Ja en de vulkaan blijft nog steeds spuwen.
goedemorgen dames
MK : wat een prachtig resultaat, proficiat hoor
Viva : jeetje zoon zal dus waarschijnlijk morgen ook nog niet vertrekken
Beps : blijf gewoon doorduimen dat voor jullie alles doorgaat hoor
Roanna : is je spierpijn al een beetje over
Cyn : nu weer aan het werk na een zeer rustig avondje
En ik krijg nu al telefoontjes van mensen die pas over 10 dagen vertrekken… pffff…
Goede morgen, zei de slaapkop, en ik wilde zoveel doen voordat ik met J naar het voetballen ga ![]()
Gisteravond onverwacht de zonnehemel nog over gehuisd. Moest ik natuurlijk meteen gebruik van maken. Ik was bijna vergeten hoe ontspannend dat is ![]()
@MK
Een superpunt gehaald. Gefeliciteerd!!!
@Roanna
Spierpijn van de wandeling met de buurtjes.
@viva
Zoon kan nog niet vertrekken :kus:
@Cyn
De telefoon zal wel roodgloeiend staan op het werk
@Beps
Zoekt afleiding op het werk nu, komtgoedschatje :kus:
En verder … een beetje DDD. O nee, voor degene die niet hoeven te werken … geniet van de zon!!
Ook goedemorgen vanaf een zonovergoten Veluwe. :zon02:
Ik heb het bed net even afgehaald en heb het dekbed ff languit over de droogmolen gehangen, zodat de luchtjes er even uitkunnen. lol2 Hoezen al in de :was: en gaat straks aan de molen. Ja, ja… krijg door dit weer energie.
@Raak: Ja hoor. Ik denk nu ook meer dat het een beetje stijfheid in de benen was. Tja… dan merk ik echt dat ik geen 18 meer ben. Hi, hi.
@Cynthia: Och jee toch. Ja, dat krijg je natuurlijk. Allemaal ongeruste mensen aan de telefoon. Sterkte hiermee.
@Beps: Op het werk. Nou werkse even nog en dan mag jij toch al snel op vakantie? cheer
Enneh… jij zei iets over een wereldramp… Mijn wijlen schoonmoeder ( zeer gelovige vrouw) zou dan zeggen… dat zijn de tekenen des tijds. :mad:
@Marion: Een lekkere luie zaterdag. Moet ook kunnen. Je werkt hard genoeg doordeweeks. Lekker genieten nu.
By the way… kokkie mag/moet maandag beginnen bij de boer. Kan hij zijn zakgeld voor het hele jaar weer verdienen. lol2
Nou, iedereen een fijne dag verder en geniet van alles en iedereen.
mogguh
de buren hebben weer slaande ruzie zo te horen. roomie zei dat ze gisteravond ookalweer tekeer gingen… ppffpf
ikke vroeg wakker voor mijn doen… zometeen ff kleertjes passen (nieuw pakketje binnen) en mn nieuwe schoenen inlopen!! whohooo ben er zo blij mee
ik ging nog even naar de stad, want mn moeder loopt al weken te roepen daar en daar hebben ze wel jouw maat, ja ja… geloof er nix van. maar goed, 1e schoenenwinkel waar ik langs liep, 50% korting, dus dacht, misschien hebben ze nog leuke slippers, maar nee, ze hadden de perfecte schoenen die ik zocht (netjes, hakje, voor solliciteren… met jasje enzo) en nog een prijs die ik wel acceptabel vond. ze zaten als gegoten. wow! ben er zo blij mee! volgens mij heb ik echt al in geen 10 jaar zulke schoenen gehad
wonderfull! en mn pappie heeft volgende week een solli-gesprek! jippieee blij!! en ik ga dinsdag op vakantie (duimduimduimduimduim) ik begin em toch een beetje te knijpen… slik…
Hallo meiden, ik ook weer online…pfff wat een gedoe allemaal he, zoonlief kreeg gisteren te horen morgenochtend vertrekken, nou dat werd hem niet, toen dinsdag vertrekken, nu net werd hij gebeld, hij vertekt hoe dan ook, maar wanneer weten we nog niet, dat krijgt hij nog te horen, waarschijnlijk morgen of maandag maar dan met de auto…18 uur rijden, het toeval wil dat er iemand in Bosnie terug moest voor calamiteiten (dus iemand overleden ofzo) en er is gisteravond dus een auto uit Bosnie in nederland aan gekomen met 3 collega’s, ze laten er dus 1 achter, het crisiscentrum van def. heeft dus geregeld dat zoonlief met die auto als hij weer terug gaat naar Bosnie mee gaat. Die kerels rijden dus allemaal om en om.
Wat een gedoe toch allemaal.
Bloem en Beps ik zou ook de kriebels krijgen meiden…we gaan duimen…
Viva : tjeetje dat is ook wat…met de auto
@viva: inderdaad wat raak ook al zei wat een gedoe he!! Pfff is ook niets hoor lijk me, maar goed wij hebben er niets over te zeggen!
