Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

@Roanna: Ik had ze gezien op FB… ben benieuwd… Misschien doe ik het ook wel. met foto’s van de hondjes ofzo haha… (denk erom he, geen adressen op de labels…goed tegen de inbrekers die op schiphol rondlopen om te zien wie er de komende week/weken niet thuis zijn hihi!)

@Beps: Ja, ik ook best wel.

Nee, en mocht mijn adres er toch opstaan… plak ik dat wel af. Moet je inderdaad NOOIT doen. Ik adviseer dat ook altijd aan deze en gene die op vakantie gaan.

Ja, leuk joh met de hondjes erop. Lijkt me echt geinig. Ik zie het dan wel op FB, althans als je het ook met de “vrienden” deelt daar. cheer

@Beps
De haren goed gelukt. Moet ook want je moest toch bijna ergens heen he ;)?

@Roanna
Ben benieuwd naar je labels … foto!!!

@JAc
Komt ff gluren :wink:

Rustig geweest vanmiddag hier. Iedereen van de zon aan het genieten denk ik. Heb ik tenminste wel gedaan. Is goed te doen in een tshirt hier achter het huis. Gisteren hebben we zelfs buiten gegeten.

Trl: cheer cheer cheer :smiley: SUAREZZZZZZZZZZZ :smiley:

Cyn,JAAAAAAAAAAAAAAAAAcheer,nu maar hopen dat ze het doorzetten cheer

Hier ook kofferlabels besteld

trl: Ik hoop het ook!! :slight_smile:

Roanna : labels zijn leuk hoor, ik heb ze al een jaar of 2 dus je zal ze best gezien hebben maar niet meer wetenlol2lol2lol2
Trl en Cyn : hoef niet te kijken, kan de stand gewoon hier volgen cheercheercheer
Beps : jij bent er al “bijna” klaar voor
Marion : ik heb ook een uurtje :zon02: meegepikt hoor, was heerlijk

cheer… en 2-0 :smiley:

nog 3 daagjes werken en dan (eindelijk) vakantie, er is werkelijk waar NIX te doen!! achterlijk… proberen baas ervan te overtuigen dat het een goed idee is om de boel op te doeken (en mij voor 3/4 mnd naar M. in S. te sturen)
en ik heb er ineens een huisgenoot bij, collega in de troubels… komp goe…

ik zwaai nog ff een keertje naar jullie allemaal :dag:

Cyn, en we zijn er weer een stapje dichter bij cheercheercheer

Bloem een huisgenootje,redder in nood… en M. in S??? dat snap ik niet helemaal,maar als je niks te doen heb duren de dagen ook lang.

cheer cheer

cheercheer

Bloem, wat balen joh dat er niks te doen is… ennehm… naar M. in S… ik wil wel mee hoor :wink:

@Bloem: :dag: even terug. Nou, ik zou ook best voor een paar maandjes in M in S willen zitten. Altijd beter dan hier niks doen. Maarja…dat doe je ook niet zomaar ff he!!! Ook nog een huisgenoot in troubels erbij. Nee, dan moet je wel ff hier blijven.

@Raak: Kan best wel dat je mij die labels al had laten zien toen, maar dan weet ik het in ieder geval al niet meer. lol2 Tja… die DDDD krijg je niet zomaar weg.

Enneh… meiden… wie zal het worden? cheer cheer cheer

Roanna: ik denk VVV :smiley:

Denk dat ik wat gemist heb,zou niet weten wat M in S is, Ja dat Cyn een M in S heeft

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

En wat voor 1 :wub:

Cyn,geen idee wat het er voor 1 is…maar over een dag of 60 zal ik dat wel weten denk ik

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Ja jij over een dag of 60/61… en ik alweer over 58 dagen… Nou ja eigenlijk 58 dagen, 2 uur en 14 minuten… En dan afhankelijk van hoe druk het bij de douane is… ga ik hem na 00.00uur pas zien… zucht het liefst ga ik morgen al! :wub:

Nou meestal gaat het wel snel hoor daar bij de douane,alleen moet je soms heeeeeeeeeel lang op je koffer wachten pfff kan wel 3 kwartier duren als het tegen zit