Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

Viva: :kus:

Trl: nou slapen was niet zo’n succes… Sirene’s bleven toch best lang komen… Maar verder best aardig geslapen hoor :wink:

Nou ik even GTST terugkijken…en dan straks weer werken!

x

Ook hier iemand ‘wakker’ … werd wakker en dacht: Nu eerst koffie…Vergeten dat Rubbie werken moest haha…(Nou ja werken, hij heeft de auto weer interessant bij het station staan en is hier…)

@Bloemmie: Ikke nog 4 keer(vandaag/vrij/za/zo) en allemaal laat/lang(16.30-23) BAH!!!
VAKANTIE… IT’S COMING…

@Cyn: Nie werken vandaag??

@TRL… :kus: hoe ist met C vandaag??

en @Marion: Ehhhh raar nu, hij komt, maar niet duidelijk wanneer enzo…;)!!! :kus:

Beps: huh? Er staat toch dat ik straks moet werken?!?

Nie wakker dus…

Ik zo kijken naar alles van gister…is mn standaard morgen: ATWT, GTST, de Pfaffs… dan de schapjes…(errug burgerlijk ;))

Goede morgen …

@Bloem
Zou zo maar eens goed kunnen komen dan. Ik ben benieuwd.

@TRL
Nu jij slecht geslapen. Hoe komt het?

@Viva
Vandaag naar paps, hopelijk is ie in een goede bui. En dan vanavond naar je zoon. Sterkte meis, ik denk aan je, dikke vette :kus:

@Cyn
Later dan gepland door de sirenes maar toch nog redelijk geslapen.

@Beps
Hubs aan het werk en toch ook weer niet :wink:

Goedemorgen ladies :dag:

Wat een vroege vogels zijn jullie toch. cheer

@Viva: Probeer eens een shaggie i.p.v. een sigaretje. lol2 Nee hoor, het is nooit leuk zo’n aggressieve hoest. Beterschap hoor en sterkte weer bij je paps vandaag en zowiezo deze dag. :kus: Maar ik lees hier en daar…
kompgoeschratje, dus ook vast bij jou wel weer.

Nou verder iedereen weer werken zo te lezen en sommigen nog maar heel kort, want die gaan weg. Ik weet alleen niet waarheen. lol2

Ik ga vanmiddag na het werk even naar de stad ( stadskantoor ), want moet een nieuw paspoort aanvragen, dus ben daar wel weer even zoet mee.

Iedereen weer een fijne :zon02: dag gewenst.

PS: Ik hoop dit keer op Twente. Het ken nog!!! cheercheer

Goede morgen.

@roanna
Een nieuw paspoort, heeeel belangrijk.

@viva
Sterkte vandaag!

@trl
Blij met haar clupje.

@linda
Slecht geslapen.

@bloem
Een betalende loge.

@bep
Nog 4 lange diensten.

@cyn
Zit in de brandlucht.

@marion
Wacht nog op nader bericht en kan dan een ticket boeken.

Hier mooi weer, heb al een uur gewandeld.

Hier aan het genieten in de tuin, en dan laptop mee, dus lekker ontspannen…

@Roanna
Op pad voor een nieuw paspoort vandaag. Heel belangrijk he, anders kom je Turkije niet in.

@Mk
Aan de wandel geweest. Dat zat hier ook in de planning voor vanmiddag maar iik kreeg een telefoontje en nu aan het werk. En dat is dan weer goed voor het potje.

Zo weer terug van paps, hij was in een aardig goede bui, wel eenzaam, hij wordt er niet goed van, kreeg telefoon van het verzorgingstehuis dat hij nog niet op de lijst stond, ik heb C
IZ maar gebeld, nou medio mei krijgen we pas te horen hoe en wat, dat is dan weer lekker, zal je zien ik naar Turkije en dan komt alles rond…let maar op. Hoe langzaam draaien de molens zeg. Maar ze houd in ieder geval een kamer vrij voor hem…dus ik ga duimen…

zo nu ff een bakkie, en dan aan de strijk, stofzuigen en dweilen…en dan achter de pannen, vanavond gewoon macaroni voor een keertje…

@Viva: Ik denk aan jullie vandaag… en voor paps… als het maar rond komt… wanneer, liever voor mei, maar als het is als jullie daar zijn, nou dan komt hij ook wel verhuist…;)!!!

Ik onderweg naar mn werk…

Wat een rust hier vandaag!

@Viva
En wij duimen met je mee :kus:

@Beps
Een lange dag vandaag of niet?

@Linda
De zon schijnt … dan is iedereen aan het genieten :slight_smile:

@marion: ik moet vanavond tot 23 uur… MAAR… ik heb morgen een vrije dag, en ineens van alles geruild dus: zaterdag en zondag vroege dienst en zondag om 15.30: VAKANTIE!!! HAHAHAHA

@marion: lekker dit weertje toch, alleen nog te fris om hier om balkon te gaan zitten

Goedenavond :dag:

@Beps: Jij te werk nu. Vakantie? Oh… en hebbie nog plannen gemaakt? lol2 Hopenlijk is die aswolk dan wel weg!!! >>>

@Marion en Linda: Ja, heerlijk even van het zonnetje genoten. Eerst even naar het stadskantoor het paspoort in orde maken en die kan ik volgende week weer ophalen. Moest nu ook vingerafdrukken doen. Toen even een bakkie gedaan op een terrasje en mag zeggen… het was gezellig druk in de stad.

@Viva: Ik duim natuurlijk ook weer mee he!!

Oh meiden… ik kan helemaal niet meer op HA, want hij blijft om een upgrade vragen en dat heb ik allemaal al eens gedaan. Pffff… :beef: Nou, dan maar even niet.

Roanna,hier hetzelfde probleem snap er niks van heb al een upgrade gedaan en opnieuw opgestart maar helaas

Ik kan op t werk helemaal niet op FB…door eigen schuld dat wel…pffff

Ja die aswolk…wat een toestand…
Maar goed…we gaan…

@roanna: ha is dat van f.book?