lekker artikel in de telegroof…1e aswolk crash, een vliegtuigje naar beneden in engeland terwijl daar de boel dichtzit…fijn…nu kunnen we het helemaal wel vergeten.
Artikel zegt: Politie houd rekening met de mogelijkheid dat…
Is dus niet bewezen…
Ik denk wel dat er meer gekeken wordt naar de resultaten van KLM, dus …
Voor ons zal het telaat zijn… maar hopelijk komt het wel snel opgang
Zou het Beps??? Ik neem aan als de boel open gaat, dat jullie gewoon vertrekken hoor…er worden extra vliegtuigen en bemanning ingezet om de mensen te vervoeren…anders lopen ze nog verder achter de feiten aan, misschien zitten de vliegtuigen wel niet eens helemaal vol, normaal gesproken en nu wordt alles met elkaar en bij elkaar in gezet, dat heb ik op de tv gehoord, klm, transavia en weet ik wie, die kijken nu niet zo nauw, om de boel op te starten hebben ze even tijd nodig, maar het kan best zijn dat je transavia geboekt hebt, maar maar klm vliegt.
**Lufthansa haalt 15.000 passagiers terug **
FRANKFURT/MAIN - Lufthansa brengt 15.000 mensen die in Noord- en Zuid-Amerika, Afrika en Azië zijn gestrand, terug naar Duitsland. Dat heeft de woordvoerder van de Duitse luchtvaartmaatschappij maandag gezegd.
De vijftig vliegtuigen zullen de komende uren opstijgen en worden dinsdagochtend in Frankfurt, München en Düsseldorf verwacht.
Ook klm vertrekt vanuit de antillen…naar nederland
Zodra het weer open gaat dan duurt het nog 10 dagen voordat het weer allemaal ok is… Tot nu toe nog geen andere info, ook hier op het werk niet…
KLM weet nog niet waar ze gaan landen, ze vertrekken naar Europa, maar Nederland is nog niet zeker hoor…
**KLM: geen Europese vluchten tot 20.00 uur **
AMSTELVEEN - Luchtvaartmaatschappij KLM voert in ieder geval tot maandagavond 20.00 uur lokale tijd geen Europese vluchten uit van en naar Schiphol. Dat staat op de website.
Bloem en Beps ik hoop zo voor jullie dat het toch nog gaat lukken misschien dan niet morgen, maar overmorgen ofzo…
Voor die mensen is het denk ik een opluchting, als ze maar weer europa zijn, dan is het per bus te doen…:chin:
En dus weet je nog niets… en je kan NERGENS info krijgen… het is echt TE ZOT voor woorden!
Ik zag mensen die toch maar naar schiphol zijn gekomen omdat ze niet wisten wat te doen…(zouden ook met transavia vannacht wegmoeten…)
Ja ik weet het ook niet, ga er nog steeds vanuit dat we niet gaan, heb mezelf een dikke fles Asti gekocht en ga me bezatten…
@Beps: Gelijk hebbie. lol2
Ik krijg er ook de zenuwen van. Pffff… Wat ik er wel van begreep is, dat als Corriedon weer gaat vliegen, ZIJ met de passagiers kontakt op zullen nemen.
Ik denk dat ik net als die mensen op tv net, er gewoon naar toe zou gaan en daar wel zou zien hoe en wat. Naar huis gaan kun je dan altijd wel weer. Oh he bah…, wat een toestanden.
Update: Brussel blijft dicht tot woensdag 10.00 uur…
Maar we vliegen met transavia… niet met corendon, zij hebben alleen de reis verzorgt…
(en dat bedoel ik dus… en ze zijn allemaal niet bereikbaar haha…)
meiden, we gaan gewoon niet, dat brul ik al dagen… alleen die hoop, stel dat ze open gaan, gaan we dan, en met hoeveel vertragen en en en …
@Beps: Oh en ik maar denken dat je ook met hullie zou vliegen. Nouja, in feite maakt het dan nog geen fllaus aus, want wat jij ook zegd, je krijgt nergens info. Je moet dus zelf txt of de website in de gaten houden. :mad:
Dat mag dan van de KLM dan even gezegd worden… die houd je up to date op hun site en op FB, maarja, daar hebben jullie nu niks aan.
Beps… jullie gaan heus wel, alleen zal het nu niet morgen worden, maar een dagje ( hopenlijk ) later moet toch ook kunnen.
Zoals het er nu naar uitziet, gaan de britten morgen weer vliegen!! Woeeeehoeee!!! Wij (op het werk) zijn het ook meer dan zat… :crybaby:
Mooi!!!
Nu hopen dat we gaan, of dat we iig morgenmiddag of woensdag ofzo gaan…
Benieuwd of Eurlings het erdoor krijgt!
ja en ik vraag me dus serieus af of ik richting noorden moet komen of niet…
volgende update 20h of 22h… ![]()
oeffff hebben jullie die persconferentie gezien…
eurlings got my vote…