Dank je wel voor de felicitaties>> Toos; om terug te komen op jouw vraag>> nee niet raar, ben er ook aan gewend dat Viva dan heerlijk in het buitenland zit… ach, paps zal wel ‘happy b-day’ zingen in de zee whahahahahhahha
Goeiemorgen,
Hier ook weinig te melden. Vandaag worden er koffers gepakt en ik mag toekijkensmkiek.
@Viva: Gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je nog vaak in goede gezondheid samen met hub naar turkije mag gaan. Bloemen blijven niet goed tot zaterdag dus daarom maar dit
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/cadeau_bonnen/Cadeau20-20Roos.jpg
@Damber: Jij ook gefeliciteerd met de verjaardag van moeders:kus:
@Raak: Last van de blues
@Toos: Koffers gepakt? Wie gaan er weg dan? :biggrin:
@TRL: Nog wat gehoord van wie dat stoeltje was?
@Roanna: De meiden gaan weg, weet even niet waarheen. Volgens wendy gaat ze naar timboektoe:biggrin:
Viva,van harte gefeliciteerd
Zussie,gefeliciteerd met je mams.
Roanna,nee nog steeds geen idee.
beps,hoe gaat het vandaag?
Bloem,nog last gehad van de geluiden?
Heb een date a.s vrijdag met … Viva:biggrin:
zooooo jaloers…
@Toos: Wat gaaf!!! Tja… we mogen natuurlijk niet weten waar… maar ben ook wel een bietje jalo hoor! :disgust:
Damber ±gefeliciteerd met jullie mam:kus:
Roanna ± wat ben je al vroeg druk meisje
Bloem ± wil ook wel graag mee
Toos ± afspraakje op vrijdag, ik wil ook naar die party:D
Meiden…ik ga.
Ik zou ook wel meewillen Raak. Maarja… :crybaby:
Roanna werkse :kus:
Wil ik het weten…NEEEEE :biggrin:
@Damber: Gefeliciteerd met mams… ik ga haar zo smsen!!!
En toen wist ik het niet meer…
We hebben een kleine video-camera gekocht. Gewoon zo een handcam…
(c*non legria fs200…) weer lekker wat uit te zoeken…
Beps nu nog leuke vakantie erbij om hem uit te proberen:biggrin: veel suc6 ermee, hoop dat je mooie momenten kan opnemen
op aiji en pup filmen… en de katten
leuk hoor!
Nou we hebben die SLR camera, maar die filmt niet. Juist straks denk ik dat het leuk wordt om te filmen als die 2 donderstenen groter worden, of als we hier 2(3) monsters aan het dollen hebben…
Dus… Dan maar zo. En dan kan hij ook nog leuke foto’s maken(voor internetkwaliteit dan) ikke klaar…
Nu is Rubbie aan het klooien om eea uit te proberen natuurlijk
ja idd, nix zo vermakelijk als een boel huisdieren… leuk hoor!!
We gaan het zien… hopelijk geeft het wat we wilden, een cameraatje om snapshots mee te maken en te filmen…ehhh te filmen en wat kleine foto’s te kunnen maken :)!!
:tear::wacko::paranoid::crybaby:
t regent nu heel hard
net nog lekker in de tuin kunnen zitten, m’n auto opgehaald van het schadeherstelbedrijf… en nu echt regen!!!
ppff zo voel ik me ook :tear::wacko::paranoid::crybaby:
en nog een beetje van dit :retard: