Oh ja… weltrusten all en tot morgen weer. :slapen: :dag:
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis:TURKEY:
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Zo ik ook weer wakker…
@Roanna: Bij de aktie is mn kleur eruit… Hij loopt wel snel terug, en ook daar is (tegenwoordig) mn grijs steeds minder verstopt. Dus in overleg met zus(mn ‘kapper’) even hier gegaan.
Nou goed…terug maar. Rubbie was druk, geen tijd, andere klussen in huis(begreep ik totaal) dus van zijn rekening dan maar(hihi is ook de mijne dus wat scheelt het)
Zo aan de koffie
@cyn: ook ajax kan nog punten laten liggen, het is absoluut niet zeker dat twente punten laat liggen(zie jouw post gisteravond), zowel twente als ajax kunnen nog kampioen worden
Linda,denk dat Cyn bedoelt,dat twenthe lastiger wedstrijden voor de boeg heeft dan AJAX.
Beps,haartjes weer in de goede kleur en nog maar 6 dagen te gaan…
@trl: zou kunnen, maar we hebben al vaker met grote cijfers van fey gewonnen en als laatste moeten we naar breda en denk dat ajax de komende tegenstanders ook niet moet onderschatten, maar vanavond moeten ze zeker wel kunnen winnen
Goede morgen … een spannende voetbalwedstrijd vanavond?
Allemaal voetbalverhalen, de één voor Ajax de ander voor Twente, grappig hoor, we zullen zien wie er gaat winnen.
Wij hebben allemaal nieuwe pc’s gekregen, maar ze zijn nog niet klaar met de installatie. Gisteren ook al niets kunnen doen en nu alleen maar een inkijkfunctie, dus weer niet aan het werk. Maar… internet doet het wel!
@marion
2 Maanden samen, heerlijk hoor, wat zullen jullie genieten saampjes.
@roanna
Balen dat er zoveel huizen in de buurt te koop staan, we blijven nog duimen voor jullie dat die ene zich gaat melden.
@viva
Nog een paar dagen voor jullie en dan moet er weer uitgezwaaid worden :kus:
@beps
Haren weer in de kleur.
@trl
Zielig hoor voor C. het is ook niet leuk als er zalf in je ogen wordt gesmeerd.
@kaylo
Ik denk dat ik iets gemist heb… ook namens mij van harte beterschap.
Goedemorgen all. :dag:
@Beps: Oh, zo ja. Ik had de laatste keer het nieuwe huismerk van de DA drogist geprobeerd à € 4,99 en mag zeggen… dekt goed en dan heb ik ook nog maar een halve verpakking gebruikt ( op advies van een collega ) omdat mijn haar momenteel wel erg kort is. Heb het er nu bijna 3 weken inzitten en is best nog goed te doen, zeg maar.
Tja, als rubbie druk is kan hij dit er allemaal niet nog bij gaan doen, dus dan maar beter het pasje aan jou meegeven. lol2
@MK: Nou, heb je lekker even de tijd voor jezelf daar op kantoor, maarja… het zal wel ingehaald moeten worden als alles weer werkt.
Zo, nu eerst even showeren.
Iedereen een fijne dag verder. :dag: Latersssss.
Viva,gaat je zoon vandaag weg??? Of was het vrijdag.Als het vandaag is vel sterkte…
Goedemorgen meiden, ff snel…tussen de bedrijven door zeg maar.
Voetbal…hup wie er wint, ik heb totaal helemaal niets met voetbal, dus het zal me een zorg wezen wie er wint…hahahahaha.
Haartjes weer in de kleur.
Marion de gevraagde 60 dagen gekregen heerlijk meissie, nu snel alles afhandelen en laat dan maar komen nietwaar.
Ik weer aan het werk, en ik moet zeggen er ligt aardig wat.
Volgens mij gaat Viva en H hun zoon morgen weg…
Dikke knuffel van mij!!! :kus:
http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/bigarmhug.gif
Moguh…
Hier slecht geslapen…
Linda: ik bedoelde inderdaad dat zowel Feyenoord als Nac lastige tegenspelers zijn… Al denk ik dat Feyenoord jullie nog weleens zou willen laten winnen… Anti-ajax he…
Maar goed zoals ik al zei… van mij zou Twente best kampioen mogen worden hoor! Zolang PSV of Feyenoord het maar niet wordt ![]()
goedemorgen all
Marion : hopen dat je snel nog meer te weten komt. 60 dagen, heerlijk he
Kaylo : ook geen idee wat er is maarre : beterschap hoor
Beps : ook weer haartjes in de kleur
MK : kan niet werken vandaag
Cyn : zit te hopen dat ajax vanavond wint
Trl : uiteraard ook, hier ook hoor
Roanna : haartjes na 3 weken nog niet “blond”
Viva : sterkte alvast voor morgen he
Ja morgenavond afscheid nemen van zoonlief, en hij vertrek vrijdagochtend om 5.30 uur richting eindhoven.
@MK
Ik denk dat Kaylo aan haar knie geopereerd is. Eind vorig jaar vertelde ze dat het nodig was maar dat ze het uit wilde stellen tot 2010. Ik vermoed dat ze deze operatie nu gehad heeft.
@Viva
Heeft niets met voetbal en genoeg te doen op het werk nu. Morgen het afscheid … ik denk aan je meis. Dikke :kus:
@Cyn
Heeft slecht geslapen en vind het niet erg als Twente wint.
@Raak
Is zeker heerlijk.
@Roanna
Al vroeg geshowered, nu aan het werk?
@marion
Oh ja dat was ook zo.
Dat is er idd met Kaylo gedaan… ze gaat goed, wel pijn met bewegen, maar operatie geslaagd…
Ik weer in de kleur, beter nu, kleurtje ook beter…
Nu snel een hapje eten en naar mn werk…
Knuf voor iedereen
Goedenmiddag :dag:
@Beps: Gelukkig de haartjes weer zo als het hoort. Mooi in model en de kleur. Mooi!! Kan jij weer naar de markt. lol2
Oh, dat was het dus met Kaylo. Had er wel ooit iets over gelezen. Nou, nogmaals… beterschap Kaylo. :kus:
@Viva: He bah… jij ook weer afscheid nemen morgen. Is nooit leuk he!! Jullie ook weer sterkte ermee. :kus:
Ik heb net ff leuke bagagelabels met eigen gemaakte foto besteld bij K*M op FB. ( gratis dan he ) Kijken wat het wordt!!!
Kom net achter de pannen vandaan en ga zo eerst maar ff een hapje eten Stampot andijvie. Had ik zin an.
Iedereen eetze zo. :dag:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben er maar weinig tijd om te reageren!!!