@bloem: heeft mooie en fijne schoenen gekocht en nog afgeprijsd ook!
Is druk voor de vakantie!! SPannend maar de vliegtuigen vliegen vast! Ik duim mee!!!
@ Beps: nog 1 dagje werken en dan VAKANTIE!!! Ook al de koffer ingepakt of nog niet??
Ikke vandaag heerlijk in de zon gelegen en aardig verbrand maar goed ik moet ook nog wachten tot september! Dus mag nu al! haha
Morgen weer een dagje de zon in lekker geen plannen of visite.
Wel een naar bericht gehoord.
Mijn neef van 36 jaar is overleden aan een hartstilstand! Echt te gek voor woorden…
Ook al had ik weinig contact met hem het blijft verschikkelijk!!!
Goedenavond ladies. :dag:
Zo, ben er ook weer even. Ik heb vanmiddag ook heerlijk van het :zon02: genoten, terwijl kokkie de laatste hand legt aan het balkon ( ja, eraf ging sneller als nu weer erop ) zat ik heerlijk op een stoeltje te kijken hoe hij bezig was en zat tussendoor de weekend kranten te lezen. Twee x op de fiets om bouten en moeren te halen en toen was het eindelijk goed. Pffff…Maargoed, in ieder geval heerlijk genoten van het mooie weer.
@Bloem: Zo joh, zomaar iets leuks kunnen scoren op schoengebied. Gaaf hoor! Enneh… we zijn toch al aan het duimen, dus gaan we gewoon even door voor je paps. En uiteraard voor jou en Beps he!!! >>> Kompgoe hoor!
@Viva: Jeetje… dat is dan ook weer wat. Met de auto. Nou, lekker eindje rijden dan.
@Jac: Verschrikkelijk om zo’n bericht te krijgen en ook nog zoooo jong. Bah!! Nou, sterkte ermee, al had je er dan niet zo’n band mee.
@Cynthia: En jij de dag nog een beetje normaal doorgekomen? Wat een toestanden zeker he!!! Ik zag net die reportage ook, wat bij de OA* was opgenomen. Enneh… askim intussen al gesproken?
@Raak: :dag: :dag:
ja een takke eind 1525 kilometer…vertrek maandagochtend om 03.30 uur vanuit Nijverdal…pfffffff, Schoondochter mag dus even heen en terug naar Nijverdal.
Roanna: ja wel doorgekomen, moeten door he… En nee M. nog niet online… :finger: pfff gister ook al niet… Krijg afkickverschijnselen…
hebben jullie dit al gelezen.
**Terugreis vanuit Turkije via Spanje **
ISTANBUL - De Turkse nationale luchtvaartmaatschappij Turkish Airlines biedt reizigers met onbereikbare bestemmingen in Europa, waaronder Amsterdam, een vlucht aan naar Barcelona of Madrid. Vandaar kunnen mensen hun reis per bus of trein voortzetten. Alleen vandaag al vertrekken vier vliegtuigen vanuit Istanbul naar de twee Spaanse steden. Dat heeft een woordvoerder van Turkish Airlines laten weten.
Ads door Google [Tip: Vliegticket Istanbul](http://googleads.g.doubleclick.net/aclk?sa=l&ai=B40TjgQHKS47eOZWB-QbK4JkEzKvQggGC197wEfrxwP4V8PUSEAEYASDbnowGKAM4AFDO88ei-_____8BYJGUoYWMGKABzNH__QOyARB3d3cudGVsZWdyYWFmLm5syAEB2gFwaHR0cDovL3d3dy50ZWxlZ3JhYWYubmwvYmlubmVubGFuZC82NTQ1Njk1L19fVGVydWdyZWlzX3ZhbnVpdF9UdXJraWplX3ZpYV9TcGFuamVfXy5odG1sP3NuPWJpbm5lbmxhbmQsYnVpdGVubGFuZIACAakCge56Cc-0tj6oAwHoA8sB6AM_6AM86AM-9QMAAAAE9QMAAAAQ&num=1&sig=AGiWqtxZt52jxT7LLRkz1b7BZIFknGGVtw&client=ca-detelegraaf&adurl=http://www.vliegtickets.nl/aanbiedingen/vliegtickets-europa/vliegtickets-turkije/vliegtickets-istanbul)
Goedkoopste Vliegtickets Istanbul Boek uw vlucht Istanbul nu online!
Vliegtickets.nl/Istanbul
ZonVakanties Alanya
Groot aanbod vakanties naar Alanya Zon Zee Strand, Boek nu en Garant
www.Calsedon.nl
Huis in Turkije?
