Gadver ik ben het helemaal zat dat koude weer, maar heb in huis al een natte rug, ben boven al bijna klaar met de boel, lekker bedden verschoond, en al 3 wassen weggestreken, alles gedweild, en nu naar de badkamer om daar te poetsen, dan beneden nog en dan boodschappen en naar het gemeentehuis voor mijn nieuwe paspoort en rijbewijs dus al genoeg te doen. Zondag lekker met hubs naar de sauna voor valentijn, ze hadden een leuke valentijnsaanbieding, hij weet het nog niet…hihiihihihi.
Iedereen werkse…
@Viva: Zo, wat een vroege vogel ben jij vandaag. Maarja,… gedaan is maar gedaan he!! En dan zondag samen ook nog even zweten met hubs… Lekker toch!:wub:
Ik moet zo nog even aan de rituelen.
@Beps: Hele zware dag voor jou, dus hierbij… :kus: ik denk aan je!!!
@Bloem: He, he, eindelijk mag je gaan stuiteren. Het is ( bijna ) zover. Heel veul plezier.
@Marion: Jij kunt je weer tonen voor de buitenwereld. Weer heerlijk een grote beurt in de stoel gehad. Jullie nog naar de carnaval dit weekend?
Zo, ga maar eens wat doen hier. Oh ja… om de een of andere reden doet mijn sharefriends het niet op FB, (de rest wel) maarre… ik zit nu in level 30 hoor. Ja ja. :unibrow:
Fijne dag allen en voor de werkenden… werkse… :dag:
Goeiemorgen,
Hier nog steeds alles wit, ben er helemaal klaar mee met die witte zooi. Wil vandaag de hut een beetje strak trekken. Morgen wel een leuke dag, gaan we met R. naar een trouwjurk kijken. @Viva: Alweer druk aan de poets. Waar haal je zo vroeg de energie vandaan. Hoe is het trouwens met je schouder? @Roanna: Ook druk met de vrijdagse rituelen. En het is barstenskoud, vind er geen zak aan @Beps: Vandaag een zware dag, succes @Trl: Al wat van de makelaar gehoord? Sta je ook al op fanta? Hier bijna alles goed hoor, mn schouder wil nog niet, kan even duren. @Cyn: Al bijna naar thailand, toch een lekker gevoel. En dat je M een poosje moet missen, komt ook wel goed toch @Bloem: Nog een paar uurtjes, dan gaat het beginnen @Marion: Beste paard van stal, bijna vergeten. Lekker rustig in de stoel, kun je een beetje je draai vinden nu?
Zo ik ben er bijna klaar voor. Nu mn eten pakken, hondjes naar buiten en gaan met die banaan.
Wel nog even naar de Appie om wat lekkers te halen eten en drinken… moet wel die dag doorkomen
@Toos: Veel plezier morgen… de voorpret is bijna leuker dan de dag zelf, dus laat ze vol op genieten(en jij dus ook!!!)
Zo de boodschappen binnen, bloemetjes op de vaas, nog 2 wasjes strijken en dan is het klaar…
Toos schouder van mij wil je niet weten, al dat gedoe met paps helpt er ook niet aan mee, lekker hoor morgen trouwjurk kijken met R. spannend hoor.
Beps lange dag voor de boeg.
Bloemmie stuitert op haar stoel
Cynnie ook al een stuiterbal.
Marion gaat weer gaaf door het leven.
Zo nu nog ff verder…
@Beps: Ik heb je ( plus een paar anderen ) net ff een aardig valentijnsmailtje gestuurd. Kun je weer aan je collega’s tonen. Dan komen jullie de tijd weer een bietje door.
WE liggen DUBBEL!!! Te Erg!!!
Ik hoef waarschijnlijk niet tot 23 uur, dus het valt best wel mee…
morgen naar de ZM, heerlijk en dan… dan weer werken haha
@Beps: Het was inderdaad tè erg, maar wel lachuh he!!!
Is het niet druk dan, dat je eerder weg kan/mag?
ZM… oh leuk. Gaan wij binnenkort ook weer eens doen, als de sneeuw weg is.
@Toos: Oh, ook leuk hoor!!! Jurk uitzoeken. Spannund!!!
@Viva: Och jee… nog steeds last van je schouder? Nee, dat gedoe met je vader doet geen goed aan je lijf. Zowel geestelijk als lichamelijk… zo vermoeiend he!!! :kus:
Nou wat hier nu weer gebeurde. Er wordt bij ons aangebelt, dus ik dacht oh… de buurtjes voor ons wekelijks tippeluurtje, alhoewel ik dacht… met dit weer. :evil: Maargoed, was het buurmeisje van de overkant die de doggies uitliet en ons TE KOOP bord midden op de straat zag liggen. Kwam even waarschuwen. Nou meiden, dat bord stond ( dacht ik ) muurvast in de harde grond en is er waarschijnlijk zo uitgetrokken en midden op straat gegooid. Ik was woest. Wie doet er nu zoiets? Het was nog net niet helemaal donker, maar ik denk dat niemand iets gezien heeft. Gelukkig hadden er nog geen auto’s overheen gereden. Pffff…
Anyway… heb nog wel even getippeld met een buuf, maar een korter rondje. Oh… zoooo koud!!! vlagnic