Viva : dat is idd balen zeg, wachten duurt toch altijd al zo lang en nu weet je niet eens hoelang
Roanna : jaja lenteklaar lol2lol2 ga ook maar eens de visjes voeren
Linda : slaap lekker
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
Goedemorgen meiden,…tja hij staat nog steeds op uitgesteld tot nader order je kan het zien op teletekst pagina 765 sub pagina 2…Sarajevo. Het is dus wachten, en idd balen Beps wat je al zegt een Krachtige Uitdrukking van Teleurstelling.
Marion nee ze bellen niet, hij heeft gisteren al gebeld, en het enige wat ze zeggen is hou de teletekst in de gaten, maar ze moeten natuurlijk wel een redelijke tijd krijgen om te komen. Kan niet zo zijn dat het doorgaat en dat ze zich binnen een uur moeten melden, dat gaat niet lukken naar eindhoven.
En ik weer veel te vroeg wakker zit al een uur beneden…kuch kuch…
Ik heb trouwens van de week nog een nieuwe zonnebril (multifocaal) aan laten meten bij Harry Anders daar hebben ze een aanbieding 139 euri en je bent klaar, kijk dat vind ik nu een leuk prijsje voor een zonnebril op sterkte.
Beps : onder de zonnenbank vandaag, nu aan de koffie met Rubbie
Viva : hoopt op veel zon, kan ze de nieuwe zonnenbril gebruiken
Zit zeker in de lucht, ik ook al vanaf 5 uur !! klaarwakker en beneden
Nee mn bakken moeten nog schoon, ik wil nog even tv kijken…
Straks naar centrum voor de schapjes, en de laatste schapjes voor in de koffer(denk ik…) en dan,…dan vanmiddag zonnebank…
Ohhh heerlijk zeg, mn Bloemenvriendin(haha) heeft vanavond gewoon al vakantie…pffff
Jee, alweer zo vroeg zijn jullie. Is de koffie klaar? Nou, ik voel me haast schuldig dat ik wel goed geslapen heb, maarja… al ben ik vroeg wakker, ik zou niet weten wat ik zo vroeg hier beneden in de kouwe woonkamer zou moeten gaan doen. Zou trouwens ook opvallen voor kokkie en die zou zich dan weer zorgen gaan maken als ik hier beneden op de raarste tijden beneden zou gaan zitten. lol2
Maargoed, ik kan me wel voorstellen, bij sommigen van ons/jullie is momenteel veel aan het malen in het koppie en dat je dan de slaap niet meer kunt vatten, als je zo vroeg wakker wordt. Dus voor all :kus:
In ieder geval allemaal toch weer een fijne :zon02: dag gewenst al dan niet op en aan het werk. Ik zo even aan de rituelen ennehhhh…BEPS… hoelang nog? cheer
Fijne dag en vast tot laters ergens wel weer. :dag:
Ik ook aan de rituelen hoor, vrijdag he…1e verdieping is al klaar, nu naar de zolder, en dan beneden…
Raak ook al zo vroeg uit de veren…hahahahaha Roanna jij kan niet naar beneden, nou ik wel hoor, hubs heeft gaar niet in de gaten dat ik weg loop, ze kunnen mij zo stelen als ze willen, maar dat doen ze niet want ik lust brood.
Marion laat maar komen hoor die luiigheid…enne wat de zon betreft volgens mij wordt het een mooie dag, de deur staat open kan niet zeggen dat het erg warm is nog, maar het wordt wel lekker fris in huis…jammie.Beps laatste dingen voor in de koffer kopen, leukkkkkkkk
Pfff hele verbouwing op me farm gedaan,om de nursery kwijt te kunnen,wordt tijd dat ik me farm groter kan maken,maar dat gaat niet zo hard…Zo nu op naar de visjes