ff skaatse kaike.

Laterssssssssss :dag:

Roanna: veul plezier bij het skaatse!!

Hoi iedereen, hier ben ik ook weer eens.
Ik heb een beetje last van een winterdip dus niet veel zin en fut om gezellig te doen.
Verder veel te doen in te weinig tijd.
Nu zit in op de pc schaatsen te kijken en meteen hier even op bezoek.
Vanmorgen bij opa op bezoek en vanmiddag carnaval voor de kinderen. Carnaval stelt hier niet veel voor, maar ze hadden een heel leuke theatervoorstelling. Morgen bij mijn tante op ziekenbezoek. Ze zit aan de chemo, maar ze is er zo ziek en beroerd van dat ze nu in het ziekenhuis ligt.

@marion
Wat lief!

@toos
De vakantie geboekt, alleen de andere kant op maar wel superleuk lijkt me.
Voor een trouwjurk gekeken, geen verkeerd uitje!

@cyn
Valentijnpakketje verstuurd, maar het ligt nog op het postkantoor.

@bloem
Stuitert voor de tv de komende weken :wink:

@beps
Heeft de ZM leeggekocht.

@raak
Afscheid genomen, maar gelukkig wel het reisje in het vooruitzicht.
Hoe zijn de eerste berichten, gaat het goed daar?

@trl
Ik heb wel meegelezen, maar niet zo in de mood dus.

@viva
Schouder zit niet mee…
Pa zit niet mee…
:kus:

@roanna
Bord op de weg… je zou ze toch.

@jac
Vroeg opgestaan vannacht voor de openingsceremonie.

@miere
Niet lekker in je vel :kus:

Mk: last van een winterdip… Tijd dat de zomer komt he!!!

Ja ik heb het zo gehad met die kou en die korte dagen.

Me 2… :wink: Mag van mij wel juni worden :tongue:

Ik bijna klaar…

Gelukkig: Mk boven water, Miertje boven water…

Hier ook niets bijz hoor, t-shirts, vlees, donertje bij marmaris…en ehhh…dvd’s, ehhhh horloges en zomaar door…

Nu naar huis…

zo de kop is eraf!

@ marion van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik hoop dat je nog meer lieve verrassingen krijgt

http://www.caverne.nl/images/Bruidstaart%202.jpg

Marion, van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!! En wie weet…:slywink: komt deze ook nog weleens!!