Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

Beps ik duim duim duim voor jullie.

ik denk niet dat we dinsdag gaan, maar ik hoop dat we nog wel gaan… woensdag of donderdag ofzo…en hopelijk mogen we gewoon de hele reis zoals gepland van 1 week volbrengen…

elk nadeel heb een voordeel: we staan langer bovenaan in t lijstje…

@Beps
Maar hopen dat je 3.5 uur mag gaan zingen dinsdag. Zal Bloem geen probleem mee hebben, als het te erg wordt een zopie erin. Het belangrijkste … jullie zijn onderweg dan :slight_smile:

Meiden ik ga slapen… tegen beter weten in ga in gewoon morgen vroeg inchecken nl!!!
EN dan hopen dat morgen de verlossende woorden komen…

Trusten

Ik begin vast met zingen: En van je hela, hola, hou er de moed maar in, hou er de moed maar in en van je hela, hola, enz, enz.

De KL* moet tot morgen 14 uur nog aan de grond blijven dus zal corriedon ook nog niet weg kunnen, maarja… het is nog geen dinsdag en wat Bloem al zegt… misschien een paar dagen schuiven en dan zullen ze er toch wel weer een weekje van maken, neem ik aan.

@Beps: Weltrusten en doe morgen gewoon wat je moet doen. Hopenlijk… slaap lekker. :kus:

Nou verleden jaar, toen met die hagelschade kon je niet op de inchecksite komen. Nu wel…maar dat is dan ook alles…

Slecht geslapen, doom-senario’s(al in het vliegtuig en toen eruit gehaald door mannen in witte pakken…ppffffff zulke rare dromen) maar goed, wel uitgerust wakker…en ruim voor de wekker
Even de bakken maar enzo…

Ik ga nog maar een uurtje naar bed…

ik kon ook nie slapen vannacht. of wel, maar echt elk kwartier weer wakker… ugh…

:turkey:Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis:TURKEY:

Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Bloem en Beps,ben nog steeds heel hard aan het duimen,het blijft nog even spannend…:kus::kus:

Viva,jouw zoon nog met de auto vertrokken???

Marion,al een datum bekend?

Goede morgen …

@Beps
Rare dromen gehad vannacht

@Bloem
Om de haverklap wakker

fingers crossed voor jullie

http://www.sc.iitb.ac.in/~janas/Fcros.jpg

@TRL
Nee er is nog geen datum bekend. Straks gaat ie naar Istanbul bellen of de post daar al aangekomen is.

Goedemorgen meiden,

Beps en Bloem slecht en kort geslapen, heel begrijpelijk ik duim verder voor jullie.

Tlr. ja zoon is vannacht vertrokken naar verweggiestan…pokke eind rijden hoor, hoop dat het allemaal goed gaat, ik vind het maar niets zo’n eind rijden.

Ik vandaag vrij en voor iedereen een fijne dag, ik een mammiedagje heb geen zin om veel te doen, gisteren de hele dag visite gehad, dus nu ff niets.

In principe een goed teken dat je kon inchecken, dat kon vrijdag/zaterdag namelijk niet… Ik vandaag weer werken, totaal geen zin in!

Nee kon niet inchecken… maar de site was actief…
In het verleden was ook die niet actief…

14.00… please please please laten ze het luchtruim opengooien…
de berichten zijn zo tegenstrijdig…

ik sta echt op springen…

@Viva
Zoon onderweg nu. Een heel eind maar ze zijn met een paar man he. Gaat goed komen, don’ t worrie :kus:

@Cyn
Geen zin vandaag. Hoe komt het, ook eentje voor jou :kus:

Ohhh duidelijk nog niet wakker… Mmm :frowning:

Marion: ach ja… het heeft zijn redenen…

ondanks dat mn hoofd zegt: We gaan niet…hoopt mn hart(zeg maar…)
Toch nog niet de koffer ingepakt…:crybaby:

Loop met mezelf in de weg…

Rubbie is maar vast begonnen met verbouwen…:crybaby: zodat hij eventueel eerder klaar is, en we samen nog ‘vrij’ hebben als het zo ‘uitkomt’

ja je houdt nu echt met alle mogelijke opties rekening…
als dit… dan dat
maar als zus… dan zo
hummmmm zennnnn innnnnner piesssssssssssss