Jac: het is hier nog lang geen weekend hoor… Mag morgen gewoon weer werken…
Cynnie dat is mooi kl*ten…
net telefoon, zoonlief nog een keer 24 uur uitgesteld, dus nu zondagochtend, om gillend gek van te worden.
Pfffff… Ik moet ook nog gewoon 2 dgn werken…Bah…totaal geen zin haha
Maar goed… mooi afleiding,want hier word ik dus bloednerveus van(al weet ik dat het gewoon zou moeten kunnen dinsdag…pffffff)
@Viva: Ik zou geloof ik vast gaan lopen ofzo…MAN… te erg toch!
Ik denk dat dinsdag het grootste gedeelte wel weer zal vliegen… al verwacht ik wel vertragingen…
Ik thuis… helemaal alleen… Gezellig
paps heeft feest van zijn werk omdat hij 40jaar in dienst is… en mams mocht mee… Jan Smit kwam ook dus ik baal als een stekker…
M. ook niet online…dus verveel me dood
@viva
Ooh wat vreselijk die onzeker, ga ik nu wel of niet… nog weer even uitstel dus.
@cyn
Iedereen afbellen, ook balen voor jou.
Je zal maar net vandaag of morgen weggaan, niet dus. Echt balen voor al die mensen.
Ik net de uitslag van mijn examen, een negen
Ik ben heel blij!
Goedenavond ladies. :dag:
Oh, heb spierpijn in mijn been van het heuveltje op en af door het park alhier van het tippeluurtje met de buurtjes. Pffff…
@MK: Goehoed zeg.
Een negen. Nou, van harte gefeliciteerd enneh… van mij krijg je daar een 10 met een griffel voor en een :kus: van de juf.
@Viva: He, wat vervelend nu weer. Het zat er natuurlijk wel in, maar nu weer zolang wachten. Nou :kus: voor jullie allen daar.
@Beps: Niet nerveus worden. Kompallemaalgoeschratje. :kus:
@Cynthia: En jij mocht niet mee? Dat is toch meestal een feestje voor het hele gezin? Althans dat was bij kokkie toen wel en ook bij Achme*, waar ik momenteel nog werk.
Verder heb ik niet zoveul te melden eigenlijk.
Nee hier niet hoor… Maar ze hebben nu al een groep van 3600 man… en als de kids dan ook nog meemogen…
Ze mogen wel later een feestje geven voor de familie… maar dan komt Jan Smit niet ![]()
Oh, meer een personeelsfeestje dus eigenlijk. Tja, dan mag bij ons de partner meestal ook niet mee. Althans niet als het van Achme* is en van Sode*o mag het de ene keer wel en de andere keer niet. Als het een landelijk feest is ook niet, maar onderling wel weer. Enneh… nog gefeliciteerd met je moeders verjaardag. Ja, ja,…ikke ![]()
Dat bedoelde ik dus ook. Als het een besloten feestje is mag het hele gezin mee, althans bij kokkie toen bij Phili** en dan mocht hij een paar collega’s erbij uitnodigen voor een etentje en zo gaat het ook bij Achme*, want ik heb weleeens op die receptie’s moeten werken.
Jammer dat jij nu net Jan Smid mist en dan ook nog je askim. Hoe zwaar kan het leven zijn. ![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zwaar haha
En dan ook nog 8 weken wachten… maar goed… zou dit weekend niet eens willen vertrekken… Zou al doodgaan van de zenuwen en nu helemaal ![]()
Schijnt dat morgen dus het hele luchtruim nog dichtblijft…
Hier kwam plotseling mn logeerpuber binnenvallen, nu naar huis. Morgen werken, dan naar mn ouders op de camping(Pfff mis ik gewoon crimenight, maar even opnemen) en dan bijna…![]()
Trusten all, tot morgen
Mk gefeliciteerd meis wat een vreselijk mooi cijfer…petje af hoor.
en dat verdient een.
http://www.flowers-for-all-occasions.co.uk/images/pink%20with%20vase.jpg
Ohhh te erg nooit het cijfer van MK gezien: TOPPERJE!!! Geniet er van…
Ik op het werk, niets bijz dus…tot straks…
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis:TURKEY:
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Mk,gefeliciteerd mooi hoor.
Cyn,balen dat je niet mee mocht,nu een avondje alleen geweest en :wub: ook niet online geweest…
lees dat het luchtruim nog steeds gesloten is,pfff sneu voor al die mensen.
Jemmig, ik lees het ook, gewoon nog tot 14 uur (op last van de verkeersleiding…BAH!!!) wat een ramp voor de reizigers…(en wat zal het ruiken in Schiphol waar al die overstap-passagiers al die tijd al doorbrengen brrrr)
Nou geloof mij… ook om 14uur gaat het nog niet open hoor… Londen is tot 20.00 uur nog dicht, en daar schijnt de lucht te verslechteren… Dus ook schiphol zie ik nog niet open gaan om 14uur…
Nee pcies…dat dacht ik ook al…
Ohohoh… een wereldramp is het bijna…
En een nieuwe aswolk is onderweg ![]()