@Roanna
Nog een nachtje moeten kamperen. Schiet niet op met zo’n parttime klusser he
@Toos
Plannen gewijzigd. Niet naar Australie, groot gelijk als je er niet achter staat. Is een hoop geld he. En … Hawaii klinkt ook helemaal niet verkeerd
@Cyn
Toch nog even met M gesproken gisteren. Aangename verrassing he?
Marion: ja was er echt even blij mee… Al was het maar 5-10 minuten… Beter dan niks toch
Hier ook weer sneeuw… Blijf maar in bed denk… Nee serieus ga met mams shoppen… Nog even wat scoren voor Thailand… Over 3 weken zit er al :biggrin: Komt wel echt weer dichtbij!!!
ik wilde ook wel in mn bedje blijven…
slaap zo slecht door het hoesten, vannacht een hoest-onderdrukkend pilletje genomen, en echt als een blok geslapen, natuurlijk te kort…
nu hoest ik me weer een ongeluk, maar ach, ben toch al wakker
moet wel een beetje voorslapen want de komende 2 weken wordt echt afzien… maar wel leuk !!
Goeiemorgen,
Ook hier een flink pak sneeuw en zag op buienradar dat er nog meer bij komt:(. @Bloem: Beterschap en wat ga je de komende 2 weken doen dan?
@toos: GAAF!!! HAWAII!!! super joh! @toos en bloem: blijft een hilarische film!
Verder ben ik alles weer vergeten. Ik blijf een zeef wat dat betreft!
Iedereen een fijne dag!
Ik ga sneeuwruimen!
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
Vandaag naar het reisburo geweest, hawaii was echt leuk, maar er was in de periode dat wij wilde, problemen met de terugvlucht. Dus maar weer zitten kijken wat nu dan. Uiteindelijk dus nu gekozen voor costa rica en ook meteen geboekt
@Toos: Ik sluit me helemaal bij Beps en Bloem aan. Costa Rica…ook leuk hoor! >>> En nu ook zeker en vast in het lijstje.:unibrow:
@Beps: Weer op volle toeren op het werk. Werkse weer.
@Bloem: Ga er lekker van genieten. Sommige onderdelen vind ik ook wel de moeite waard om even voor te gaan zitten.
Verder niets te melden geloof ik. Nouja, dat we voorlopig nog even blijven kreperen, want nu is de klu(t)sjesman ziek. Heeft griep. Tja… kan gebeuren, maar weet een ding zeker… jullie raden het al. Niet meer dus!!
Toos :wowwwwwwwwww gaaf hoor meissie, ik denk beter keus dan Hawai. Schitterend land en echt veel mogelijkheden
Roanna : is het nu eindelijk klaar met Bob de bouwer
Viva : kan weer eens niet opo ww, ken er alles van, zooooo irri
Beps : genoten van het buitenlandse reisje, nu vergaderen
Bloem : zit met smart op de opening te wachten
Cyn : toch nog evn kort contact gehad
Marion : heb ik ook nog even vlug voorbij zijn komen
Trl ::kus:
Nou ik dus vanmgen naar Belgie : `1.000 km file !!!vorig record was 578, kun je nagaan, alle vrachtwagens moesten van de weg af, ging weer lekker dus.
Beloofd wat : morgen moet ik naar Duitsland:evil:
@Roanna: Wat een klutman dan he, ben je klaar mee maar niet heus. Weer kamperen of ga je gewoon in je eigen bed slapen? @Beps: Leuk gehad en nu weer aan het werk @Raak: Morgen naar duitsland, jij blij:evil:. Ben je al eens naar costa rica geweest? Ik heb echt geen idee hoe en wat
Ik vanmiddag zowat een half maand salaris uitgegeven… Heb maar even een nieuwe ring gescoord… moet wel vergroot worden… en dan zal ik wel even een foto uploaden
Oh ladies… ik te vroeg gejuigd, want het sneeuwd hier nu ook. Nog wel niet zo erg, maar het is weer wit. %^&$#%( :mad: Ik wil :zon02: en warmte.
@Toos: Ik geloof dat onze zoon er laatst ook geweest was toen met die cruise, toen hij daar nog werkte. Of het mooier is dan Hawai…? Ik ben er nog nooit geweest, maar vond Hawai ook leuk klinken hoor! Maargoed, dit is ook vast de moeite waard.
Nog steeds kreperen Toos, want er staan nog stellingen tegen het plafond aan, die van die klu(t)sjesman zijn. Ik kan alles er wel weer in gaan zetten en leggen, moet ik het weer afbreken als die nog komt kitten, want dat is over de hele breedte van het plafond, dus dan moet alles weer opzij. Nouja, heb daar ook een tv staan, dus we vermaken ons s,avonds wel in de “tent”… :wub:
@Raak: Ja, ik las ook dat Viva weer niet op WW kon. Hoe kan dat toch he!!! Enneh… jij had het van de week over die besturing…, J, heeft Safari en ik bedoelde… echt waar… kon er toen niet opkomen… Leopard.
Jeetje… is ook wat dan. Zit je meer in je auto, als dat je zaken kunt doen he! Ik hoorde het op de radio. Ben je klaar mee dan. Sterkte morgen.