Turkish Tea Time **129**

HAHAHAHHA

Ikke heb verjaardag(2) dus ik kan ook niet…

Toos : ja zou dat wel willen weten:paranoid: maarre dat van dat takkenweer dus echt niet he :frown:

@Raak: Niet? Het wordt 18 graden, regen en wind whahahahahahahahahaha

En hub wil naar een palmbomenkwekerij:teeth:

meisjes, ik ga slapen… 6 uur slaap in 2 nachten is nie goed voor het gemiddelde gaap gehalte per uur…

Bloem : hoop dat je het dan vannacht een beetje in kunt halen :slapen: lekker en tot morgen

@Bloem: Je hebt groot gelijk, vroeg je bed in om de batterij op te laden. Hopen maar dat je buren zich gedeist houden. Slaap lekker voor straks:slapen::dag:

Goedenavond ladies.

Nou, gelukkig kan ik me weer melden met de nieuwe modem. Had je toch niet aan moeten denken als het mis was gegaan he!!! :evil: De buurman had het zo aangesloten en heb ff meegekeken, maar had het zelf nooit voor mekaar gekregen. Kijk, een stekkertje in en uit doen kan ik ook nog wel, maar dan… moet je je opnieuw aanmelden en dat allemaal in het engels. Nou, sorry hoor… moet eerst maar eens terug naar school. Maargoed, het werkt en hopenlijk blijft het ook zo.

Verder had ik steeds weer aanloop vanavond. Een nichtje uit Ierland die een weekje bij haar ouder logeert ( mijn schoonzus hier uit de straat) wilde even een bakkie komen doen. De buurman ook nog dus. Pfff…

@Toos: Anders kun je je hubs ook nog wel deze kant opsturen hoor. Hier hebben ze ook bananenbomen voor in de tuin. :wink:

@Bloem: Heel verstandig als je de laatste nachten zo weinig hebt hebt kunnen slapen. Weltrusten en tot morgen weer. :kus: Ik kan helaas ook niet mee, want verwacht zondag weer bezoek.

@Roanna; Kan het aan hub voorstellen, wie weet

@Roanna: je hebt het maar druk met bezoekers, maakt kokkie iedere keer gebakken banaan?

@Roanna: Ik kom niet langs, kan Kokkie ze niet opsturen haha!!!

Zo meiden ikke ook naar bed…
Tot morgen

@Beps: Truste en tot morgen

@Beps: Nee, je kunt best even langs komen om pisang goreng te halen. ha, ha :biggrin: Als je ze opstuurt, worden ze zo week. Weltrusten en tot morgen weer. :kus:

@Toos:Nee, nu hadden we gewoon een biskwietje bij de koffie. Bananen doen we alleen voor bijzondere en speciale gasten. :biggrin:

good evening ladies,

heerlijk gereden vandaag… ging weer lekker, wel zweten trouwens… Gelukkig was ik niet de enige :smiley:

:turkey:Wendy en fam: 27 augustus een weekje …ADR:TURKEY:
Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije

Zussie,lekker gereden…

Roanna,kokkie druk met gebakken bananen voor al het bezoek.

Wendy,koffer al gepakt?

Toos,gaat het goed met je schouder?

Mk,hoe gaat het?

Raak,misschien nog een reisje in het verschiet of niet meer dit jaar?

Bloem,vanacht wel beter geslapen?

Beps,lekker lang vrij nu…Geniet ervan.

Cyn,broer en schoonzus al goedkeuring gehad?

Miere en Crazy al lang niet meer gezien hier.Hoe gaat het met jullie?

Fijne dag allemaal

mogguh…

zucht… sliep om half 2 nog niet… is het al bijna weekend??

Môge…
Gelukkig goed geslapen, geen rust in t lijf(het is weer zover, werk zeikt weer…en echt ongelijk hebben ze ook niet…:retard:)
Nu vanmiddag meeting, dan maandag een vroege… en zover of volgende week nacht, of 2-3 weekjes even rust…(ik trek de kar niet op het moment, Rubbie kan echt niets… ben moe, op, narrig… en in de omgeving niemand die ‘het ziet’ )

Ben er dus af en toe even niet…
(vandaag even time out denk ik…)

Goedemorgen. :dag:

@Beps: We understand. Maar je weet het wel he!!! Als je eerdaags toch veel vrij bent… en de nieuwe scoot hebt… wil kokkie ook best voor jou een keer bananen bakken hoor! Nou, sterkte met alles. :kus:

Voor de rest… het is al bijna weer weekend en hoorde net, dat begin volgende week we weer naar de 30 graden gaan, dus als je nog vije dagen hebt!! :zon02: Opnemen zou ik zeggen.

@Wendy/Toos : Koffer al ingepakt? Hoelaat vliegen jullie morgen?

Verder ook even niets te melden. Ga even showeren en dan weer een dag als alle andere, denk ik.