Turkish Tea Time **129**

Cyn,moeilijk moeilijk…

heel moeilijk… maar ex:wub: heeft net take care gezegd… en begrijpt het EINDELIJK!! JIPPIE!!! :smiley:

Weet hij dat je in de buurt bent geweest?

Nee… :wink: Hij weet ook niet dat :wub: maar 20km van hem af woont… Hahahaha…

dat is misschien maar goed ook

Precies… :wink:
Heb net met de broer van :wub: zitten cammen en praten… (via microfoon) en die spreekt echt PERFECT engels… maar die werkt ook al 15 jaar in Kusa… En heeft een vriendin in Belgie… :slight_smile: Super leuk! Hij zei dat :wub: alleen maar over mij kan praten de hele dag en dat hij er gek van wordt hahahaha… :wink:

@Cynthia: Even voor de duidelijkheid. Is diegene waar je nu mee msnt, iemand uit ADR, danwel Turgutreis, of is het inmiddels iemand anders.?

Dus die oude vlam weet nu nog niet dat je daar bent geweest? Knap goed verborgen weten te houden dan.

Cyn,leuk toch…Zo leer je zijn familie ook gelijk kennen ;),maar werkt :wub: nog steeds niet dan?

Roanna: adr… maar is daar nu weg…
TRL: hahaha ja vorige week al zijn moeder… nu zijn broer… (oudere broer) missen we alleen papa nog :wink: hahaha… En nee hij heeft geen zin om voor 2maanden terug te gaan naar Bodrum…

Misschien kan hij in Kusadasi of in de buurt wat vinden.

Hij vind het geloof ik wel ff prima zo… hahaha… Geen idee… :wink:

Hello hello,

Wendy… wat tref je het toch weer… lekker zeg!!! Ik ben best jaloers… zou ook nog wel een weekje of wat naar ADR willen whahahha
Toos; lekker genoten van het weekend zo te horen… heb je trouwens al meer gehoord over die dvd van ADR?
Roanna; lekkere groentewokschotel gegeten… mjammie… Viva heeft nog steeds hetzelfde nr… 06-51 lalalalala
Zus; helaas cluppie verloren en geen mooie wedstrijd :frowning: wel een pb-tje van mij :wink:
Beps; snap er nog niets van… van die meiden… blont geboren :wink: en ook een pb-tje :smiley:
Bloem; koud op het werk… balen is dat dan he… gelukkig heb je een te gekke sjaal gekocht in Bodrum :wink:
Cyn; druk online… gelukkig begrijpt ex nu wel hoe of wat…

ik net naar stal geweest en volgende week maandag is het nog steeds augustus… dus misbereking en mag nog 1 keer JEEEJ … nu visite… dus ga weer off…

hoop niemand vergeten… xxxxxxxxxxxxxxxx

@Cynthia: Oke, dan ben ik weer bij. Daar had je me inderdaad toen een foto van gestuurd en die heb ik dacht ik, nog wel ergens. Leuk joh!!!:wub:

Damber: samen naar Adr?? hahahaha… :wink:
Roanna: haha ja die :wink: Je bent ook niet zo vaak op msn he… dan blijf je niet bij :wink: :tongue:

Inderdaad, nu Damber er weer over begint… wanneer komen we op tv met die promofilm? :biggrin:

Cyn,ja maar geen werk geen geld toch,hoe wil hij de winter door dan? Misschien ben ik zijn broer wel eens tegen gekomen in Kusadasi :biggrin:

trl: hij heeft geloof ik niet echt geld nodig zeg maar… Snapje… ???

Zo ik heb een off-day
Kom er net achter dat ik al 2 dgn mn medicijnen niet ingenomen heb(mn hormonen…pff wordt je heel prikkelbaar) dan kom ik net op mn werk(moet de sleutel halen voor morgenvroeg, ikke sleuteldienst…) Heeft mn collega m ‘al meegenomen’ en wel naar kantoor, niet naar mij gebeld… Bak ik mn biefstukje… is die te gaar…

Ik ga naar bed, ik heb het gehad…
Tot morgen

@Beps: Ach Beps toch!!! Tja… soms heb je van die dagen, maar hier een hele dikke :kus:.

Beps,:kus:

Toen ik vandaag thuis kwam stond er een heel leuk rieten stoeltje voor de deur,dacht dat die van me nichtje afkwam,maar heb haar gebeld en ze weet van niks,misschien van haar schoonmoeder,maar dat wist ze ook niet zeker.Maar zal het vast nog wel horen van wie die komt…