@Cyn: KIJK!!! dat zijn de reisjes!!!
Hier in de ‘ik-doe-vandaag-niets-meer’ stand…
Om 15.55 weer richting werk…
@Cyn: KIJK!!! dat zijn de reisjes!!!
Hier in de ‘ik-doe-vandaag-niets-meer’ stand…
Om 15.55 weer richting werk…
Goeiemorgen:dag:,
Zijn weer thuis na een heerlijke week. Hebben echt genoten en zijn in de watten gelegd door het personeel daar. Het was er flink warm, vrijdag en zaterdag rond de 40 graden en geen wind, de dagen daarna flink wind en nog steeds warm. Vooral 's avonds koelde het wel af, dus paps en mams van Beps, neem een vest of trui mee. Toen we aankwamen viel goudarie haast van zn stoel van verbazing en vond het superleuk om mij weer te zien. Heb Linda en Jac wel binnen zien komen, zat verdekt opgesteld met mn klepdoos, maar ze daarna niet meer gezien. Wat moet ik er verder nog van zeggen,vrijdag een gezellige dag met viva en haar hub, iedere dag cocktailtime behalve woensdag toen was alcohol forbidden omdat wendy en ik de avond daarvoor flink hadden doorgezakt:evil:. De rest van de week weinig gedaan, alleen een keer naar turgutreis gelopen en even bij stacey langs geweest. En nu… blehhhhhh wat een takkenweer en het is hier koud.
Misschien heeft iemand een update, hoef ik niet alles terug te lezen
kusss en welkom thuis
Trl: nee nog geen definitief besluit… Pffff schiet niet op he… ![]()
Beps: juist ![]()
Toos: welkom terug!!! :dag:
Hier ook weer een dip,kan de hele dag wel:crybaby::crybaby:,waarom kwel ik mezelf zo:crybaby:
trl: :kus: :kus:
@TRL: Zie even niet je dip…maar de dagen tussen je vorige en die van vandaag… Hoeveel meer zijn die dan die tussen de dip ervoor… Dat is je ‘overwinning’… houd dat ook eens bij…:kus:
Beps,was het maar zo makkelijk,lijkt wel of het dubbel zo hard terug komt…
@TRL: :kus:
Goedenmiddag.
@TOOS: Welkom thuis :zon02:Tof hoor dat jullie zo zijn verwent daar en het weer fijn hebben gehad.
Update? Nou, volgens mij is er weinig tot niets gebeurt hier sinds jullie er even niet waren. Volgens mij hoeven jullie ook bijna niets bij te lezen, want zoveel er is niet gepost.
Nouja… sommigen van ons hebben even een dipje… en die werken eraan om alles weer goed te krijgen en daar helpen we zoveel mogenlijk even aan mee. ![]()
Ik krijg trouwens weer spontaan een dip over al dat gedoe op tv over die Koninginnedag. Maargoed, ik hoef daar natuurlijk niet naar te kijken. :disgust:
@Roanna: Ik moest er ook aan denken. Maar ja, onderzoek klaar, dus dan krijg je al die ‘goedbedoelde’ programma’s, herhalingen van beelden(of we die ooit vergeten) en dergelijke!!!
Ik ben al lang blij dat koninginnedag gewoon blijft… dat vind ik dan weer belangrijker…
Zo naar mn werk, ben er al weer bijna klaar voor…
@Beps: Dat ben ik zeker met je eens, dat het moet blijven. Zeer zeker wel. Dat bedoelde ik er ook niet mee, maar die beelden die ze dan steeds herhalen, maargoed, dat zal hopenlijk wel tijdelijk zijn tot aan… 30 april weer. :tssk:
Zo, ga ff schapjes doen.
Werkse straks hoor! :dag:
Pff ja dan gaan ze het weer tot in den treure(sorry, maar we weten het toch…hoeven toch niet steeds die beelden) herhalen…zeker weten…
Nou ik ga me opfrissen… tot straks misschien
Oh Toos…Toch nog een update, ik heb nu ook een doos… klepdoos wel te verstaan. :unibrow:
Enneh… volgende week wordt het weer zomers hier hoor! :zon:
ellow ladies
zo dat zit erop… volgende week alles in de praktijk brengen… pfewwww
@ wendy en familie
welkom terug! lekker genoten!!
@ trl, ben dus naar de HA gegaan en had de keuze, ff aankijken of doorverwezen worden… WAAROM oh!! waarom doe jij dat niet?? tis duidelijk dat je er niet uitkomt…alleen…
zo iemand kan je helpen om even anders naar de situatie te kijken, je enkele vragen te stellen waardoor je voor jezelf er beter mee om kunt gaan. dit soort 1e lijns zorg wordt gewoon vergoed door je verzekering en je hoeft echt niet een randdebiel te zijn om dit soort hulp te krijgen…
ik voel me sinds woensdag heel opgelucht. paps en mams weten het en broer ook. ga denk ik baas ook vertellen als ie terug is van vakantie. ik heb een probleem, ik ben ziek en dat gaat niet zomaar over… dus… ik ga er wat aan doen… t heeft nu lang genoeg geduurd…
overigens… vandaag mn 2-jarige feestje van de reis… 2 jr geleden ontmoette ik crisje in een hotel in St petersburg… zo maf ![]()
@Bloemmie: Zo ist!!! En nu elke dag ietsje beter, en als het werk het ook weet…
:kus:
Ik ondertussen op het werk…
Wel lekker druk lijkt het,…
@Bloem: Ik wil en kan het wel uitschreeuwen…
WAT HEB JE DAAR GOED AANGEDAAN en wat zeg je het goed tegen TRL… :kus:
@Beps: Al op het werk en hopenlijk wat te doen daar, anders duurt het weer zo lang.
Ik ga ff de spullen klaar zetten voor het eten zo. Kokkie heeft weer eens iets lekkers gemaakt.
Zooo… pfff ik bijna naar huis… ben kapot…
Pfff nu valt de rust weer in…
Maar ik heb heerlijk gewerkt tot nu toe…
Trl : meissie ook ik heb weleens proffesionele hulp ingeroepen hoor. Hoef je je echt niet voor te schamen en geloof me : het helpt:kus:
Beps : lekker door kunnen werken, gaat de tijd wat sneller voorbij
Roanna : wat heeft kokkie gekookt ???
Bloem :goed zo meisje, er gewoon hard aan werken en als je hulp nodig hebt, hulp zoeken. Daar zijn ze tenslotte voor
Toos : doe maar niet teveel leuke dingen vertellen want dan begint het bij mij weer te kriebelen… heerlijk hoor dat jullie zo genoten hebben