@Cyn
Een dure ring gekocht, ik ben benieuwd. Heb je de boel voor Thailand bij elkaar nu?
@Roanna
Schiet niet op met Bob de Bouwer he? Eerst komt ie telkens voor een uurtje en nu heeft ie de griep. Kan ie niemand anders sturen?
@viva
Ook flink geinversteerd! Gelijk heb je.
@Raak
Naar het duitse vandaag. Hopelijk is het beter te doen op de weg dan bij de belgen
@TRL
Hier gewoon zijn gangetje. Een vreemde dag vandaag. Als Istanbul ok had gegeven had ik vanmiddag op Dusseldorf airport gestaan. Nu dus maar naar het teamoverleg en vanavond de stoel ik, word ik weer lekker verwend, een kadootje van mijn oom en tante.
@Marion: Heb dit bedrijfje op internet gevonden ( hier uit de wijk ) en het is, denk ik, zo’n zzper, waar natuurlijk niets mis mee hoeft te zijn, maar het schiet zo niet op.
Iedereen een fijne dag verder en Raak… voorzichtig hoor, al hoef je dan niet zelf te rijden.
@Marion: wat een update…ik mis alleen hoe het bij jou is…
@Roanna: hopelijk schiet het een beetje op, of hem gewoon zeggen(juist bij een zzp-er) Klus klaar of ik ga naar iemand anders. Want ik heb het nodig…(jij heb het nodig hihi voor de verkoop)
@Beps: Ik weet het. Het is, dat het nog niet storm loopt met de verkoop , maar we willen het eigenlijk zo snel mogelijk klaar hebben. Toen hij eerst kwam kijken, was het … oh, een klusje van een paar uurtjes en heb momenteel weinig buitenwerk met dit weer dus… zo klaar, nouja… de rest weten jullie.
Beps, eend voor de meiden? Vlees of bad/speeleendjes? Vroeg het me af, omdat jij ook altijd vlees invriest voor de meiden.
@Viva: Heb even je machientje zitten kijken… super ding hoor! Mag er zijn. Daar kun jij voorlopig echt wel weer mee vooruit. Sterkte vandaag weer bij je paps. Hopenlijk is hij goed te pruimen vandaag.
Meiden… sorry heb niet een half maand salaris uitgegeven aan die ring hoor… die was 479 en de rest was aan kleding, dvd’s en andere zooi
Zojuist 1 pakketje tickets voor Thailand al binnen… Alleen die van mijn paps nog niet… :unibrow:
Gisteravond M. niet gesproken… had hem gistermiddag wel gemaild dat ik het moeilijk vind… en hij had wel teruggemaild dat hij anders terug naar huis wilde gaan voor mij… Maar gezegd dat ik dat ook eigenlijk niet wil
Nou een prachtige update van Marion daar sluit ik me dan maar bij aan.
Roanna met een zzper in de maag, die niet op komt dagen of met het verkeerde
Raak naar duitsland…aan de snaps toch of niet?? hahahah
Toos lekker meis naar costa rica…jammie.
Beps naar de eenden geen idee wat je er mee moet, maar zal goed zijn voor woeffies.
en ik
Ik weer terug van paps, ben denk ik 20 minuten binnen geweest bij hem, had zondag de telefoon erop geknalt bij hem en verder niets meer van me laten horen, nou niets was goed, mijn oren zaten te kort aan mijn hoofd, hij had een grote bende in de keuken heb het glad getrokken, toen ging hij lopen morren dan hij niets kon vinden, dus ik heb gezegd dat ik nergens meer aan zal komen, kon nog ff een rekening betalen van 160 euro aan lecturama, jawel digitale fotografie heeft meneer besteld en hij snapt er geen hol van (nu een blokkade op laten zetten), een contract voor afname van scheermessen meegenomen (nu dus laten blokkeren)(hij was gebeld terwijl hij toch bij www.belmeniet.nl is aangemeld. Heb tegen hem gezegd, ik kom nergens meer aan, je zorgt maar voor jezelf dat kan je toch zo goed, heb de boodschappen in de kast gezet en gezegt tot volgende week. De vogel vond hij ook al niet goed, verleden week was hij dolblij, nu is het een klungel pffffffffff…Voor de rest gaat alles goed hoor met mij.
@Roanna
Het is ook eigenlijk maar een paar uurtjes werk toch? Alleen hij heeft er niet bij verteld hoe vaak ie daarvoor terug ging komen
@Beps
Hier is het wel goed hoor, had het wel verteld alleen stond het nu onderaan de update ipv bovenaan
@Cyn
Nog geen ticket voor paps. Zou ie wel mee mogen dan :)?
@Bloem
Fijn dat je lekker door blijft duimen …kus!
@Viva
Och meis toch, is het weer zover? Het gaat vaak maar even goed. Wat moet je er mee aan he? Laat je hem heen doen met bestellen dat gaat handen vol geld kosten. Maar dan komen ze er wel achter dat hij zijn zaakjes niet meer alleen rond kan breien, zich om laat praten aan de telefoon want laten we eerlijk zijn, wat moet ie nu met een contract voor scheermesjes? Moeilijk zeg dus een dikke vette kus voor jou.
Heb M. al 2 dagen niet gesproken… en voel me echt k*t… had gister wel een mail van hem… dat als ik wilde dat hij terug naar huis zou gaan… maar nee dat ga ik niet van hem verwachten…
@Cyn: tuurlijk is het vervelend als je M niet spreekt…MAAR… ik zou wel willen hoor: THAILAND!!! (Ohhhh ik ben er zo aan toe!)
Rubbie en ik zeiden al: We willen graag nog eens heen…
Morgen dus een zware dag, van 13-23 uur…zaterdag willen we naar de ZM… en dan zien we wel weer…
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
Goede morgen …
Ik weer in de stoel geweest gisteravond. Heerlijk wat een verwennerij. Ik kan er weer even tegen
Jullie allemaal rustig geweest gisteravond. Druk, lui of aan het snuffelen op zolder voor de carnavalskleren ;)?
@Cyn
M niet gesproken maar wel een mailtje. En dat is altijd beter dan niets he?
@Beps
Wil ook naar Thailand en heeft de diepvries vol met eend