Moguh…
Ik geen tijd en geen zin om te reageren…
:dag:
Moguh…
Ik geen tijd en geen zin om te reageren…
:dag:
Cyn,:kus:
@Cyn: zal wel druk zijn met die ellende van de ‘bank-roet’-wolk… Mensen denk dan ook echt dat jij kan zorgen dat dat vliegtuig wel vliegt…![]()
Nee dat denken ze niet… Maar ik mag de mensen gaan vertellen dat hun reis geannuleerd is… en dat ze dus niet weg kunnen… Ook altijd erg fijn…
Tot wanneer is er geannulleerd?? Ze verwachten toch dat de avond alles weer gaat vliegen??
Nee dat is het niet leuke deel van je werk…sterkte
De charters zijn voor vandaag allemaal geannuleerd… En verder weet ik ook niks… helaas
Ze hopen dat Schiphol vanaf 20.00uur weer open gaat… maar ik denk dat het pas morgenochtend is… En dan nog… Het ligt er maar net aan waar de klant heen moet… Hebben ook klanten naar Londen… en dan kan Schiphol wel open zijn, maar als Londen nog dicht is… dan kun je het vergeten…
Dat zei ik vanmorgen tegen mn ouders: Ja en als je dan gaat in de richting van ‘de wolk’ dan is het ook nog allemaal maar afwachten…
Niets goeds uit IJsland… das voor zekersss
@Roanna
Lekker in bed blijven liggen dan, zorgen zijn niet goed voor kokkie ![]()
@Viva
Heeft een frisse wind in huis
@TRL
Een verbouwing op de farm
@Bloem
Heeft gepimpeld met roomie en een zware dag vandaag ![]()
@Beps
Onverwacht toch eerder vakantie
@Cyn
Geen zin vandaag, zijn geen leuke telefoontjes he :kus:
Ach ja… Ijsland kan hier natuurlijk ook niks aan doen… Als er in Italie een vulkaanuitbarsting is krijg je ook zo’n wolk… en als de wind verkeerd staat komt die ook hier heen…
Ach ja, maar na het Iceland-bank-drame, nu dit… dus is ‘het de schuld van IJsland’ toch…zo werkt het…
YEAHHHH vloertegels voor de WC zijn binnen dus… Rubbie kan gaan verbouwen…
Schiphol blijft dicht tot 6uur morgenochtend… Het luchtruim dus ook…
Pfff vandaag maar 2 mensen die wegmoeten… Morgen 21!! ![]()
arme mensen…
Zoonlief net gebeld door def. hij moet morgenochtend om 7.uur op eindhoven zijn…maar kan vanavond nog telefoon krijgen dat het weer gecanceld wordt:beef:
hahahaah Rubbie de Bouwer.
Of gewoon Bob de bouwer ![]()
Zolang het niet Rubbie de Rouwer wordt vind ik het best ;)!!!
@Viva: oh… verschrikkelijk voor hem… dat je denkt: Nou morgne dan…nee zondag maar…of dinsdag…of juist morgenavond… Jullie ook een dikke :kus:
Wij net gehoord dat schiphol waarschijnlijk tot 8 uur morgenochtend dichtblijft… Is nog niet bevestigd…
kt kt k*t enkele vluchten voor morgenochtend worden eruit gehaald… En daar hebben wij vet veel klanten op ![]()
@cyn: Vet balen voor die mensen die weggaan!!!
En eventjes voor de duidelijkheid HET IS WEEKEND!!!
En sommige van ons hebben bijna vakantie!! Enne nee hoor niet jaloers!!! Nou oke beetje veel dan!!!