Marion,spannend dus vandaag…Duim weer…
Viva,zoon vertrokken,zeker pokke eind rijden,maar gelukkig zijn ze met meerder.Jij lekker een dagje vrij vandaag.
Cyn,kop op :kus:
Beps en Bloem,pfff wat een onzekerheid he…:kus:
Marion,spannend dus vandaag…Duim weer…
Viva,zoon vertrokken,zeker pokke eind rijden,maar gelukkig zijn ze met meerder.Jij lekker een dagje vrij vandaag.
Cyn,kop op :kus:
Beps en Bloem,pfff wat een onzekerheid he…:kus:
Sstttt ![]()
Pfffff zit hier als een kip zonder kop…
moet eigenlijk van alles, maar doe niets…
same here…
meiden ik zou er gillend gek van worden,is helemaal niets voor mij…oostenrijk is wel weer open…dat moet toch een goed teken zijn.
Op de site van Corendingetje annuleren ze nu niet meer de hele dag vluchten maar ze kijken volgens mij per uur. Eergisteren hadden zal al alles voor de volgende dag geannuleerd dat doen ze nu niet…ik denk ik denk, dat onder druk van de klm en touroperators de boel vandaag weer op gang komt. Er is nu toch overleg in Brussel ??? Ik heb in ieder geval rtl 7 aan, die melden gelijk hoe of wat.
transavia heeft alle vluchten tot 15h geannuleerd…
denk dat het uur U om 14h is, gaan ze het vliegverbod verlengen of opschorten…
ja dat denken wij ook… dus elk nieuwsding over vliegen…
we wachten… af… wachten…tot ik neerval(en geloof me, dat duurt niet lang meer…)
Beps blijf in de stoel zitten,…niet neervallen. Nee gein, ik snap jullie volkomen.
Engeland is al tot vanavond dicht… dus verwacht wederom dat Schiphol meegaat…
Overigens las ik net op de Seni-site dat ook in turkije inmiddels de eerste 3 luchthavens gesloten zijn…
Ik ben er bang voor als ik heel eerlijk ben…
Goedemorgen meiden. :dag:
@Beps & Bloem: Ik leef nog steeds met jullie mee hoor. Pffff… ik zou er ook gek van worden, maarja… wat doe je eraan? Wachten, en nog eens wachten op goede berichten. De vluchten naar Azie van gisteravond, die nu aangekomen zijn,…geen vuiltje aan de lucht, dus wie weet helpt het en doen ze het luchtruim vandaag weer open, voor zover het mag dan he.
Blijf hoop houden dames.
@Viva: Jij ook weer op bericht aan het wachten wanneer je zoon aankomt daar, maar dat zal nog ff duren, denk ik he!
Ik zo weer op de scoot naar het werk, want kokkie is werken en nu moet ik nog de hele week een eind omrijden ook, vanwege werkzaamheden aan de weg die ik normaal moet gaan. Bah!!! :mad:
Nou, ik ga nog ff verder voor jullie duimen hoor.
Laterssssssssss en de rest werkse weer. :dag:
Jij niet alleen…:crybaby:
Nu afwachten wanneer ze weer gaan vliegen, en per wanneer we dan zouden kunnen vertrekken…2015 ofzo…
@beps/bloem: sterkte met wachten of jullie wel of niet morgen of wanneer wel ik zou ook hartstikke gek worden
**KLM-vlucht vertrokken naar Parijs **
Uitgegeven:19 april 2010 10:11Laatst gewijzigd:19 april 2010 11:33
**DEN HAAG - Een Boeing 737 van luchtvaartmaatschappij KLM is maandagochtend iets voor 11.00 uur in de ochtend vertrokken van Schiphol naar de Parijse luchthaven Charles de Gaulle. Dat liet een woordvoerster van de maatschappij weten. **
Luchtruim gesloten
slideshow
Het gaat om een vlucht zonder passagiers met de normale bemanning aan boord. ‘‘We laten deze vliegen om aan te tonen dat het kan.’’
Alle reguliere vluchten van KLM zijn in ieder geval tot maandag 14.00 uur opgeschort. Naar verwachting maakt de Inspectie Verkeer en Waterstaat (IVW) op korte termijn bekend of en tot wanneer het vliegverbod boven het Nederlandse luchtruim wordt verlengd.
De vulkanische as hangt door de huidige weersomstandigheden nog steeds boven het Europese vasteland.
@Beps&Bloem
Dikke dikke vette
http://www.nieuwslog.nl/data/subdomain/519/article/20080929110149_kus2.jpg
voor jullie.
Het blijft spannend en ik zou in jullie plaats ook niet weten waar ik het zoeken moest.
De wisselende berichten, de onzekerheid en blijven hopen tot de laatste minuut.
Vlucht zonder bijz heden verlopen
corendon heeft alle vluchten van vandaag geannuleerd…
en het is bijna 14 uur…
Beps : weet niet wat ik moet zeggen…leef met jullie mee:kus::kus:
de positieve berichten worden weer afgewisseld met negatieve berichten
Glas
In een straalmotor van een in Europa gestationeerde F16 van de NAVO is glas gevonden. Dat glas werd gevormd door as afkomstig van de vulkaanuitbarsting in IJsland.
Dat heeft een Amerikaanse functionaris bij de NAVO maandag in Brussel bekendgemaakt.
‘‘F16’s van de geallieerden hebben gevlogen en daarbij is geconstateerd dat er in de motoren sprake was van de opbouw van glas’’, aldus de Amerikaan. Hij voegde eraan toe dat een toestel beschadigd is.
Vulkaanas kan in glas veranderen onder invloed van hoge temperaturen, als het in een vliegtuigmotor terecht komt.
‘‘Dit is een zeer, zeer ernstige zaak die in de niet al te verre toekomst invloed kan hebben op de militaire capaciteit’’, aldus de Amerikaanse functionaris.
@Bloemmie: STTT
Die willen we niet horen ![]()
Nooit bij nagedacht me chef zit in Nepal zou van het weekend terug vliegen geloof ik,nou die zal ook wel wat later terug komen.