Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

Moguh…

Luchtruim: klm wil wel… maar ze mogen nog niet open… En zijn tot 14uur nog dicht, maar als engeland alweer langer dicht is… verwacht ik dat Schiphol gaat volgen… Engeland was ook eerder dicht gegaan namelijk…

Maar weer afwachten! Al moet ik zeggen dat ik de herrie boven mijn huis s´morgens vroeg niet mis…

Ik snap je helemaal Cyn!
We hopen gewoon dat de wind giga draait…

Goedemorgen meiden, wat zijn jullie al allemaal vroeg wakker…net als ik.

Wat een vreselijke toestanden toch, hebben jullie gehoord, dat een hotel in a’dam zijn prijzen verdubbelde van 200 naar 400 euro voor 1 nacht, die moeten ze als dit drama achter de rug is, zijn vergunning afnemen en een dik hangslot op de voordeur doen, wat een vreselijke mensen zijn er toch op de wereld, en de directie in een kerker gooien en de sleutel vernietigen…overal een slaatje uit slaan…pffff

Klm heeft de Intercontinentale vluchten tot 17.00 geannuleerd… De europese tot 14uur

Ohhhhhh ik begin het echt niet leuk meer te vinden:

1.5 jr geleden Thailand, dag voor vertrek is Bangkok open gegaan voor binnenlandse vluchten…via Chang Mai
Verleden jaar ADR: Transavia had geen vloot, die MOETS vv worden ivm hagelschade,…
NU aswolk…wanneer mag ik eens GEWOON op vakantie???

Goedemorgen all
Wat een ellende he daar boven. Nix kunnen plannen nu valt niet mee:kus::kus::kus:
Jac : gecondoleerd, dat is een veels te jonge leeftijd he

@dank allen voor jullie meeleven! Ja het is echt te erg. En hij had nog geen gezin.

Het blijft spannend met het luchtruim, maar iedereen duimt en beps en bloem gaan gewoon heerlijk genieten van de vakantie!! Jullie vliegen gewoon mist misschien met een beetje vertraging!
Mijn moeder werkt ook in een hotel en die zit ook nog steeds vol met mensen uit engeland.
Maar gelukkig vragen ze normaal tarief en niet dat stomme bedrag van 400 euro!!
Het hotel van mijn moeder zegt ook de meeste hotels hebben verlies geleden in amsterdam door de recessie. En slaan nu hun slag om het verloren bedrag in te halen! Echt te absurd!
Zoals het er nu uit zag gingen die engelsen vandaag nog niet weg. Maandag hoorden ze pas wanneer en hoe.
Maar goed ieder maatschappij zegt en doet weer wat anders.
Maar dit is zo vreemd dat we dit zo meemaken! En ze zeggen dat die vulkaan nog steeds actief is. Ik weet het niet want ik kan niets vinden erover. Alleen die oude berichten.
Het enige is wat we kunnen doen is afwachten en duimen voor beps en bloem!

Verder wat een verschikkelijk nieuws weer uit afganistan he! 2 jongens en ook zo jong!

Goedemorgen all. :dag:

Ja, wat een toestanden nog steeds he!!!

Las het ook later en zag het later op het nieuws van die jonge jongens. Verschrikkelijk. Moet je toch niet aan denken, al weet je dat ze voor dat beroep gekozen hebben, maar dit gun je niemand.

Ik lees op FB de laatste ontwikkelingen zoveel mogelijk mee van de KL*site die steeds daar updates geven.

En natuurlijk Beps en Bloem… we blijven duimen. Ik ga vanmiddag weer lekker in het zonnetje zitten, dus heb er tijd genoeg voor.

Ga zo eerst even de boel hier beneden een bietje strak trekken en dan showeren en dan maak ik er maar een rustige zondag van. ( hoop ik )

@Beps: Werkse nog even en dan… >>> Echt wel!!! cheer

@Marion: Nou, dat kun je wel zeggen over kokkie. Hij kijkt er echt weer naar uit om een paar maandjes even wat anders te kunnen en mogen doen. En hij doet het nog steeds met veel plezier en och… zolang hij nog gezond is, lekker laten gaan. lol2

Fijne dag allen :dag:

Helmaal mee eens. Had het ook gelezen. We zouden die hotels hierna moeten mijden eigenlijk. :mad:

Duimduimduimduimduimduimduimduimduim

Verbergen KLM LATEST UPDATE:
Unfortunately we have to cancell all
European flights into & out Amsterdam on Sunday 18
April. All Intercontinental flights scheduled to arrive
into Amsterdam are cancelled too. All Intercontinental flights scheduled to
depart out of Amsterdam are cancelled at least until 20.00 PM.
Please
do not go to the airport if your flight is cancelled, check Redirecting and http://tiny.cc/har70.

Jongens, we worden er bloednerveus van.
We gaan er eigenlijk allebei al vanuit dat we niet gaan, en voelen ons goed K*T!!!

En al die postjes(die logisch zijn) over welke updates… BAH… mn dagen kan ik niet terugdraaien, heb gelukkig al wel geregeld dat ik eventueel tm de zaterdag vrij ben(dus dat we ook nog later weg kunnen)

EN NU NAAR HUIS VAKANTIE!!!

@Beps: La je nie gek maken. :kus: Je hebt NU VAKANTIE en er komt vast een oplossing voor.

Meiden, ik ga ff een poosje het :zon02: in en ga verder met duimen. Echt!

Ik zou er helemaal nog niet vanuit gaan dat jullie niet gaan… Er gaan al geruchten dat ze toch vandaag weer langzaamaan gaan vliegen…

De onzekerheid is gewoon zo groot, ik ben normaal wel heel positief…maar toch…
Heb net een flink potje zitten janken!!!

Nu op naar de fokkers…(zonder onze hondjes, er zijn er daar een paar hoogloops haha)
Wie weet komt er volgende maand een leuk kereltje bij ons wonen…

We duimen gewoon verder…

allemaal :kus:

Goede middag …

@Beps&Bloem
Als 1e jullie vandaag. Meiden ik heb met jullie te doen, jullie kijken al zo lang uit naar jullie vakantie samen en nu dit. Wat een stress!!! Gemakkelijk gezegd we stellen het uit maar dat moet op het werk en bij Corending ook maar net kunnen. Hij staat voor NU gepland!!! We blijven duimen, wat kunnen we anders, en hopen dat jullie gewoon dinsdag vertrekken naar Turkije :kus:

@Viva
TE erg dat er door hotels misbruik wordt gemaakt van de situatie. Moest niet mogen.

Lekker druk hier…

Net weer terug van de fokker… lekker ge-bbq-t…
Maar in je achterhoofd…de onzekerheid…bah… En het ‘niet gaan’ is gewoon zo meer echt dan de kans dat we wel gaan…:crybaby:

Oh Beps… daar gaat het nu wel een beetje op lijken, ondanks al ons geduim. Ik heb echt zo met jullie te doen. Zou het dan toch zo zijn, dat het niet door kan gaan? Ik zag wel, dat voor morgen alles gecanceld is bij Corriedon. Hier moet toch een oplossing voor gevonden worden, offehhhhh… hopenlijk gaat het dinsdag gewoon door.

Ik :crybaby: ff met je mee, maar wie weet.

Corendon heeft geannuleerd tot 10 uur morgenochtend. Gister stond rond deze tijd de hele zondag al op annuleren. Dus ik denk dat zij hopen te kunnen gaan vliegen morgenochtend…

Ik blijf duimen, en heb Bloemmie net beloofd dat als we wel gaan dinsdag ik de hele vlucht ga zingen(of juist niet wat is beter :wink: )…
Hoop doet leven…