Turkish Airlines

Heeft iemand ervaring met vluchten van Turkish Airlines naar Accra?

Hoi

ik ben net terug uit ghana en heb een belg gesproken die via Brussel met Turkish was gevlogen en dit was hem goed bevallen. Kijk ook naar TAP (portugees) sinds kort vliegen zij ook op Ghana.

Groet

Wout

Met dank.
Maar TAP heeft nog wel eens problemen met de bagage die niet mee komt.

Pas is een vriendin met TAP terug gevlogen van Accra naar Nederland. Ze heeft er drie dagen over gedaan!! En toen stond haar bagage in de US. Een paar dagen later stond die bagage weer in Accra.

Ik ken een echtpaar dat heen en terug probleemloos is gevlogen. Een Nederlands meisje is ook een dag onderweg geweest 3 weken terug om van Accra naar Amsterdam te komen.

Mijn schoonouders vliegen in januari dus wie moet ik bellen bij TAP :wink:

Het klinkt een beetje als Ghana Airways van een jaar of 7/8 geleden, toen hebben mijn vrouw en ik er een keer 5 dagen over gedaan om weer thuis te komen.
BA kost op dit moment 628 vanuit Amsterdam dus die 30 euro waag ik er wel aan (ik vlieg pas in maart overigens).

Groet

Wout

Vorige jaar (op de dag af) hetzelfde gedaan, Prima verbinding!
Het enige is dat je met je ticket uit moet kijken of je wel dezelfde dag door naar Accra vliegt.
Ook maak je een korte tussenstop in Nigeria, bij ons gooide ze de deuren open waardoor het ineens 45 graden werd in het vliegtuig.

Maar het is wel iets van 100 euro minder, dus gewoon doen!