Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

Oh, TRL, dan zal HA zelf wel een storing hebben, als jij het ook hebt. Vond het al een beetje vreemd, want had dacht ik alles al up to date staan. Nouja, later op de avond maar weer eens proberen.

Beps,heb je het te bont gemaakt dan?

Roanna,ja denk het ook dan,morgen nog maar eens proberen.

@Linda: Ja, dat is Happy Aquarium op FB. Ik wacht nog steeds wanneer jij daar komt, want heb nog 1 persoon nodig in mijn schuit. lol2

schiphol dicht… ik hoop maar dat weer open is tegen de tijd dat het maandagnacht/ dinsdagochtend is

tegen die tijd is die stofwolk allang al weg hoor…

@roanna"leg me maar uit hoe t werkt dan kom ik je graag helpen

Oh… ben net heel even wezen scoteren, maar brrrrr… wat een koude wind. Heb nu gewoon dooie vingers. Gauw maar weer ff warm typen hier.

@Bloem: Nee toch!!! Dan zal het toch wel overgewaait zijn. Jullie gaan, zeker weten.

@Linda: Je staat toch al aangemeld op FB? Tja… hoe werkt HA? Weet ik niet eens meer eigenlijk. Ging toen vanzelf en heb het zelfs heel lang nog tegen gehouden, maar op een gegeven moment dacht ik… ach nou, ik doe het maar en vind het nu echt leuk. cheer

Misschien iemand anders die dat nog weet?

@TRL: Nee ze hebben een of andere fire-wall ertussen gezet. Nu was ik ingelog, en geen probleem. Alleen heeft suffe ikke het weekend uitgelogd…en nu…nu kan ik hier niet meer ingelogd komen…GRRRRGRRRRRGGGRRRRR ;)!!!

Tuurlijk is maandag op dinsdag schiphollie weer vrij!!!

@Beps
Nog 2 uur en 2 dagen en dan … je moest weg geloof ik of … as of niet, jullie vechten je er wel doorheen :wink:

@Linda
Zeker lekker dit weer. Alleen toen ik thuis kwam was het niet zo heel warm meer :frowning:

@Roanna
Hier hetzelfde bij HA, ik ook een upgrade maar ik kom er ook niet in. Blij te horen dat het niet alleen hier is.

@marion: dat was voor mij ook zo, hoop dat t zondag en maandag ook mooi weer is dan heb ik namelijk weekend

@Bloem
Tegen die tijd is het vast wel uitgerookt daar.

Tuurlijk is die vulkaan dan klaar met roken zolang is roken niet toegestaan hahahahaha…

Ohh heerlijk, gewoon nog maar 16 uur werken…

Anders leggen we hem gewoon een rookverbod op tegen de tijd dat jullie op moeten stijgen :wink:

Zo ik weer uitgeklept… :wub: En weer een dag voorbij… dus weer 1 minder :wub: :wub:

@bloem/beps:we zullen hard duimen voor jullie dat de rook snel weg zal zijn en jullie lekke rop vakantie kunnen

Truste Cyn!!!

We kunnen weer voeren meiden :slight_smile:

:dag: net stiekem M. nog even gebeld… :wub: In het internetcafe hadden ze geen microfoon :wink:

Slaap lekker Cyn,dus ook nog even zijn stem gehoord .

Hallo Dames,
Ik weer terug uit de stoel, was weer even lekker !
Viva : nu bij zoon om afscheid te nemen:kus:
Roanna : kon de visjes niet voeren
MK : heerlijk gewandeld
Bloem : baas was het met je plannetje eens
Beps : nog 16 uurtjes werken en dan…
Trl : gaat vast vroeg naar bed want afgelopen nacht niet veel geslapen
Cyn : kon het niet laten, toch nog ff gebeld
Marion : is druk aan het voeren nu
Linda : hoopt op mooi weer zondag en maandag, nou wij ook hoor

Hallo meiden, wij weer terug van afscheid nemen, maar ook voor zoonlief geld nu, niet vertrekken vanavond om half 8 kwam voor hem ook de melding op teletekst bij def. vlucht uitgesteld tot nader bericht, das mooi balen voor hem, en mijn schoondochter, je stelt je er op in en nu op het allerlaatste moment niet weg, of het moet nog veranderen. Ze moeten teletekst in de gaten houden, ja lekker dan, je kunt toch niet 24 uur per dag naar de teletekst kijken of je er al weer bij staat om je te melden…dus wordt vervolgt.