Kaylo is weer thuis, alles goed gegaan, maar wel pijn(zo vertelde ze me net…ze zal proberen op TT langs te komen)
Ik visite dus…
Kaylo is weer thuis, alles goed gegaan, maar wel pijn(zo vertelde ze me net…ze zal proberen op TT langs te komen)
Ik visite dus…
vandaag beredruk geweest, nu achter de pannen, lekker aan het snotteren, en hoesten niet te geloven, halve nacht aan het blaffen geweest,nog ff en hubs belt het asiel
@Viva: Ik heb Leni t Hart al naar je gestuurd: Ze zijn een zeehond kwijt lol2
@Marion: VERTELLLL Hoe lang komt hij???
hahahaha Beps ja echt, ik zal haar ontvangen…misschien mag ik dan wel apart in een zwembadje…:wacko:
@marion: weet je al meer?
Heeey linda… alles goed ;)???
Aah nee dat is niet lief… Sorry… Gun twente dat kampioenschap wel hoor!
Ik denk dat ik wat mis, gaat over voetbal zeker??
Jup… Az-twente nu he
Ohhh tussenstand??
EINDstand: 1-0 cheer
@cyn: gaat uitstekend hier, als we de penalty hadden gekregen na de handsbal hadden we wss gelijk gespeeld, nee maar alles gaat prima hier de titel is nog steeds in zicht, we kunnen nog steeds kampioen worden
@Cyn: Slechterik… zo een Ajax-fan, maar nu dus ineens AZ ;)!!!
Goede avond meisjes!
Eindelijk ik ben er, ik heb de hele middag (tot na het eten) bezoek gehad. Maar dan nu, de brief is er en hij mag 2 maanden (60 dagen) blijven. Op 30 april mag hij bellen voor een afspraak, het advies is met de diplomatieke post verstuurd en dat kan 3 weken duren. Maar M kennende zal hij wel eerder bellen of de post al binnen is
Morgen moet ik nog wel het consulaat bellen hoe hun te werk gaan, kan hij nu al een afspraak maken voor over 3 weken of echt op 30 april pas? Want dan duurt het misschien 2 weken langer voordat ie daarheen kan. We moeten wel een datum weten voor het ticket en ik wil wat vrije dagen natuurlijk. Weer goed nieuws dus want we hebben de tijd gekregen die we aangevraagd hadden. Het kan niet op deze week he ![]()
@Beps
Hubs die je haren niet wil verven? Moet je ook niet slapen als het markt is ![]()
@Raak
Een drukke dag vandaag. Het hele vakantiegevoel is meteen verdwenen he? Een geluk, de mooie herinneringen blijven ![]()
@Cyn
Dikke vette :kus: voor jou!
@TRL
Een tegenstribbelende C, ik zie het helemaal voor me ![]()
@Miere
Komt ff gluren ![]()
@Viva
He toch, snotverkouden en lijkt op een zeehond. Beterschap meis :kus:
@Kaylo
Geopereerd, stom heb ik helemaal gemist. Meis ook voor jou beterschap en hopelijk heb je snel minder pijn :kus:
@Roanna
Ook al veel visite gehad, kan je vast een beetje wennen want over even is het altijd koffietijd!
@Linda
Geen punten voor jou team maar nog steeds optimistisch!
@Marion: Nogmaals: GEFELICITEERD!!! Wat een goed begin van jullie zomer… Dikke knuffel!!!
Meiden…vanavond ga ik weer vroeg naar bed: Morgen terug naar de kapper: Veel grijs, weinig kleur…BALEN!!!(want de kleur opzich is best leuk…)
@Beps
Thanks meis! Knap balen dat je weer terug moet morgen. Wat voor kleur heb je nu, een andere dan anders?
Beps: bij verlies van twente, en winst van Ajax morgen… komt ajax op nog maar 1 punt verschil van twente… en twente gaat zeker nog punten laten liggen tegen Nac en Feyenoord… ![]()
Marion: voor jou ook een dikke :kus:!
YESSSSSSSSSSSSS nog maar 1 puntje,maar niet te vroeg juichen eerst morgen winnen.
Kaylo,sterkte,heb het gemist dat je geopereerd moest worden.
Marion,toch de volle 100 %,heerlijk hoor.
Goedenavond nog even dames. :dag:
@Kaylo: Ik heb ook vast iets gemist, want heb het niet meegekregen dat je geopereerd moest worden, laat staan waar aan. In ieder geval, van harte beterschap.
@Marion: cheer cheer cheer Yeh, super cheer cheer Nog even de laatste loodjes afwikkelen en dan is het zover. cheer cheer Fijn hoor!
@Beps: Jee nee he!!! Nou, had je toch beter die van €3,99 van de Axtian kunnen halen. lol2 Wou rubbie jou helemaal niet helpen dit keer? How come?
@Cynthia, TRL en Linda: Spannundddddddddddd cheer Zonde van Twente vanavond.