Royale koop- en huurwoningen in Alanya.
www.hureninturkije.nl
De maatschappij vliegt vier keer per dag van Istanbul naar Amsterdam en eens per dag vanuit het zuidelijke Antalya en vanuit de hoofdstad Ankara naar Amsterdam. Mensen die niet via Spanje willen of kunnen reizen, krijgen een hotel aangeboden. Voor maandag zijn de vluchten (nog) niet geannuleerd.
Een reisorganisatie die onder andere vliegreizen aanbiedt tussen Amsterdam en de populaire Turkse badplaats Antalya, biedt gestrande reizigers bijstand. „Reizigers die gisteren (vrijdag) strandden hebben een hotelnacht aangeboden gekregen; andere vakantiegangers moeten zelf hun extra verblijf betalen en later claimen bij de verzekering”, meldde een woordvoerder van de reisorganisatie Corendon in Antalya.
De organisatie dringt er naar eigen zeggen op aan bij de hotels waar gestrande vakantiegangers zijn ondergebracht, die langer onderdak te bieden. De nieuwe aanvoer van Europese toeristen ligt tenslotte stil en vakantiegangers uit andere richtingen, zoals Rusland, worden doorgaans in andere hotels ondergebracht.
[http://www.wereldwijzer.nl/graphics/icon_mail.gif
Mail](javascript:popupUrl(‘http://www.telegraaf.nl/binnenland/6545695/__Terugreis_vanuit_Turkije_via_Spanje__.html?view=mail’,500,300)) [http://www.wereldwijzer.nl/graphics/icon_print.gif
Print](http://www.telegraaf.nl/binnenland/6545695/__Terugreis_vanuit_Turkije_via_Spanje__.html?view=print)
bron: telegraaf
@Viva: Tssss… wat een pokke eind. Gelukkig dat ze met meerderen terug gaan en kunnen ze om beurten rijden, anders was het geen doen lijkt me. En wat een onchristelijk tijd om van jullie uit, even naar Nijverdal te rijden. Nouja, voor files hoef je dan niet bang te zijn, dat is het enige positieve ervan.
@Cynthia: Ja inderdaad, maar je zult nu wel moe zijn. Heb je waarschijnlijk ook nog van die zeurders erbij zitten. Pfff… Askim ook nog nie gezien… oh, oh, oh. :mad:
Ik ben op… en het luchtruim is al weer veranderd… Blijft nu dicht tot morgen 8 uur…
@Viva: Nee, dat had ik nog niet gelezen en dat terwijl ik de hele middag kranten heb zitten lezen, waaronder ook de Telegr**f.
@Cynthia: Dat dacht ik al dat je moe zou zijn… Nou, ben wel benieuwd hoe die testvlucht van de KL* die momenteel plaats vind uitpakt straks. Of is die al terug?
laatste nieuws van de site van klm.com
Volcanic eruption in Iceland
The eruption of Mount Eyjafjallajokull in Iceland on 14 April 2010, and the resulting volcanic ash cloud over Northern Europe has caused severe flight disruptions.
Amsterdam Airport Schiphol: latest update 17april 19:30 hours
All flights into and out of Amsterdam Airport Schiphol are cancelled until Sunday 18 April 11.00AM (Amsterdam time).
All Intercontinental flights scheduled to arrive into Amsterdam Airport Schiphol on Sunday April 18th after 11.00AM (Amsterdam time), will be decided latest 4 hours prior to departure time locally.
Please do not go to the airport if your flight is cancelled. As additional information becomes available, we will update this page. We are making every possible effort to assist all affected passengers to continue their journey.
We apologize for long waiting times at our sales and service centers.
Please note that when the airspace opens again, it will take some time to fully reinstate the planned schedules.
Re-book options
If you travel to, from or via Amsterdam Airport Schiphol, between 14 April and 20 April 2010, we offer the following options:
- Change of travel dates
You may change flight dates for travel to, from or via Amsterdam Airport Schiphol. Outbound travel should occur no later than 31 May 2010. The original required duration of your stay may be unchanged.
The following conditions apply:
[ul]
[li]You may change one outbound and one inbound flight free of charge.[/li][li]You may only change your flight dates to alternate flight dates, if available in the same travel class.[/li][li]Changing flight dates and re-issuing of tickets must be done by the end of the day on Friday, 30 April 2010.[/li][li]You may change to alternate flights of AIR FRANCE, KLM and/or Delta only.[/li][/ul]
pffff, gaat niet goed komen denk ik, de wind gaat draaien, eerst een beetje meer zuidelijk, dus dan gaat de wolk over de oceaan, maar dan draait hij weer verder, en komt het net zo hard weer terug…tjonge jonge, en die vulkaan is ook erger aan uitbarsten…net gezien op nos journaal.
mn roomies ex werkt op brussel airport… en daar geven ze aan dat zoiets wel 2 mnd kan gaan duren…
misschien moet ik mn koffer maar gaan uitpakken weer… ik weet het echt niet… ik probeer positief te blijven maar tis moeilijk…