Zo ik op het werk…
Ik ben de sneeuw SPUUGZAT!!!
Zo ik op het werk…
Ik ben de sneeuw SPUUGZAT!!!
Nou Beps…meen je dat nou? Hier sneeuwt het inmiddels ook weer:finger::finger::finger:
SPUUGZAT!!!
Ik wil zon, en niets doen, en lekker in de tuin BBQ en vakantie…:finger:!!!
Ik ben wel moe, gister gelukkig naar Belgie geweest, had er niet aan moeten denken!!
Toos,geen Hawai maar Costa Rica,hoorde van collega dat dat ook erg mooi moet zijn.
Cyn,een half maandsalaris aan een ring:retard:,dat moet dan wel een hele speciale zijn.
Roanna,dus nog steeds kramperen pffff hoop dat de klutjesman snel beter is.
Raak,voorzichtig morgen hoor.
Marion,hoe gaat het?
Hier nu ook weer een laag sneeuw en nog nergens gestrooid dus was heel langzaam rijden van kdv naar huis.
Roanna : snow leopard is het besturingsprogramma, safari is de browser
Jij nog steeds lekker kreperen
Cyn : dat is een flink bedrag dan, ben benieuwd
Trl : ik hoef zelf niet te rijden, wordt gereden, we gaan met zn 4tjes, dochter, 2 zakenrelaties en ikke
Beps : ja dat is dikke mazzel dat je gisteren ging, was vanmorgen niet te doen. Tussen Antwerpen en Brussel reden ze de weg af. Alle vrachtwagens moesten stoppen en op de vluchtstrook gaan staan en toen…moesten er ziekenwagens door, kun je het je voorstellen.Werd er op de radio
omgeroepen dat liefst iedereen de weg afmoest hahaha
Bloem : hoef jij iig niet veel de deur uit de komende week
@toos: costa rica is ook HEEL GAAF!!! Groene kikkersssssss! Mijn droom om naar costa rica te gaan! Hawaii was super dit is echt GAAF!!!
he he meiden eindelijk kan die weer…
Vandaag een nieuwe klepdoos gekocht, de nieuwste van samsung de R530 alles erop en eraan, en je kunt dus niet op www, door instellingen in je browser, dan moet je een paar vinkjes aan en uit zetten, maar goed laat me niet zo snel kisten en het is gelukt, ik had aldoor van de klepdozen met een telefoon, zoonlief maar schelden, oude troep ect, nu dus de nieuwste van de nieuwste en wat nu een half maandsalaris voor een ring, ik heb een heel salaris uitgegeven, heb ook nog een nieuw carpet gehaald, een dagcreme bij de bijenkorf van 58 euro voor een potje, dus ik ga de rest van de maand op een houtje kauwen.
Toos lekker naar costa rica, is ook niet zo dramatisch ver vliegen, onze vroegere buren kwamen er vandaan, heb foto’s gezien, ziet er geweldig uit. Geloof dat je wel een prik moet halen maar dat weet ik niet zeker.
Beps is het zat, en is doodmoe
Bloemmie is aan het stuiteren voor de o.s.
Roanna is aan het kamperen thuis
en toen was ik het kwijt.
Vanavond naar een verjaardag, en hubs de hele dag al thuis, gisteren ook al, ivm het weer, uitgevroren dus. Morgen mag hij het weer gaan proberen…Ik morgen naar paps…bah.
@Raak: Oh, dat zou ook nog best kunnen. Hi, hi. Wist eigenlijk alleen, dat het niet op Windo*s draait. Alhoewel dat tegenwoordig wel kan he!!!
@Viva: Oh, zodoende kon je eerst niet op WW. Is altijd weer ff wennen he, zo’n nieuwe doos. Maargoed, nu heb je ook wat, zo te lezen.
Potje creme van €58? :paranoid: Kreeg je er zeker een staafje goud bij. Ik heb vorige week een potje gekocht bij de Actian voor €2,99 en die is ook heerlijk. Gebruik normaal trouwens altijd spullen van Yves Roch**. Hebben ook zulk heerlijk spul voor nog betaalbare prijzen.
En het blijft maar sneeuwen. :beef: Bah en nog eens bah.
Hier inmiddels ook weer aan het sneeuwen, gatver, blehhhhh:finger:
@Viva: Een nieuwe klepdoos en een potje dagcreme. Je hebt groot gelijk, als je jezelf niet kietelt en ander doet t niet. Ik weet van de prikken dat het hetzelfde is als jamaica ,advies voor DTP en hepatitis.
@Toos: Oh meid, ik heb net ff plaatjes en info zitten kaike van CR en wat mooi ook. Vooral de flora en fauna. Dat wordt genieten voor je foto-arie. Ook nog prachtige stranden. Echt ook een hele mooie reis lijkt me.
Ja ziet er echt mooi uit. Volgens mij is Marifran er geweest. We hebben moeten nog geduld hebben, maar ben wel benieuwd
Nou ik ben er gewoon jaloers op, zeker te weten!!!
Meiden ik ben om 19 uur naar huis gegaan. Vrijdagmiddag zochten ze ‘idioten’ zoals ik, die op 13 uur wilden beginnen. Dus ik dacht: Ga ik nu naar huis, werk ik vrijdag gewoon van 13-23 uur… beter iets langer maar dan nu een heerlijke avond thuis!
Alleen ga ik nu: :slapen: !!! Zo moe… Morgenochtend komt U*C want het kastje voor de tv is stuk(voor boven) ach ze zijn snel, gister gebeld, vandaag teruggebeld(Rubbie wilde eea zelf nakijken voor de zekerheid) en morgen komen.
Morgen zelf naar H-wijk voor eend voor de meiden hier…en dan weer werken(korte avond) dus… komt wel goed…
@VIVA!!! Lekker hoor, zo iets: Kriebel jezelf, als je moet wachten tot een ander het doet…;)!!
Helemaal gelijk Beps. Wijze woorden en voor zo alvast weltrusten. :dag:
Ja, dat dacht ik ook. Je kunt ff op haar reissite kijken.
@Toos: Ik heb net ff op haar site gekeken en inderdaad. Ze hebben in 2008 een rondreis gedaan en als laatste waren ze in CR. Staan leuke foto’s op haar site.
Viva : op houtje bijten terwijl je op een super de super computer je visjes zit te voeren hahaha enne geen rimpeltje te zien natuurlijk door het cremetje:slywink:
Toos : geeft nix dat het ff duurt he, wat in het vat zit… en je zit er binnenkort al niet zo heel ver vandaan
Beps : lekker thuis en vroeg naar bed
Cyn: 2 Maart Thailand…
![]()
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Viva,een maandsalaris uitgegeven en nu op een houtje bijten…Sterkte bij paps vandaag.
Miere,waar zit je toch?
Hier een flink pak sneeuw eens kijken of ik C veilig bij opa en oma kan brengen.
Zo meiden ook ik weer wakker…
Straks naar H’wijk om eend voor de dames te halen, en verder niets eigenlijk…Ja FB haha
Hier sneeuwt het ook flink, bahhhhhhh en ik ben strakjes op weg naar Frankfurt…:hihi: