@Viva: Klopt australie is halverwege. Ben gister ook bij het reisburo geweest om zeg maar sydney te combineren met hawaii. Het kan wel, maar het gaat een vermogen kosten. Dus heeft hub zelf de knoop doorgehakt om australie even te laten rusten
Ja het is eerst naar Los Angeles, daar een stopover en dan naar honolulu.
En het klopt ook Viva, vond het al niet echt wat ik zou willen. Dan met name het rondreizen. En om dan naast een vrouw te staan die niet met echt veel zin zo’n reis maakt, is ook niet alles he. Je moet er tenslotte allebei achter staan
Cyn,toch nog even met M online geweest en lekker slapen.
Bloem,nog nieuws over je autootje?
Toos,GAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFF hawai lijkt me echt mooi.
Ja en voor zo’n lange verre reis moet je wel 1000 procent achter staan anders wordt het een kwelling…
Zo is het ook Viva. Maar goed zijn hier allebei blij mee. Ga morgen naar het reisburo om te boeken
Goedenavond. :dag:
Zo, ben even uitgevist. Kan even geen vis meer zien of ruiken. ![]()
@Toos: Zooooooooooooooo…toe maar. HAWAI, Waikiki, Honolulo en slingers om je nek. Baila, baila. Aloha hee. Oh…super. >>>
Ik wil meeeeeeeeeeeeeee.
Kon ook ff geen vissies meer zien, straks nog om te zemen en te voeren
Kan geen zoenvisjes meer in de bak doen tot aan level 30, maar het duurt zoooo lang. Even uitrusten nu.
Maarre… oh, ben er nog ondersteboven van. Hawai. Wie gaat er nu naar Hawai? Juist… jullie. :wereld: Zalig lijkt me. Lijkt wel een sprookje.
Ja, het was erg rustig vandaag. Maargoed, heb momenteel ook niet veul te vertellen, dan dat het plafond bijna klaar is. Alleen nog even de rand kitten en voila. Mag ook wel een keer. Foei, gisteren een uurtje, vandaag weer een uurtje en dan morgen weer een uurtje. In plaats van dat die koekebakker alles ineens doet. :retard: Nouja, goeie leer voor de volgende keer.
Tja wie gaat er nou naar hawaii. Hub had een reis zien staan in foxgids die hij zelf op de VB had meegenomen. Hij vond het er mooi uitzien en een hoop te fotograferen;). En het is wel een beetje rondreis, dus ook veel te zien. Dus alles op een rijtje gezet, niet blijven wikken en wegen en dus vanavond de knoop doorgehakt>>>
Zo kwam ik ook op Jamaica. Wilde een bijzondere tropische bestemming, zag het hotel en vond het wel wat. Nou ja de rest weet je he
@Toos: Gelijk hebben jullie. Hele mooi reis lijkt me. Australie misschien ook wel hoor, maar als ik mocht kiezen… dan ook Hawai hoor. Zeker weten.
Ik heb trouwens een vriendin in de buurt van Melbourne wonen en belt altijd met onze verjaardagen en dan vraagt ze altijd… wanneer komen jullie nu een keer. Nou, ik zeg dan altijd heel eerlijk, dat alleen al de vliegreis me tegen houd. Veuls te lang. Maarja, ieder zijn/haar ding he!!!
Het is iets van 28 uur reizen, vind het ook veel te lang. En dan ook nog iets van 3500 km in een auto zitten. En als je naar australie wil moet je er ook wat van zien. Wat ik ook vind is dat het een vermogen kost, daarom kan ik er gewoon niet achter staan
Maarre Toos… hubs had 'm bij Fex gezien, maar gaan jullie daar niet bij boeken dan, omdat je zegt dat je morgen naar het reisbureau gaat, of kun je hen ook boeken bij een reisbureau?
Verder geef ik je helemaal gelijk, wat je daar net zei over die reis naar Australie… Helemaal mee eens. Als je zoiets doet, moet je er veel meer tijd voor nemen, vind ik. Het land is zo enorm groot en er is zoveel te zien, dat het haast niet in 3 weken kan. Ja, kan wel, maar dan ben je doodop als je weer thuis komt.
Toos en Hubs… hele goed besluit genomen. :zon02: :wereld:
Nee ga niet naar fix. Ze hebben alleen een 14 daagse eilandhopreis, gaan 2 dagen voor een stopover af in LA en niks te verlengen. Heb nu bij troveltrend of HI ongeveer hetzelfde gezien alleen is te verlengen op een van de eilanden, heeft ook wat meer te bieden. Dus wordt het een van de 2
Oh, zo ja. Ja, dan is de keuze ook niet moelijk he, als je daar wat meer mogelijkheden hebt. Nou, ben benieuwd morgen of je officiel in het lijstje gaat. :vak02:
Zo, ga nog ff bij de goudvissen kaike en nog wat administratie hier doen en dan maar eens op tijd naar boven. Moet weer kamperen vannacht. :evil:
Iedereen alvast weltrusten en tot morgen maar weer.
:kus: :slapen: :dag:
@ toos jammer dat OZ niet doorgaat, is toch een geweldige bestemming, maar als je er niet achter staat, dan moet je het niet doen!! dan is het dus erg verstandig! lekker de cocktails uitproberen op hawaii nice
Ik ga ook zo naar mn mandje, ramen weer gelapt en de vissies ook weer gevoerd. Slaap lekker en tot morgen maar weer:dag:
Cyn: 2 Maart Thailand…
![]()
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis